וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חובה לצאת לחופשה נודיסטית לפחות פעם בחיים?

5.3.2015 / 17:38

מלבד מסאג'ים מפנקים ושיזוף על החוף, הדרך האולטימטיבית להשתחרר בחופשת בטן-גב היא להיות עירומים לגמרי. הנה הסיבות הכי טובות לצאת לחופשה בסגנון אדם וחווה

חופשות נודיסטים צרפת. רויטרס
בגד ים זה אובררייטד. חופשת נודיסטים בצרפת/רויטרס

יש סיבות רבות מדוע כדאי לצאת לחופשה נודיסטית לפחות פעם אחת בחיים: להשתחחר באמת כמו שצריך, להתחבר לגוף שלכם ולתת לו להתחבר לטבע ועוד. אתם ודאי מרימים גבה, אבל הנה הן.

לאזן בין לבוש לעירום

יש אתרי נודיסטים שלא מחייבים אתכם להיות עירומים כל הזמן, כך שאם אתם חוששים להתפשט, תוכלו לעשות זאת בתנאים שלכם. כך, למשל, באתר הנופש הנודיסטי "Ocho Rios" בג'מייקה, האורחים מסתובבים בלבוש מלא, אבל על אי קטן הנמצא בקרבת המלון, הם נדרשים להייות עירומים. וכך כשתרצו "להשתזף נטורל" תוכלו לנסוע לאי, וכשיתחשק לכם לחזור לציוויליזציה, תמיד תוכלו לנסוע למלון ולהתלבש.

להכיר אנשים חדשים

מחפשים בת זוג? למה שלא תסעו לאתר נודיסטי? בתי המלון האלה כוללים לרוב פעילויות רבות שמאפשרות לכם להכיר מקרוב בני זוג פוטנציאליים ולא רק להביט בגופם. "Caliente Caribe & Resorts" ברפובליקה הדומיניקנית, מציע שיעורי ספרדית, אירובי במים, כדור עף, ערבי נושא הכוללים ארוחת ערב ומועדון לילה. המלון מצריך כרטיס חבר, בעלות של 800 דולר לשנה. מחיר יקר, אבל מי יודע? אולי תחזרו עם אהבה חדשה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חוף נודיסטים נודיזם תיירת חוף ים. ShutterStock
סיכוי טוב למצוא שידוך. נודיסטית בים/ShutterStock

להכניס פלפל לזוגיות

אם חשבתם שאתרי נודיסטים מתאימים בעיקר לרווקים, דעו שהעירום דווקא תורם רבות גם לזוגות. מחקרים רבים מצאו שהתשוקה כלפי בן הזוג עולה בסביבה כזאת, מה גם שחופשות נודיסטיות כוללות גם פעילויות אחרות שמחזקות את הקשר. למשל, באתר הנופש "Resort & Spa Riviera Maya" בקנקון (מחיר 271 דולר ללילה לאדם) המיועד לזוגות בלבד, יש שיעורי יוגה, שיעורי ריקוד על מוט, משחקי כדור, שיכולים להיות בילוי מושלם לזוגות.

פרטיות גדולה

גם אם אתם רוצים להשוויץ בגופכם מול נודיסטים אחרים, אתם לא בהכרח מעוניינים שאנשים סקרנים מבחוץ ינעצו בכם עיניים. לכן, אתרי נופש נודיסטים רבים הם נסתרים. כך למשל, "Hidden Beach Resort" במקסיקו (315 דולר לאדם ללילה), ממוקם בקצה ג'ונגל ומוקף בחומות גבוהות, כך שתוכלו להתפנק בפעילויות כמו ציור גוף בפרטיות מוחלטת.

טיפולי ספא מפנקים

האג'נדה בקרב נודיסטים היא קבלת הגוף והרפיה, לכן באתרי הנופש היוקרתיים יש שירותים וטיפולי ספא ברמה גבוהה במיוחד.

ב"Living Waters Spa" הנמצא בקליפורניה, תוכלו להתפנק במעיינות מינרליים ועיסויים מעולים כשאתם עירומים כביום היוולדכם, כל זאת במחיר 159 דולר לאדם ללילה.

נודיסטים בחופשה. AP
מקבלים את הגוף כמות שהוא. נודיסטים בחופשה/AP

נופים יפהפיים

מרבית אתרי הנודיסטים ממוקמים במקומות יפהפיים. לדוגמה, האיים הקריביים הם ביתם של כמה מהחופים המקסימים ביותר בעולם וגם של בתי מלון מדהימים בהם לבוש הוא בגדר אופציה. "The Sorobon Beach", שבאי בונייר, הוא אתר נודיסטי מהפנט העולה 150 דולר ללילה. עם שקיעות מרשימות ומים צלולים, אתם תרגישו בגן עדן.

הכל כלול

אנחנו כישראלים ידועים כחובבי מלונות "הכל כלול", ולכן אתרי הנופש הנודיסטים יכולים להתאים לנו. "Grand Lido Negril Resort & Spa" הנמצא בנגריל, ג'מייקה, מכיל יותר מ-200 סוויטות מפוארות, אוכל ושתייה ללא הגבלה, שרותי קונסיירז', שיעורי צלילה והכל במחיר 148 דולרים ללילה לאדם.

חופשות נודיסטים צרפת. רויטרס
עיתונים מוזרים עם תמונות של אנשים לבושים. חופשת נודיסטים בצרפת/רויטרס

מסיבות טובות

אם אתם "חיות לילה", תוכלו למצוא חופשה נודיסטית שכוללת מסיבות מטורפות. לדוגמה, "Caliente Club" ("המועדון החם" בתרגום חופשי) בפלורידה, יאפשר לכם לחגוג עד אור הבוקר עם נודיסטים נוספים, שגם הם אוהבים לרקוד.

ידידותיים למשפחה

זה עשוי להישמע מוזר, אבל יש אתרים שממליצים להביא את כל המשפחה לחופשה נודיסטית. "Orient Resort" בסנט מרטין, האיים הקריביים, מאפשר לכם לשחק על החוף עירומים עם הילדים במחיר 156 דולר ללילה לאדם.

ידידותיים לסביבה

זה הגיוני שנטוריסטים (נודיסטים) הדוגלים באורח חיים טבעי, יהיו גם אכפתיים כלפי הטבע. במלון "Garden of Eden Resort" בפנמה, לא תמצאו טלוויזיה, מיזוג אוויר ואינטרנט, והחשמל כולו פועל על ידי איסוף מי גשמים והפעלת פנלים סלולריים. במחיר 150 דולר ללילה לאדם, תוכלו להרגיש טוב עם עצמכם שתרמתם לאיכות הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully