וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א וירושלים בין 10 הערים הכי יקרות בעולם לשכירת דירה ב-Airbnb

31.7.2018 / 13:26

בדיקה שערך מגזין בלומברג, חושפת את 20 הערים היקרות ביותר בעולם ללון בהן דרך Airbnb. תל אביב דורגה בין חמש הערים הכי יקרות, ואם זה לא מספיק אז גם בירתנו בעשירייה הראשונה והלא מחמיאה. אז כמה משלמים התיירים?

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: ברלין הפסיקה את השכרת הדירות דרך Airbnb

זה לא חדש שישראל היא מדינה יקרה, בטח עבור תיירים שצריכים ללון במלונותיה. אבל עכשיו מגיע אישוש לכך גם דרך חלופת הלינה בדירות: תל אביב וירושלים הן בין עשר הערים היקרות ביותר בעולם ללון בהן באמצעות Airbnb, כך עולה מבדיקה שערך מגזין בלומברג. לינה בדירת Airbnb כבר הפכה לנורמה בקרב מי שמחפשים לחסוך כסף בחופשה ולהימנע ממחירים מופקעים של מלונות. אבל לצד העלייה המתמדת בהיצע הדירות והיעדים באתר, גדלים גם פערי המחירים, ומדד המחירים השנתי של Airbnb שעורך מגזין בלומברג חושף את 20 הערים היקרות ביותר ללון בהן בדירה פרטית, כאשר שתי הערים הישראליות הפופולריות ביותר בקרב תיירים מהעולם נמצאות במקומות גבוהים ולא מחמיאים במיוחד. אז כמה נאלצים התיירים לשלם?


עוד על Airbnb בוואלה! תיירות:
זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?
Airbnb: "אנחנו עוזרים ליותר ישראלים לטייל"


בראש הרשימה נמצאות שתי ערים אמריקניות. תואר העיר היקרה ביותר ב-Airbnb שייך למיאמי שבפלורידה, ומי שירצה ליהנות מדירה פרטית בעיר שטופת השמש ייאלץ להיפרד מ-205 דולרים בממוצע ללילה. במקום השני ממוקמת בוסטון בירת מסצ'וסטס, גם היא בחוף המזרחי של ארצות הברית, שם מחיר ממוצע ללילה עומד על 195 דולרים. ערים אמריקניות נוספות ברשימת 20 הערים היקרות הן לוס אנג'לס שנמצאת במקום השישי עם עלות ממוצעת של 180 דולר ללילה. ניו יורק, וושינגטון הבירה וסן פרנסיסקו נמצאות גם הן ברשימה עם מחירים של בין 135 ל-178 דולרים בממוצע.

בניינים על רקע הים במרכז העיר תל אביב. ShutterStock
דירוג שהיינו מעדיפים שלא תופיעי בו. תל אביב/ShutterStock

188 דולרים בממוצע ללילה לדירה בתל אביב

איסלנד נחשבת לאחד היעדים היקרים ביותר בעולם והיא זוכה לפופולאריות הולכת וגדלה בשנים האחרונות בקרב תיירים, ולכן זה לא מפתיע שרייקיאוויק מוצבת במקום השלישי עם 194 דולרים ללילה. לרשימה נכנסו חמש ערים במזרח-התיכון כאשר היקרה ביותר בהן היא תל אביב, בין חמש הערים היקרות ביותר בעולם לון בהן באמצעות Airbnb, ותיירים שמעוניינים ללון בה נאלצים להיפרד מ-188 דולרים בממוצע ללילה. ירושלים נמצאת ברשימת עשר הערים היקרות ביותר וממוקמת במקום התשיעי בעולם, עם מחיר של 175 דולרים בממוצע ללילה. ערים נוספות במזרח התיכון הן ריאד וכוויית סיטי עם מחירים של 171 עד 185 דולרים ללילה.

בבלומברג מציינים כי שלוש מהערים ברשימה, סינגפור, תל אביב וסידני, נחשבות באופן עקרוני לערים יקרות והן נמצאות בין עשר הערים עם עלויות המחייה הכוללות הגבוהות ביותר בעולם, וכי המחירים הגבוהים של השכרה באמצעות Airbnb באותן ערים, משקפים את עלויות המחיה הגבוהות. ראוי לציין, שהמחירים המופיעים ברשימה משפקים רק עלות ממוצעת, וכי עם קצת עבודה אפשר למצוא הזדמנויות לינה בתקציב ידידותי לכיס כמעט בכל עיר.

בנוסף, קיימים ההבדלים משמעותיים בין מדד המחירים הממוצעים שמפרסמת Airbnb בעצמה לבין אלה שנמצאו על ידי בלומברג. אנשי בלומברג מבססים את המדד שלהם על המחירים העקרוניים שדורשים בעלי הדירות באתר כפי שהם מופיעים בעמודי ההזמנות, בעוד Airbnb מפרסמת את המחירים הממוצעים בהתבסס על הזמנות שכבר בוצעו, ולכן היא מציגה לציבור מחירים ממוצעים נמוכים יותר.

עוד באותו נושא

זוג שכר דירה ב-Airbnb וגילה בה מצלמת וידאו מוסתרת

לכתבה המלאה

20 הערים היקרות ביותר לשכור בהן דירת Airbnb:

1 - מיאמי, פלורידה, ארה"ב ($ 205)

2 - בוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב ($ 195)

3 - רייקיאוויק, איסלנד ($ 194)

4 - תל אביב, ישראל ($ 188)

5 - דובאי, איחוד האמירויות הערביות ($ 185)

6 - לוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב ($ 180)

7 - אמסטרדם, הולנד ($ 178)

8 - סן פרנסיסקו, קליפורניה, ארה"ב ($ 178)

9 - ירושלים, ישראל ($ 175)

10 - סידני, אוסטרליה ($ 175)

11 - ריאד, ערב הסעודית ($ 171)

12 - אדינבורו, סקוטלנד ($ 166)

13 - ניו יורק, ארה"ב ($ 159)

14 - סיאטל, וושינגטון, ארה"ב ($ 156)

15 - כווית סיטי, כווית ($ 155)

16 - לונדון, בריטניה / סינגפור ($ 154)

17 - וושינגטון, ארה"ב ($ 153)

18 - דבלין, אירלנד ($ 152)

19 - ברצלונה, ספרד ($ 151)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully