וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה החדשה של אילת: המזרקה המוזיקלית הגדולה בארץ

26.5.2015 / 8:41

עיר הקיט של ישראל תחנוך הערב את המזרקה הצבעונית והמוזיקלית שלה, שכוללת סילוני מים שבהם ניתן להשתעשע במהלך היום. בערב יתקיים מופע הכולל 320 מתזים במופעי מים מרהיבים, המוארים על-ידי כ-400 פנסי לד צבעוניים. רטוב וחם

צילום: באדיבות עיריית אילת סטילס: יהודה בן יתח

מה לא עושה העיר אילת כדי להביא את התיירים אליה?! האטרקציה החדשה שתיחנך היום (ג') בעיר הקיט הדרומית עונה לשם "המזרקה המוזיקלית הגדולה בארץ", שממוקמת בפארק המרכזי הנושק לאזור התיירות.


עוד על אילת בוואלה! תיירות:
יורדים נמוך באילת: האם עיר הקיט של ישראל גוועת?
אילת שלא הכרתם: המהפך של עיר הנופש של ישראל
ללא סלולר, סיגריות או ילדים: חופשה אחרת באילת


המזרקה הצבעונית כוללת סילוני מים שבהם ניתן להשתעשע במהלך היום. בערב יתקיים מופע הכולל 320 מתזים במופעי מים מרהיבים, המוזנקים לגבהים של החל מ-10 מטר ועד ל-30 מטר! סילוני המים מוארים על-ידי כ-400 פנסי לד צבעוניים בגוונים שונים ובעוצמות גבוהות במיוחד. המזרקה המשתרעת על שטח של כ-1,500 מ"ר, תפעל גם בלילה כמופע אורקולי וגם ביום, במהלכו ניתן יהיה להשתעשע בין סילוני המים.

לצדה של המזרקה ייחנך גם מתחם הסקייטפארק אקסטרים, הכולל מסלולי פעלולים מקצועיים ומקורים, ברמה בינלאומית במטרה לארח תחרויות בינלאומיות. את היוזמה הובילו עיריית אילת ומשרד התיירות בביצוע החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת).

המזרקה מצוידת במערכת סאונד ייחודית, רבת עוצמה וראשונית, שאינה קיימת עדיין בשום מזרקה מוזיקלית אחרת בעולם. כמו כן, להבדיל ממזרקות מוזיקליות אחרות בעולם, המזרקה באילת תופעל גם כ"מזרקת משטח יבש". בשעות היום יוכלו תושבי העיר והתיירים להשתעשע בין סילוני המזרקה. בימים אלה מפותחת אפליקציה שתאפשר לאורחי המזרקה "להשתלט" על מערכות המזרקה ולהפעילה מהטלפונים הסלולריים האישיים שלהם. המזרקה גם כוללת מערכת נפרדת שתקרר את משטחי האבן כדי למנוע כוויות בכפות רגלי המשתעשעים בה.

הסקייטפארק יפעל בימים א'-ה' בין השעות 12:00-23:00,
בימי שישי 09:00-15:00 ובימי שבת וחג מ-09:00-23:00. במזרקה יתקיים מופע קבוע בימים שלישי, חמישי, שישי ושבת
בשעות 20:00, 21:00 ו-22:00.

מזרקה מוזיקלית באילת. מערכת וואלה! NEWS
מזרקה מוזיקלית באילת/מערכת וואלה! NEWS

ראש העיר אילת: "נותנים אטרקציות חינמיות לתיירים"

לפי משרד התיירות, המזרקה והסקייטפארק נבנו כחלק מהפעולות המתבצעות לשיפור המוצר התיירותי והוספת אטרקציות חינמיות בעיר התיירות אילת. עלות ההשקעה בהקמת המזרקה, והסקייטפארק כולל הפיתוח הסביבתי, מסתכמת בכ-28 מיליון שקלים כחלק מתקציב תשתיות תיירותיות ייחודי לאילת, הממומן ברובו על ידי משרד התיירות וחלקו על ידי עיריית אילת.

סקייטפארק האקסטרים שהוקם אף הוא בפארק המרכזי, נבנה ברמה בינלאומית, וכולל מסלולי פעלולים מקצועיים ומקורים לחובבי הסקייטים, ולאירוח תחרויות בינלאומיות. עם ההקמה מתוכננת פתיחת ליגת סקייטפארק ישראלית, שתצמיח אלופי סקייט שיתמודדו בתחרויות בינלאומיות בעולם, וכאלה שיתארחו בעיר, כחלק ממיצובה כעיר ספורט בינלאומית.

שר התיירות, יריב לוין, שרק נכנס לתפקידו בשבוע שעבר, כבר קוצר פירות: "משרד התיירות גאה לקחת חלק בהעשרה ושדרוג חווית התיירות בעיר אילת, עם השקת היוזמה הייחודית של המזרקה המוזיקלית - אטרקציה חינמית הפתוחה לקהל הרחב. הפרויקט הייחודי, יחד עם פרויקטים נוספים המקודמים על ידי המשרד, יהיה פנינה תיירותית בעיר ויהווה מוקד משיכה לתיירים, מבקרים ונופשים".

ראש העיר, מאיר יצחק הלוי: "שמנו לנו כמטרה להשביח ולהאריך את חווית השהות של התייר באילת על ידי אטרקציות חינמיות ועל ידי שדרוג המוצר התיירותי". במסגרת זו, המזרקה היא אחת מעשרות פעולות המתבצעות בעיר כמו: שדרוג הטיילת, שדרוג המזח הדרומי, שדרוג הטיילת הדרומית, שדרוג מרכז תיירות הקמת סקייט פארק ובהמשך מגרשי גולף קרית ספורט מרכז קונגרסים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully