וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג תיעד עצמו מקיים יחסי מין בעירום מלא על פסגת הפירמידה הגדולה של גיזה

13.12.2018 / 8:54

סערה במצרים: צלם דני פרסם תמונה שלו לצד אישה אלמונית מקיימים יחסי מין בעירום מלא על ראש הפירמידה הגדולה של גיזה, שנחשבת לאחד משבעת פלאי תבל. המצרים הזדעזעו וקראו להעמיד את השניים לדין על מעשיהם. מנהל האתר הארכיאולוגי טוען: "התמונה מזויפת"

ערומים על הפירמידה במצרים/Andreas Hvid - Climbing the Great Pyramid of Giza

בפעם האחרונה שדוגמנית נתפסה מצטלמת בעירום במקדש מצרי היא הושלכה לכלא קשוח במיוחד, אז רק תתארו לכם מה יהיה עונשם של הצלם הדני אנדראס הוויד וזוגתו האלמונית אם יתברר שהתמונה הפרובוקטיבית שצילמו על פסגת הפירמידה הקדושה ביותר במצרים היא אכן אמיתית. הוויד פרסם ברביעי האחרון תמונה שלו ושל חברתו מקיימים יחסי מין (או לפחות עושים את עצמם מקיימים יחסי מין) בעירום מלא על פסגת הפירמידה הגדולה של גיזה, שנחשבת לעתיקה ביותר בשבעת פלאי תבל (בת 4,500 שנה ליתר דיוק).

מלבד התמונה, שצולמה בנובמבר האחרון ופורסמה באתר שלו, הוא פרסם ביוטיוב סרטון של השניים מטפסים אל ראש הפירמידה. הסרטון הקצר מסתיים כשחברתו מורידה מעליה את החולצה. הרשויות במצרים פתחו בחקירה ומאיימים לנקוט בצעדים משפטיים ולהעניש את השניים על זלזול בקדושתו של אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם. מלבד העובדה שהשניים הצטלמו בעירום וביזו את הסמל הלאומי, הם כבר עברו על החוק כשטיפסו מעבר לרמה המותרת, וככל הנראה גם אחרי שעות הסגירה של המקום למבקרים (המקום נסגר ב-17:00).

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully