וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילה ב-22 מדינות ויצאה ל-75 דייטים כדי למצוא אהבה

19.10.2015 / 8:21

אוסטרלית בת 56 שחיפשה אהבה, נסעה לשש יבשות ו-22 מדינות לאורך 81 ימים, בהם אכלה 294 ארוחות והשתתפה ב-75 בליינד-דייטים. את רשמיה מהמסע היא מפרסמת כעת בספר. מה יצא מזה בסוף? "פלטת מתאבנים מגוונת של גברים ומטבחים", לדבריה

במבי סמית טיילה בעולם למצוא אהבה. Bambi Smyth,
"כל דייט היה חייב להיות שונה מהאחר". במבי סמית'/Bambi Smyth

הכירו את במבי סמית': אישה בת 56 שחיפשה אהבה, אוכל טוב וטיולים - וחשבה שיהיה זה רעיון לא רע לשלב בין השלושה ולצאת להרפתקאה של פעם בחיים.

סמית', מחברת ספרי ילדים שנולדה בסקוטלנד וגדלה באוסטרליה, נסעה לשש יבשות ו-22 מדינות לאורך 81 ימים, בהם אכלה 294 ארוחות והשתתפה בלא פחות מ-75 בליינד-דייטים. את רשמיה מהמסע היא מפרסמת כעת בספר חדש הנושא את השם "גברים בתפריט: פרשיות אהבה טעימות מסביב לעולם".

"התחלתי לדמיין את עצמי כסוג של בלשית לענייני תרבות", היא כותבת בפתח הספר. "יצאתי לדייטים עם גברים בתקווה שאצליח 'לטעום' מי הם ולחלץ מהם את טעמם האמיתי ואת המהות שלהם. כל דייט היה חייב להיות שונה לחלוטין מהאחר. הרי אם אוכל יכול להיות חריף או מתוק, חמוץ או מלוח, טעים או דוחה, טרי יותר או פחות, אז בוודאי שגם גברים יכולים להיות כך".

סמית' ביקשה מחברים וקולגות לסייע לה לקבוע דייטים במדינות שונות ברחבי העולם, עם גברים שמדברים אנגלית ושיהיו מוכנים להציג בפניה את הקולינריה המקומית. את מה שיצא מכך היא מתארת כ"פלטת מתאבנים מגוונת של גברים ומטבחים".

במבי סמית טיילה בעולם למצוא אהבה. Bambi Smyth,
אחד הדייטים שהיו לבמבי בליכטנשטיין/Bambi Smyth

הדייט הכי גרוע: באירלנד

הדייט האהוב עליה ביותר היה גבר איטלקי בשם סטפנו. "הדייט שלנו נמשך משעות הצהריים ועד ארבע בבוקר, עם הפסקה של שעתיים בלבד בשביל פגישה שלי עם כומר בוותיקן", אומרת סמית'. "סטפנו היה חתיך, מקסים, מצחיק, חם, חצוף, אינטליגנטי מאוד והייתה לו אינטיליגנציה רגשית גבוהה מאוד שריתקה אותי".

הדייט הגרוע ביותר שלה התקיים באירלנד עם "אירי שמוטב כי יישאר חסר שם. הוא היה עיתונאי ששאל מדוע אני חושבת שאני מיוחדת מספיק כדי שמישהו ירצה לקרוא את הספר שלי! הוא היה, פחות או יותר, מעליב במהלך כל הארוחה. מיותר לציין שחתכתי אותו החוצה מתוך הספר לחלוטין. בהשוואה שלו למנה מקומית, בחרתי בכזו העשויה מתפוחי האדמה האיריים אלה, שנהיים ירוקים והופכים לרעילים". אבל גם טוב יצא מאירלנד, וסמית' הצליחה לטעום תבשיל של כבש בבירת גינס, שאותה היא חיברה לגבר מדייט אחר אותו היא מתארת כ"עשיר בטעמים".

המדינה הקשה ביותר מבחינת דייטים הייתה נסיכות מונאקו, המדינה הקטנה ביותר בעולם אחרי הוותיקן. "למרות שהיא הייתה מאוד יפה, לא היה בה לא נשמה ולא לב. הגברים שם גרמו לי להרגיש חסרת ערך לחלוטין רק כי לא הייתי מספיק אטרקטיבית עבורם", היא מתארת. היא מספרת כי התאהבה בעומאן בעת שביקרה בחצי האי ערב. "אהבתי את עומאן, במיוחד את עיר הבירה מוסקט, עם נופי המדבר הדרמטיים שלה והמבצרים המנקדים את דיונות החול. הרגשתי כאילו חזרתי אלף שנים אחורה בזמן".

סמית' אמנם אהבה את עומאן, אולם באותה נשימה היא מספרת כי שם אכלה את אחת מהארוחות הגרועות ביותר שלה במהלך המסע: "תבשיל שהיה בלתי אכיל לחלוטין, ואני חושדת שהיה עשוי מגמל שנהרג בכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully