וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודפת המפלים: היפהפייה שמטיילת בעקבות מים בעולם

27.12.2016 / 9:56

אליסה ראמוס מארה"ב, רק בת 28, אבל כבר ביקרה ב-51 מדינות בעולם, כשאחת המטרות שלה - לרדוף אחרי מפלים. הבלוגרית היפהפייה מעלה את התמונות לחשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים כ-90 אלף איש. ואנחנו שואלים: מה עם מפל גמלא?

צילום מסך

היא בלונדינית יפהפייה שאוהבת לטייל ברחבי הגלובוס לרדוף אחרי מפלים. תכירו את אליסה ראמוס (Alyssa Ramos), בת 28 מלוס אנג'לס, ארה"ב, ש"עושה את העולם" לבדה. למה לבד? "נמאס לי לחכות לאנשים ולהחמיץ מקומות יפים בגללם", היא כותבת בבלוג שלה העונה לשם Mylifesamovie, "ואחרי טיול הסולו הראשון שלי, הבנתי כמה אני אוהבת לא לדאוג ללוח הזמנים או ההתנהגות של מישהו אחר".


עוד מסעות מדהימים מסביב לעולם:
להגשים חלום: האיש שביקר בכל המדינות בעולם עד גיל 37
לחופש נולדה: הישראלית שעושה את העולם
טיילה ב-22 מדינות ויצאה ל-75 דייטים כדי למצוא אהבה
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים


לפי חשבון האינסטגרם שלה, שלו יש כמעט 90 אלף עוקבים ובו היא מעלה את צילומיה המרהיבים מטיוליה, היא כבר היתה ב-51 מדינות בעולם בשש יבשות , כולל אצל השכנות שלנו, ירדן ומצרים, אך בישראל טרם ביקרה.

מעבר להיותה הרפתקנית שמטיילת לבד ומתנסה באטרקציות אקסטרים, אליסה רודפת אחרי מפלים בעולם ומאמינה שהיא "מאסטרית ברדיפת מפלים", כפי שהיא מעידה על עצמה בבלוג שלה, ובעיקר גורמת לטיולים בעולם בתקציב נמוך - להיראות טוב.

בבלוג שלה היא כותבת על המפלים שבהם היתה, וממליצה באילו כדאי לבקר בעולם. למשל, באינדונזיה, באיסלנד, במאליבו (קליפורניה), בפרו ושאר מקומות שבהם ביקרה.

אליסה, מה עם מפל גמלא?

אבל לא רק מפלים בראשה של הבלונדינית המטיילת. היא בהחלט אוהבת להצטלם, לא פעם בצילום סלפי עם גבה אל המצלמה, באתרי מים ונופש אחרים. למשל, באי סנט קיטס ונוויס בקריביים, במלדיביים, בפלורידה, האי פלאוואן בפיליפינים ושאר ריזורטים מקסימים שסובבים סביב מים ואטרקציות שקשורות למים.


עוד מטיילות ש"עושות את העולם" בוואלה!:
16 מדינות בשנה: הצצה לחיי המלצרית שחיה כמו מיליארדרית
החיים בבלונד: היפהפייה שעזבה הכל ויצאה לטייל בעולם
הישראלית שמטיילת בעולם וגם עושה מזה כסף
בת 25 עזבה את העבודה כדי לטייל בעולם ומרוויחה הון מזה


מעבר לצילומים ולכתבות שהיא כותבת לאתרים כדי להתפרנס וכלכל את טיוליה, היא עורכת סרטונים מחוויותיה בעולם. כשביקרה במצרים יצרה סרטון יפה על הפירמידות, צלילה בים האדום וביקור באתרי הארכיאולוגיה המפורסמים של שכנתנו מדרום. גם אצל השכנה במזרח היא ביקרה, כאמור, כשיצרה סרטון יפה על פטרה הירדנית.

אז אנחנו נמתין שהיא תגיע לישראל, הרי גם לנו יש מפלים פה ושם (במיוחד אחרי הגשמים האחרונים), כשהגבוה שבהם נמצא ברמת הגולן - מפל גמלא - הנופל מגובה של 51 מטרים.

עוד באותו נושא

האשה שמטיילת כבר 5 שנים בעולם; איך היא עושה את זה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully