וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת חורף באילת: בטן-גב? חשבו מסלול מחדש

29.10.2017 / 17:00

עיר הנופש הדרומית צרובה בזיכרון של כולנו בעיקר עם כסא שיזוף מול ים כחול. אך מנגד, באילת ממתינה גם חופשת אקשן עם פעילות ללא הפסקה. לא מאמינים? הנה המדריך המלא לחופשת חורף בנקודה הכי דרומית בארץ

מערכת וואלה!

נדמה שבשנים האחרונות שמענו פחות ופחות מ"עיר השמש הנצחית". לכולנו יש את אילת בזיכרון הקולקטיבי תחת הקטגוריה של "חופשה רגועה" - זמן לתפוס צבע ולשכב תחת השמש ולמי שחפץ בכך, הבריכה, הכסא המתכוונן והים עדיין שם. אך לא לכולם ה"שקט" הזה מתאים. יש מי שמחפש חופשה פעילה, עם אקשן ושיתאים לגדולים וגם לקטנים וממבט מלמעלה היה נדמה שאין לאילת מה להציע בעניין.


עוד על אילת בוואלה! תיירות:
יורדים נמוך באילת: האם עיר הקיט של ישראל גוועת?
ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת
כך מאבדת אילת את מקומה על מפת התיירות


העיר עלתה לאחרונה לכותרות דווקא בהקשרים פחות מחמיאים, כמו סגירת "עיר המלכים" וקולנוע ה"איימקס", אך מתחת לפני השטח צצו אטרקציות ופעילויות חדשות שיעירו לכם את החופשה. אז מה עושים? וכמה זה עולה? הנה כל הפרטים.

צילום פנורמי של העיר אילת. רוני בלחסן,
לא לכולם ה"שקט" מתאים. אילת בלילה/רוני בלחסן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתמשים בוואטסאפ? סאפ בים האדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו לאילת - מה עושים?

רגוע:
בדומה לערי תיירות אחרות בעולם, גם באילת תמצאו מופע של מים ואור. המזרקה המוזיקלית ממוקמת במרכז העיר כאשר בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת בשעה 19:30 ו-20:30 נערך מופע של כ-20 דקות לצלילי קלאסיקות ישראליות, להיטים בינלאומיים, נעימות מפסקולים של שוברי קופות ועוד. במזרקה, שנחנכה בקיץ שעבר בהשקעה של 28 מיליון שקלים, ישנם כ-350 סילוני מים, כאשר הגבוהים שבהם מגיעים לכ-30 מטרים ו-400 פנסי לד. הגישה למקום חופשית, והצפייה במופע ללא תשלום.

מים:
את הבוקר הראשון בעיר פתחנו בים, אבל לא בספורט הימי המוכר. שמנו בצד את הבננות והאבובים והגענו ל"סאפ בים האדום". ה"סאפ", למי שעדיין לא מכיר, הוא מעין חסקה גדול בעל משוט אחד, שאיתו יוצאים לים הפתוח. אפשר לצאת בקבוצות או בודדים, ואף לשלב צלילה עם שנורקלים. במקום אף מתקיימים חוגי יוגה על סאפ, ויש אפשרות לתאם פוייקה בסוף הסיבוב הימי. הפעילות היא מגיל 10 ומעלה וכרוכה בהדרכה קצרה. מיקום היציאה למים משתנה לאורך השנה, ומומלץ לתאם מראש טלפונית.

יבשה:
חובבי המוטוריקה יכולים למצוא את מבוקשם ב"טרקטורוני המדבר". מקום המציע טיול טרקטורונים של שעה עד ארבע שעות, כולל טיול זריחה. אחרי הדרכה קצרה, יכולים בעלי רישיון נהיגה לצאת לשטח ולרכוב, בליוי מדריך, בנופים הפתוחים של אילת. מדובר בנסיעה באדרנלין וקצב גבוהים, הכוללת עליות, ירידות ולא מעט אבק. משפחות וילדים קטנים יכולים לצאת לשטח בריינג'ר, פחות חייתי - אך עדיין תאכלו אבק.

עוד באותו נושא

אילת שלא הכרתם: המהפך של עיר הנופש של ישראל

לכתבה המלאה
מזרקה מוזיקלית באילת. מערכת וואלה! NEWS
כ-350 סילוני מים ומגוון להיטים. המזרקה המוזיקלית של אילת/מערכת וואלה! NEWS
אילת. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
אילת. יש מה לעשות בה גם בחורף/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן

דופק גבוה:
אומנם הוא לא במרכז העיר, אך בנסיעה קצרה תוכלו להגיע אל "טופ 94". פארק ספורט אתגרי, גדול, מקורה וממוזג בחלקו המציע מגוון פעילות. לצד מטווחים באש חיה לגדולים, תמצאו במקום אזור לחימה בכדורי צבע המיוחד לקבוצות, מסלול קארטינג גדול, מגוון קירות טיפוס ברמות קושי שונים, בינהם קיר 360, מסלול הליכה בגובה 19 מטר, מיני בנג'י ועוד שלל אקטרקציות לשמירה דופק מהיר. בנוסף אליהם קיים במקום גם מוזיאון נשק, המציג את היסטוריית הנשק של עם ישראל. בקיצור, אפשר לשרוף במקום כמה שעות בקלות, לקטנים ולגדולים.

שמח:
כדי להרגיע את הדופק ולהרים את מצב הרוח, כדאי להגיע אל סניף "פלאג-אין" אילת שבטיילת הורדוס. מתחם חדרי קריוקי הכולל 17 חדרים ושני אולמות אירועים גדולים במיוחד. כמו ביתר הסניפים, גם כאן תמצאו מגוון רחב של שירים, מגוון ספות לרביצה ולשירה אפשר להוסיף אלכוהול מהבר ואוכל מהמטבח במקום.

אוכל:
מלבד המסעדות המוכרות הנמצאות באזורי התיירות, כדאי לכם להגיע אל "המבשלה". בר מקומי הנמצא באזור התעשייה של אילת, בו תוכלו לטעום שישה סוגי בירה בייצור עצמי, כמו בירה בניחוח קפה, שוקולד ועוד. לצד תפריט הבירה העשיר, תמצאו גם מטבח עם מנות שיקפיצו לכם את הפה, החל מטאפסים ועד למנות עיקריות של ממש. המחירים במקום נוחים והאוכל לא היה מבייש אף מסעדת גורמה.

מה המסקנה? לא להתעצל. ככל שתעמיקו את החיפוש בגוגל, תחשפו לעוד ועוד אטרקציות ופעילות שאולי לא הכרתם בעיר הדרומית, ותגלו שהיא קצת יותר מבטן-גב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרכוב בנופים הפתוחים של אילת. הרי אדום ברקע בטיול השטח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשנו קצת טעם. בירות בטעמים בבר "המבשלה" באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלונות אילת. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
לא רק מלונות. מתחת לפני השטח יש אטרקציות ופעילויות חדשות באילת/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully