וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים צילמו זוג עושה סקס בטיסה למקסיקו ושלחו את הסרטון לבתם

22.6.2018 / 0:17

זוג תועד מקיים יחסי מין בטיסה למקסיקו וכמעט שישה מיליון אנשים כבר צפו בסרטון הלוהט שלהם. הורים שישבו שתי שורות מקדימה להם וצילמו את האקט המיני שלחו את הסרטון לבתם הקטנה וזו שיתפה אותו בטוויטר

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

אנחנו לא יודעים איזו בחירה מטרידה אותנו יותר: הזוג שבחר לעשות סקס בטיסה, ההורים שבחרו לצלם אותם בעת מעשה או הבחירה המשונה של האחרונים לחלוק את הרגע עם בתם הקטנה. מה שבטוח - הרבה גבולות נחצו במקרה הזה.

ההורים הצעירים שטסו לנופש במקסיקו זכו לבידור בלתי צפוי בטיסה כשזוג שישב שתי שורות מאחוריהם החל לקיים יחסי מין כדי להצטרף למועדון "האקסקלוסיבי" Mile High Club, השמור לכל מי שעשה סקס בטיסה. הסרטון פורסם מאוחר יותר בטוויטר ע"י קיילי טולי, שטוענת כי קיבלה את הסרטון מההורים שלה: "אמא ואבא שלי רק רצו ליהנות מטיסה שקטה למקסיקו, ואז הם שלחו לי את זה...".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הדיילות והנוסעים חושפים נסיונות כושלים ומביכים לסקס בטיסה

לכתבה המלאה

ככה ניתן לדעת כשזוג עשה סקס בשירותים

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

חברת התעופה Silver Airways אישרה שהסרטון צולם על אחת הטיסות שלה, וציינה שהיא אינה מקבלת בסלחנות התנהגות שכזאת. לא רק דיילי האוויר פספסו את הרגע: מלבד ההורים, נראה שאף אחד מהנוסעים האחרים לא היה מודע לסדום ועמורה שקורה שם מאחור.

הסרטון זכה לכמעט 6 מיליון צפיות ולמאות אלפי לייקים ותגובות. אחת כתבה: "זה סופר מצחיק וברור שהם לא היו צריכים לעשות סקס ככה באמצע המטוס, אבל אסור לכם לצלם שני אנשים עושים סקס ללא הסכמתם ולהפיץ את הסרטון בכל רחבי הרשת. לא רק שזה לא חוקי, זה פשוט לא צודק". אחרת השיבה לה: "אני חושבת שהם ויתרו על הפרטיות שלהם ברגע שהם החליטו לעשות סקס בטיסה מלאה בנוסעים ואנשי צוות".

עוד תגובות לסרטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully