וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו ביומן: פסטיבל הסקס שמטריף את האירופאים

13.6.2017 / 8:27

מתי בפעם האחרונה השתתפתם בסדנת דייטינג בעירום מלא? אז הכירו את הדבר האמיתי: פסטיבל הסקס השבדי, שמציע למבקריו מין חופשי מבלי להתחבא מאחורי פעילויות אינטימיות שרק מרמזות עליו, אבל לא ממש כרוכות בו. מתחיל מחר

הפסטיבל הזה יגרום לכם לנוע ללא הפסקה. ולא, לא בגלל המוזיקה... בתאריכים 18-14 ביוני יתקיים בשבדיה Sexsibility Festival, פסטיבל סקס ייחודי שמעורר התעניינות רבה ברחבי אירופה.

ייחודו בעובדה שהוא מציע למבקריו סקס חופשי, באופן ישיר, מבלי להתחבא מאחורי תירוצים שונים ופעילויות אינטימיות שרק מרמזות על מין, אבל לא ממש כרוכות בו.

לרשות האורחים יעמדו "חדרי משחקים" שבהם מזרנים שיהוו כר פורה (תרתי משמע) לשעשועי מין. לצד כל אלו, יוצעו סדנאות שבהן המשתתפים יהיו עירומים כביום היוולדם. בין נושאי הסדנאות: שיעורי מין, שכלול היכולת להשתחרר ועוד. עם זאת, מארגני הפסטיבל מקפידים שלא לציין מה בדיוק תכלול כל סדנה.

סדנת דייטינג - בעירום

עיון באתר הפסטיבל חושף כי סדר היום כולל תרגול יוגה או מדיטציה ב-7:00 בבוקר, וסדנאות רבות: מטנטרה ועיסויי גוף ועד סדנת דייטינג ואפילו ייעוץ משפחתי.


עוד על מיניות ותיירות:
סקס בלב ים? הקרוז שבו בגדים הם אופציה בלבד
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה


כך או אחרת, ככל שהפסטיבל מתקדם, כך גם מתקדמות הסדנאות, ובימים האחרונים לאירוע הן הופכות להיות קינקיות יותר. כך למשל, תוכלו להתענג על סדנת קשירות, סדנת הצלפות ועוד. למקום של כבוד יזכה גם הטרנד המדובר של איפור גוף באבקת נצנצים צבעונית.

הדיילי סטאר הבריטי מדווח כי הפסטיבל ייערך בפרבריה של העיר השבדית הזעירה מולקום (Molkom), המצויה כמה מאות קילומטרים מערבית לסטוקהולם ומספר תושביה אינו עולה על 2,000.

"אנו מאמינים כי העולם יהיה מקום טוב יותר אם יותר ויותר אנשים יחוו יחדיו חוויות משותפות", אומרים מארגני הפסטיבל. "סקס, אינטימיות, צחוק, משחק ועונג אינם רק דברים נפלאים לכשלעצמם. הם מספקים לנו משמעות עמוקה יותר של החיים וביכולתם לרפא צלקות נפשיות ואף לגרום לנו להשתנות".

עוד באותו נושא

גומרים בחוץ: 6 מקומות לעשות בהם סקס בטבע

לכתבה המלאה

מארגני הפסטיבל: "לא רק סקס"

עוד ממשיכים המארגנים ומציינים כי אין צורך בידע קודם כלשהוא, וכולם מוזמנים. "הפסטיבל הזה הוא בשבילך - אם אתה מעוניין ליהנות מגופך, ליהנות מבני/בנות הזוג שלך, ליהנות ממין - ומהחיים באופן כללי".

מעניין לגלות כי באתר האינטרנט של הפסטיבל נכתב כי "למרות שמיניות היא חלק טבעי וחיוני מהפסטיבל, המוקד בו יהיה על מפגשים בינאישיים כנים ואינטימיים. המפגש הרגשי קודם למפגש המיני, והוא מתרחש במהלך הסדנאות והפעילויות השונות. לכן, אם את/ה מגיע/ה לאירוע רק בשביל הסקס, מבלי להתעניין במפגשים אינטימיים, צפויה לך אכזבה ותסכול".

נכון לרגע זה, ישנם עדיין כרטיסים זמינים ומחיר הכניסה לכל ימי הפסטיבל עומד על 350 פאונד (כ-1,575 שקלים). הלינה נערכת באוהלי קמפינג. בתוספת תשלום ניתן להזמין חדרי לינה משותפים או חדרים ליחיד/לזוג.

אתר הפסטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully