וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי הסקס": החברה שמציעה ללקוחותיה גולף, סוסים - ו-60 נשים

20.10.2017 / 0:30

חברת תיירות מקומית בקולומביה החליטה לנצל את מעמד הזנות החוקי במדינה, ומציעה ללקוחותיה טיול שמרביתו מתמקד במין בתשלום. העיר שבאזורה הוא מתקיים מהווה מוקד לסחר בקטינות בזנות וכומר מקומי כבר פנה לאפיפיור: "לא מצליחים להילחם בתיירות הסקס"

אי הסקס. http://sexisland.co/, אתר רשמי
"אי הסקס" במרכז העיירה שמהווה מוקד סחר/אתר רשמי, http://sexisland.co/

חברת "Good Girls" בקולומביה החליטה לנצל לאחרונה את הלגליזציה של הזנות במדינה, ולהבטיח ללקוחותיה טיסות לאתר שבו מובטחים ארבעה ימים מלאי סמים קשים ומין בתשלום. "כמות בלתי מוגבלת של אורגיות, זונות וקוקאין", נכתב. בסרטוני השיווק של האתר, חוויית המין בתשלום מכונה "אי הסקס" ונראים בהם גברים מבוגרים נכנסים לחדרים ובהם נשים צעירות ערומות הממתינות להם.

חרף היותה של הזנות חוקית במדינה, הממשל בקולומביה מוצא את עצמו נאלץ להיאבק בלא מעט מהשלכותיה וסוגיה. באזורים שבהם מגלים סובלנות יתרה לזנות, כמו קרטחנה - האזור שבו מוצעת חוויית "אי הסקס" - נפוצה במיוחד תופעת הסחר בקטינות והיא מהווה עיר יעד עבור קטינות בזנות, יחד עם העיר ברנקילה.

עוד בנושא:

ספינת האהבה האמיתית: שיט תענוגות עם מסיבות סקס פרועות
שיט למבוגרים בלבד: תאי שינה חושניים ובבריכה לא חייבים בגדים

אי הסקס. http://sexisland.co/, אתר רשמי
"יחס של שתי נשים על כל גבר"/אתר רשמי, http://sexisland.co/

במסגרת שיווק ה"אי", מובהר כי "60 נשים יחכו ל-30 גברים המשתתפים בטיול". בין היתר, מציעה החברה גם פעילויות חברתיות שלא כוללות זנות ומין, כמו גולף, רכיבה על סוסים ומסיבות ריקודים.

על אף הניסיון לשוות לחופשה מראה של אטרקציה תיירותית חוקית ומהנה, הסרטון המקדם אותה הוסר במהירות מהרשת בתחילת השבוע בשל הסרסור הבוטה בנשים, שעדיין לא חוקי כשלעצמו בקולומביה.

כומר מקומי בקרטחנה גינה את הפרסומים ואפילו פנה לאפיפיור בבקשה לעזרה. האב אלקין אקוודו העביר מסר לאפיפיור פרנציסקוס לפי "למרות המאמצים להילחם בתיירות הסקס, התופעה עדיין קיימת ומשגשגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully