וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 מדינות בשנה: הצצה לחיי המלצרית שחיה כמו מיליארדרית

15.1.2016 / 8:40

היא נפשה במקומות היפים ביותר בעולם, יש לה יותר כסף ממה שהיא אי פעם חלמה עליו והיא מצהירה ש"החיים הם חופשה אחת גדולה"

יוטיוב

המיליארדר פיטר אינסוורת', נכדו של מייסד משחקי אריסטוקרט, לן אינסוורת', עלה לכותרות בסוף שנת 2014 לאחר שעזב את בת זוגו, אליס מקלר, זמן קצר לאחר לידת בתם המשותפת. מקלר יצאה אז עם הסיפור לתקשורת כשהיא מאשימה את אינסוורת' בן ה-31, שהוא מעדיף להקדיש זמן לחברה החדשה שלו, המלצרית לשעבר אלישה בישופ, במקום לבלות זמן עם בתו הקטנה.

אמנית האיפור בת ה-26, אלישה בישופ, שעבדה במלצרות בבר "באדה בינג", היא הזוכה במיליון הדולר (או בעצם הרבה יותר מזה) - לאחר שהפכה לבת הזוג החדשה של אינסוורת' ונהנית לבזבז את כספו באינספור טיולים מסביב לעולם, כשאת מדי המלצרות שלה היא מותירה מאחור. בשנה האחרונה היא הספיקה לבקר במקומות היפים ביותר בעולם - מהפיליפינים ופיג'י ועד ברזיל וונצואלה. את הרפתקאותיה מסביב לעולם ואורח החיים הנוצץ שלה היא משתפת בתמונות בעמוד האינסטגרם שלה, Beachsnobb, וגורמת לכולם לרייר על המסך. למזלנו, הקנאה הזאת כנראה תפסק כשבישופ תסיים את מסעה סביב העולם ממש בקרוב כדי להקדיש זמן לעסק האיפור החדש שלה, עכשיו כשהיא כבר לא צריכה יותר לעבוד במלצרות. אנחנו עדיין מקנאים.

המלצרית אלישה בישופ מטיילת בעולם. פייסבוק, צילום מסך
המיליארדר פיטר אינסוורת' וחברתו אלישה בישופ/צילום מסך, פייסבוק

"החיים הם חופשה אחת גדולה", כתבה בישופ בעמוד האינסטגרם שלה והתכוונה לכף. הרפתקאותיה של הברונטית השזופה כללו עד כה טיסות במטוסים פרטיים, מלונות פאר, מסעדות יוקרה וטיולים לאיים פרטיים בדרום אמריקה. בתמונותיה, בהן מופיע לעיתים גם בן זוגה המיליארדר, היא נראית מבלה בטיול קיאקים בפיליפינים, בהפלגה באיי בורקאי, בסיור מעל שונית האלמוגים בפיג'י ובעוד מגוון אטרקציות שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. בתמונה האחרונה שבה הופיע בן הזוג שלה, נראים השניים מתאמנים ביחד בחדר כושר כשלצד התמונה המשפט: "אומרים שזוגות שמתאמנים ביחד, גם נשארים ביחד".

עוד באותו נושא

לראות ולא להאמין: ככה נראה הקיץ של הזוג היפה בעולם

לכתבה המלאה

אורח החיים המפואר של השניים הטריף את בת זוגתו לשעבר, גב' מקלר, שהאשימה אותו שהוא חי חיים חסרי דאגות - בזמן שהיא מתקשה לשלם שכר דירה ולגדל את בתם המשותפת. "אני לא רודפת אחרי הכסף שלו. אני רק רוצה שהוא יבלה זמן עם בתו המקסימה. שיראה אותה. זה הכל", היא סיפרה בראיון שהעניקה ל- A Current Affair לפני כשנה, "אני רוצה שיבוא הביתה ויבלה איתה קצת. הצעתי להם לחגוג את יום האב ביחד אבל הם לא חזרו להצעה שלי". ב"דיילי מייל" דיווחו שמקלר אינה בקשר עוד עם אינסוורת' ושבשנה שחלפה היא התקדמה הלאה וחיה חיים מאושרים ונוחים. אנחנו עדיין מקנאים.

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • מלצרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully