וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובים מתמיד: היעדים שנפתחו אליהם השנה טיסות ישירות מישראל

ליאור כהן

14.12.2017 / 8:46

חברות תעופה רבות השיקו בשנת 2017 טיסות ישירות לשלל יעדים, שבעבר רק חלמנו לטוס אליהם בלי קונקשן, והמרוויחים הגדולים הם ללא ספק אנחנו. מאיסלנד, דרך שנגחאי ועד נאפולי - אלו היעדים שהצלחנו להגיע אליהם בקלות ובמהירות השנה

צילום מסך

בווידאו: דיילות WOW, שהחלו לטוס השנה לארץ, מגלו את ארץ הקודש

מהפכת "השמיים הפתוחים" פתחה בפני קהל המטיילים הישראלי יעדים חדשים לביקור, והשנה יותר מתמיד. במסגרת "המצעד השנתי" של למטייל בשיתוף וואלה! תיירות, שמטיס אתכם השנה ליפן, בדקנו מהם היעדים הכי שווים שנפתחו אליהם טיסות ישירות ב-2017 (לשמחתנו!).

בין היעדים המיוחדים שנפתחו אליהם טיסות ישירות הוא הקו לשנגחאי של חברת התעופה הסינית היינאן אירליינס. החברה, שהחלה את פעילותה בישראל ב-2015 עם הקו הישיר לבייג'ין, התרחבה והפעילה השנה גם קו ישיר לשנגחאי. טיסת הבכורה הישירה לשנגחאי יצאה באמצע חודש ספטמבר, וכיום הקו פועל שלוש פעמים בשבוע. כך שיחד עם הטיסות לבייג'ין של היינאן איירליינס, פועלות שמונה טיסות שבועיות מישראל לסין.

מטוס היינאן איירליינס נחת לראשונה משנגחאי בנתב"ג. יקי צימרמן, מערכת וואלה! NEWS
נחיתה ראשונה של היינאן איירליינס משנגחאי לישראל/מערכת וואלה! NEWS, יקי צימרמן

המונופול להונג קונג נשבר

יעד נוסף בסין שנפתחה אליו טיסה ישירה היא הונג קונג, כאשר חברת התעופה קתאי פסיפיק חנכה בתחילת השנה את הקו החדש שלה לישראל. קו זה פועל במתכונת של חמש טיסות שבועיות, ובהחלט ניתן להגיד שהוא שובר את המונופול שהיה עד כה לאל על ביעד זה.

קו הרקיע של הונג קונג. ShutterStock
עוד בשורה אסייתית חדשה לארץ. הונג קונג בטיסה ישירה/ShutterStock

ארה"ב דרך איסלנד

יעד מלהיב במיוחד שנפתחו אליו טיסות ישירות הוא איסלנד. לאחר ציפייה רבה, פתחה חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW את קו תל אביב-ריקייאוויק. מעבר להיותה הטיסה הישירה היחידה לאיסלנד, הקו החדש פתח עבור הנוסעים מישראל גם דרך חדשה להגיע ליותר מעשרה יעדים בארה"ב ובקנדה. בגזרה המקומית, חברת אל על השיקה בחודש נובמבר האחרון קו טיסה ישיר למיאמי.

שער לאיסלנד. איתי מוניקנדם, מערכת וואלה! NEWS
יש לנו קו ישיר לשם. הזוהר הצפוני באיסלנד/מערכת וואלה! NEWS, איתי מוניקנדם

איזי ג'ט ממשיכה להתרחב

שני קווים חדשים לאיטליה נפתחו השנה על ידי חברת איזי ג'ט: ונציה ונאפולי. קו נתב"ג-ונציה פועל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות, וקו נתב"ג-נאפולי פועל בתדירות של פעמיים בשבוע, לאורך כל השנה. הקווים הללו מתווספים ליעד נוסף של החברה באיטליה - מילאנו, שפועל משנת 2014. בשנה הבאה תפתח החברה עוד שלושה קווים לצרפת (ליון, ניס ובורדו), כפי שפירסמנו כאן לראשונה, ובסך הכל כ-14 קווים ב-2018.

קו הרקיע של העיר נאפולי, איטליה. ShutterStock
איזי ג'ט פתחה השנה קו נוסף מנתב"ג לאיטליה. נאפולי/ShutterStock

הלהיט החדש: מזרח אירופה

חברת Wizz Air פתחה קו חדש מתל אביב לרומניה רק באוקטובר האחרון. הקו החדש הוא לטימישוארה, העיר השלישית בגודלה ברומניה, ופועל במתכונת של שתי טיסות שבועיות. מלבד בוקרשט, Wizz Air גם הכריזה על עוד קווי לואו קוסט חדשים לעובדה וממנה: ריגה, קטוביץ' ופראג. הקווים החדשים מצטרפים ל-18 הקווים הקיימים כיום מעובדה ומתל אביב של החברה, בין היתר גם לקושיצה בסלובקיה ודברצן בהונגריה.

מטוס לואו-קוסט wizz air  בהונגריה, נובמבר 2015. AP
לא מפסיקה לפתוח קווים לארץ. Wizz Air/AP

השנה של ריינאייר

חברת ריינאייר האירית, הנחשבת לחברת הלואו קוסט הגדולה ביותר באירופה, החלה להפעיל השנה מבחר קווים מישראל לאירופה, חלקם מנתב"ג וחלקם מנמל התעופה עובדה. בין היתר טיסה ישירה לרומא, מילאנו, ברטיסלבה, באדן-באדן, קרקוב, פוזנן, פאפוס ועוד.

הנוף הנשקף מצריח טירת ברטיסלבה. דור לוטן,
ברטיסלבה/דור לוטן

טורקיש, מאחורייך!

חברת התעופה אטלס גלובל הטורקית נכנסה באופן רשמי לשוק התעופה הישראלי ממש לאחרונה, והחלה להפעיל טיסות סדירות מישראל לטורקיה. בשלב הראשון הטיסות פעלו במתכונת של ארבע פעמים, וכיום החברה כבר מפעילה טיסות יומיות מתל אביב לאיסטנבול.

מסגד סולימאנייה איסטנבול. ShutterStock
לא רק טורקיש. איסטנבול/ShutterStock

אל הוואקום של אייר ברלין

אחד היעדים הפופולאריים לטיול היא גרמניה, ואין זה פלא שכיום יש יותר ויותר טיסות לאזורים שונים במדינה. חברת התעופה גרמניה איירליינס פתחה בנובמבר האחרון קו חדש לנמל התעופה נירנברג באזור בוואריה. הקו החדש פועל בתדירות של פעמיים בשבוע.

בנוסף, גרמניה איירליינס גם הגדילה את תדירות הטיסות שלה מתל אביב לדיסלדורף לארבע פעמים בשבוע, ומפעילה טיסות ישירות מתל אביב להמבורג פעמיים בשבוע. כמו כן, רק לאחרונה הודיעה גרמניה איירליינס על פתיחת קו ישיר וסדיר מתל אביב לנמל התעופה המרכזי טגל בברלין, במקום אייר ברלין הגוססת.

עוד באותו נושא

79 אירו כולל מזוודה ואוכל: גרמניה איירליינס פותחת קו לברלין

לכתבה המלאה
ברלין. ShutterStock
ברלין. כולם רוצים לטוס אליה, ואנחנו נרוויח/ShutterStock

קווים זמניים, אבל אנחנו נהנים

גם יוון הייתה השנה במוקד תשומת הלב של חברות התעופה, עם שפע של חברות שטסו ליעדים שונים ביוון (חלקם יעדים זמניים), כמו האי היווני סקיאתוס, לפקדה, סלוניקי, רודוס, קוס, לרנקה ועוד. רוב הטיסות פעלו בקיץ האחרון וחברות התעופה השונות, יחד עם חברות התיירות הישראליות, הציעו דילים נוחים וזולים לאחד היעדים הכי פופולאריים עבור הקהל הישראלי.

ולאיזה יעד הייתם רוצים שתהיה טיסה ישירה בעתיד? ענו והשתתפו במצעד השנתי ותוכלו לזכות בחופשה זוגית חלומית ביפן!

האי סקיאתוס ביוון. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
תמיד רלוונטית. האי סקיאתוס, יוון/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • טיסות
  • 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully