וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיצים מספיק כדי לעלות על האומגה הארוכה ביותר בעולם?

3.9.2017 / 0:02

באיחוד האמירויות הערביות יושק בקרוב קו האומגה הארוך ביותר בעולם שמתפרש על 28 מגרשי כדורגל ומגיע למהירות של 130 קמ"ש - והכל בתנוחת סופרמן

עריכה: שניר דבוש

אוהבי האקסטרים ודאי ישמחו לשמוע על האומגה הארוכה בעולם שתפתח בדצמבר הקרוב באיחוד האמירויות הערביות ותאפשר חווית גלישה שתצליח להתעלות על האומגה המטורפת ביותר בעולם שנכון לעכשיו נמצאת בפארק טורו ורדה שבפורטו ריקו. האומגה הארוכה בעולם תצא מפסגת הר Jebel Jais בגובה 1,834 מטרים, תנוע במהירות של 90 קמ"ש (ואפילו תגיע ל-130 קמ"ש) ותחלוף על אורך של 28 מגרשי כדורגל מעל נוף מדברי מהמם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה של האומגה הארוכה בעולם שתפתח בקרוב באיחוד האמירויות הערביות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נבחרו 100 האטרקציות הכי אהובות בגרמניה. מי במקום הראשון?

לכתבה המלאה

הגולשים האמיצים יעלו על האומגה בתנוחת "סופרמן" עם הפנים כלפי מטה וירגישו כאילו הם טסים באוויר. הרשות לפיתוח תיירות רס אל חיימה (RAKTDA) ו"טורו וורדה" ישלימו את הבנייה בחודשים הקרובים והם אינם חושפים את אורכה המדויק של האומגה עד השקתה. היא צפויה לשבור את שיא הגינס ששייך לאומגה בפארק טורו ורדה שמגיעה לאורך של 2,530 מטרים. המיקום המיוחד שלה צפוי גם להעניק לה את תואר האומגה הגבוהה ביותר.

בסיומו של המסע המטורף על האומגה, הגולשים יעברו לאומגה נוספת באורך 300 מטרים שתחזיר אותם לקרקע. הכבל שמשקלו 7 טון יכלול למעשה שני קוי אומגה שיציעו לחברים לעבור את אתגר הגלישה ביחד. הית'ם מאטר, מנכ"ל RAKTDA אמר: "האומגה תפתח בלב האזור ההררי הגבוה והאייקוני ביותר של איחוד האמירויות הערביות. אומגת Jebel Jais תכלול שני קווים שיאפשרו לחברים ומשפחה לטוס ביחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוף המדברי שישתקף מהאומגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הוסיף: "עם ההגעה למקום שכולל טרקלין, מסעדה, לוקרים, אחסון ציוד ומשרדים, המשתתפים יקבלו תדרוך מראש וליווי צמוד עד לנקודת הזינוק כשהם מצוידים בחליפה מיוחדת וציוד תואם להרפתקה. האומגה הזאת אינה כמו שום דבר אחר שקיים היום. ברגע שתעלו על האומגה בתנוחת גיבור העל האולטימטיבית, תמריאו לשמים כאילו אתם ציפור. בשלב הראשון של הפעילות האומגה תפתח לגלישה של 250 אנשים ביום. זה 100 אלף בשנה".

זו האומגה שמחזיקה בשיא כיום - בפארק טורו ורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully