וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה מתפשטת: חשבון האינסטגרם הנודיסטי ששובר את האינטרנט

27.2.2017 / 0:46

אוסטרלי שפתח חשבון אינסטגרם שהוקדש לצילומי עירום שלו בטיוליו בטבע, הפך להצלחה ענקית עם יותר מ-90 אלף עוקבים, שמעלים תמונות נודיסטיות שלהם מרחבי היבשת. "זה פשוט התגלגל כמו כדור שלג והגיע לטירוף", הוא אומר

בעוד שאצלנו שיא החורף, בקצה השני של העולם דווקא די חם. תרתי משמע. חשבון אינסטגרם שמוקדש כולו לצילומי טבע של נודיסטים באוסטרליה, מעורר עניין רב ברשת החברתית, וכבר צבר לו למעלה מ-90 אלף עוקבים.


עוד על תיירות נודיסטית:
כחום הגוף: מיהם התיירים המתפשטים בעולם?
נכנסים רק עם בת זוג: מה קורה בפסטיבל העירום של ישראל?
הו מגדלנה: מטיילת בעולם ומצטלמת בכל מקום בעירום


החשבון העונה לשם "getnakedaustralia" ("אוסטרליה התפשטי" בתרגום חופשי), מציג מטיילים ומטיילות, כשהם עירומים כביום היוולדם במקומות שונים ביבשת הרחוקה. "צאו החוצה ותאהבו את העור שאת העור שעוטף אתכם", נכתב בפתיח של העמוד הראשי. "אנו מקדמים מראה של גוף בריא,", נכתב בהמשך.

בחשבון מאות צילומים של גברים ונשים אוסטרליים, בכל הצורות, הגדלים והמינים, לפעמים בזוגו, לעיתים בקבוצה, כשהם עומדים עירומים, בדרך כלל עם הגב למצלמה, והטבע האוסטרלי המרהיב מסביבם. עד כה הועלו יותר מ-650 פוסטים וצילומים של נודיסטים לחשבון, שהתחיל בכלל כבדיחה פרטית של אוסטרלי בשם ברנדן ג'ונס מסידני.

"בטיולים שאני עושה, אני תמיד מתפשט כדי להרגיש את השמש על העור שלי. אני לא יודע למה, זה פשוט מרגיש לי טבעי", אמר לאתר הלונלי פלנט. "חבריי ואני התחלנו לצלם תמונות של הישבנים החשופים שלנו, כשנוף מדהים ברקע, וחשבתי לפתוח חשבון לכל אותן תמונות מהטיולים שלנו. החשבון הפך ללהיט וכל מיני אנשים החלו לשלוח צילומים שלהם מאוסטרליה ומרחבי העולם. זה פשוט התגלגל כמו כדור שלג והגיע לטירוף".

החשבון כולל כתובת אימייל עבור אנשים שמעוניינים לשלוח את הצילומים שלהם. הנה כמה מהנופים (והישבנים) היפים שבחשבון האינסטגרם של אוסטרליה החשופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully