וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 179 שקל לטיסה: הלואו-קוסט החדש מתל אביב לרומניה

6.6.2017 / 9:23

חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air מוסיפה קו חדש מישראל לרומניה, והפעם מדובר בטימישוארה שבמערב המדינה שעומדת להיות בירת התרבות של אירופה ב-2021. מחיר לכיוון: פחות מ-180 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגישו לכם כלום בדרך לטימישוארה. צוות האוויר של Wizz Air/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעד חמישי מישראל לרומניה

חברת הלואו-קוסט ההונגרית, שטסה בין ישראל לתשעה יעדים באירופה, תחל לטוס ליעד נוסף ברומניה - טימישוארה (Timișoara) - "עיר התרבות לשנת 2021" - שתהיה העיר החמישית מרומניה המציעה טיסות ישירות לתל אביב.

ההכרזה היום (ג') על פתיחת הקו החדש של Wizz Air (וויזאייר) בשיתוף משרד התיירות, תיכנס לתוקף החל מה-30 באוקטובר 2017, שבו יופעלו שתי טיסות שבועיות בימי שני ושישי.

המחיר ההתחלתי שאותו מציעה החברה, לטענתה, עומד על החל מ-179 שקלים לכיוון, אולם באתרה טרם ניתן לבדוק או לרכוש כרטיסים. טימישוארה הינה העיר השלישית בגודלה ברומניה, שנבחרה, כאמור, על ידי האיחוד האירופי השנה כ"עיר התרבות לשנת 2021" וזאת בזכות עושרה התרבותי, הכולל בין השאר פסטיבלי רחוב ומוקדי בידור ייחודיים וסצנת לילה תוססת לאורך השנה. בעקבות הכרזת האיחוד, מתכננת העיר להרחיב את האטרקציות התיירותיות שלה עם מגוון מוזיאונים, שווקים מקומיים ומרכזי מורשת מרתקים.

הקו החדש שייחזק את קשרי המסחר בין ישראל ורומניה, מיועד לתיירים ונוסעי עסקים, אשר רוצים לבקר בטימישוארה וסביבתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווי Wizz Air מישראל לאירופה. סה"כ 18 קווים בתשע מדינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט ב-2012, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. כיום, Wizz Air מציעה 18 קווים לתשע מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות בין היתר בבלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון וורנה, שיחלו לפעול בחודשי יוני-יולי. לאחר 5 שנים של פעילות בארץ, טסו עם החברה ההונגרית למעלה מ-1.4 מיליון נוסעים מ/או לישראל, כשב-2016 קרוב ל-450 אלף נוסעים.

שר התיירות, יריב לוין, בירך על הרחבת הפעילות של Wizz Air ואמר כי שיתוף הפעולה בין משרד התיירות לוויזאייר עולה מדרגה, כאשר החברה מביעה אמון גדול במוצר התיירותי הישראלי ומרחיבה משמעותית את פעילותה בישראל. "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה והרחבת פעילות Wizz Air היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully