וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת את כל האמת על זוגות שעושים סקס במטוס - כולל טיפים לזוגות שרוצים לנסות

20.3.2018 / 0:05

לרבים מאתנו סקס במטוס היא פנטזיה לא ממומשת. דיילת אוויר מזה 22 שנים מציעה טיפים לזוגות שרוצים לנסות וחושפת כמה מקרים מאוד מפתיעים שנתקלה בהם - שאולי יגרמו לכם דווקא לרדת מהרעיון

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

בסרטון - ככה נראים אנשים שעשו סקס בשירותים במטוס

על פי סקר שערך אתר Jetsetter, כ-15% מהאנשים טוענים שקיימו יחסי מין בזמן טיסה. אם נספור גם את אלה שרוצים אבל מפחדים לנסות - נמצא שסקס במטוס היא פנטזיה די נפוצה, כמעט כמו לעשות סקס בשירותים של מועדון או במעלית. באנגלית אפילו יש לזה שם: Mile High Club, מועדון השמור לכל אלה שמבצעים את האקט האינטימי גבוה באוויר.

אולם, המועדון "האקסקלוסיבי" לכאורה קצת פחות מזמין כשנחשפים לסיפורים של זוגות שניסו וכשלו בדרך לשם. ג'נה לי, דיילת אוויר מזה 22 שנה, הייתה עדה לאינספור נוסעים שניסו להצטרף למועדון Mile High Club על אף שהכול עבד לרעתם. לי, שכתבה ספר על סצנת הדייטים הפסיכית שלה כדיילת אוויר ואם חד הורית, חשפה בראיון ל-Huffingtonpost את האמת על המועדון המפוקפק, כולל כמה טיפים שיעזרו לכם להצטרף אליו אם אתם מתעקשים.

"בואו רק נגיד שתפסתי המון זוגות בשירותים וכן גם הרבה זוגות שעשו את זה במושבים שלהם", היא מספרת, "ברוב המקרים אם אנחנו, הדיילים, נתקלים במקרה כזה וזה לא מפריע לאף אחד - אנחנו לא מתערבים. אנחנו אפילו נותנים להם כיף אחר כך. סתם, אני צוחקת. בכנות, אני לא חושבת שיש פרוטוקול למצבים כאלה. אם זה קורה בזמן שנורת חגורת הבטיחות עדיין פועלת, ודאי שנגיב, אבל בסופו של דבר זה תלוי בשיקול הדעת של הצוות כיצד להתמודד עם זה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הרגע הזה בו כולם מבינים שקיימת יחסי מין בתא שירותים במטוס

לכתבה המלאה

לי מודה שרוב הזוגות שמנסים נתפסים על חם. "נתקלתי במפגשים מיניים רבים שהשתבשו ממגוון רחב של סיבות. הסיבה העיקרית לכישלונם היא שאפשר לראות עליהם שהם עשו או הולכים לעשות את זה. זוגות מנסים לפעול בדיסקרטיות אבל זה לא עובד כי רואים על הפרצוף שלהם שהם אשמים. בסופו של דבר הם מושכים אפילו יותר תשומת לב כשהם מנסים לעשות את זה בשקט", היא אמרה, "הטעות השנייה הגדולה ביותר שהם עושים קשורה לעיתוי. אם אתם באמת רוצים להצטרף למועדון הזה, קחו טיסת לילה בה גם ככה רוב הנוסעים ישנים. תופתעו לגלות כמה אנשים מנסים (ללא הצלחה כמובן) לבצע אקט מיני בטיסה באמצע היום". לי סיפקה גם דוגמא: "פעם נתקלתי בזוג שהתחיל להתמזמז בכיסאות שלהם והם חשבו משום מה שהם ימשכו פחות תשומת לב אם הם יכסו עצמם בשמיכה. טעות! השמיכה והצחקוקים שלהם רק משכו יותר תשומת לב, כאילו הם בכוונה רצו להיתפס".

אז רגע, אם אנחנו בכל זאת ממש רוצים לעשות את זה במטוס בלי שיתפסו אותנו, יש דרך? "למען האמת, ממש קשה לא להיתפס", השיבה לי, "עם זאת, נסו להתנהג רגיל. אלה שמנסים מגיעים לתוצאות מוצלחות יותר. הייתה לי טיסה שבה שני נוסעים שלא הכירו אחד את השני נפגשו במטוס, שוחחו ואחרי רגע הבחנו ששניהם נעלמו ורק תא שירותים אחד תפוס. בשלב הזה הבנו פחות או יותר מה קורה. אחד מהדיילים אמר לנו: 'אנחנו צריכים להיכנס לשם'. דיילת אחרת ואני אמרנו יחד: 'ממש לא!' אז עשינו 'אבן, נייר ומספריים' כדי לבחור מי יכנס פנימה. היא הפסידה. כשהדיילת פתחה את הדלת, הנוסעים התנהגו בנונשלנטיות לגבי מה שעשו. הם התלבשו מהר וחזרו שניהם למושבים שלהם, שלא היו קרובים זה לזה, וחזרו לעסוק בשלהם כאילו כלום לא קרה".

כאן עולה השאלה האם באמת רוב המפגשים המיניים על המטוס הם בין אנשים שמכירים זה את זה - או שמדובר בעיקר במפגשים מזדמנים. התשובה של לי הפתיעה אותנו גם כאן: "כן, ברוב המקרים מדובר במפגשים מזדמנים. אנשים יושבים זה ליד זה בטיסות ארוכות. הם מפלרטטים, שותים קצת ודבר מוביל לדבר".

לי מבינה את הפנטזיה ואת הרצון הביזארי הזה להיכנס למועדון, "אני חושבת שזה מונע מאדרנלין ומהרעיון של להיתפס על חם - שני היבטים שמרגשים אנשים. אני חושבת גם שעבור אנשים מסוימים זה רק עניין של למחוק את זה מ'הטו דו ליסט' שלהם וכמובן להשוויץ בזה אחר כך בפני חברים. אני לגמרי מבינה את הקטע, בטח, זה הריגוש והספונטניות של העניין, אבל במקביל זה מפתיע אותי כמה אנשים רוצים לעשות את זה בשירותים. אם הם רק היו יודעים כמה המקום הזה מלוכלך, הם בטח היו חושבים פעמיים. במיוחד אם הם היו יודעים כמה אנשים 'פספסו' כשניסו להתפנות בזמן סופה".

הנושא האחרון עליו נשאלה הוא האם זה בכלל אפשרי מבחינה לוגיסטית לקיים יחסי מין בתא שירותים כל כך קטן? האם זוגות בכלל נהנים מהחוויה הזאת? "זה ללא ספק סיוט לוגיסטי", היא השיבה, "זה כמו לעשות את זה בתא טלפון ישן עם שירותים בין הרגליים! בואו נגיד את זה ככה: ממליצה לכל מי שמעוניין ללכת על זה לנסות קודם יוגה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully