וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה שמטיילת כבר 5 שנים בעולם; איך היא עושה את זה?

חודש לפני שמלאו לה 26, טסה נינה רגוזה מארה"ב בכיוון אחד ומאז היא לא מפסיקה לכבוש את העולם וביקרה כבר בארבע יבשות. אז מה הסוד שמספק לה כסף לעשות את זה? תעודה קטנה שהוציאה חודש לפני שיצאה לדרך

מערכת וואלה!
עבור הטיול חסכה במשך שנתיים, כשבימים עבדה במשרד עורכי דין ובלילות חילטרה

המשימה שלה בחיים: לטייל, לחיות ולעבוד בכל המדינות שהיא מגיעה אליהן. תכירו את נינה מרגוזה, בת 31 מפלורידה, ארה"ב, שחודש לפני שמלאו לה 26 פשוט ארזה תיק ונחתה בבנגקוק.

מאז היא תרה את העולם וחזרה רק פעמיים למולדתה. עבור הטיול שתכננה היא חסכה במשך שנתיים, כשבימים עבדה במשרד עורכי דין ובלילות "חילטרה" באירועים שונים ועבדה בבר.

בסך הכל היא יצאה לדרכה בשנת 2011 עם 8,000 דולרים בכיס, כשמאז הספיקה לטפס על הר געש באינדונזיה, לרכוב על אופנוע ים במוזמביק, לצלול עם כרישים במלזיה ועוד.

את הצילומים מחוויותיה בעולם היא מעלה לחשבון האינסטגרם שפתחה, הנקרא "איפה נינה בעולם" (whereintheworldisnina), שלו כבר יותר מ-30 אלף עוקבים ברחבי העולם. בנוסף, היא מנהלת בלוג שבו היא משתפת את חוויותיה ונותנת טיפים איך לטייל לבד בעולם ולעבוד תוך כדי.

אבל נשאלת השאלה: איך היא מצליחה להתקיים ועדיין להמשיך לטייל ממדינה למדינה במשך כל כך הרבה שנים?

"רוצה למות כאדם מאושר שטייל כמו שצריך"

בכל מקום שאליו היא מגיעה, היא נשארת מספר חודשים ומתמקמת בו. תוך כדי, היא מלמדת אנגלית דרך האינטרנט, לאחר שדאגה להוציא תעודת הוראה של השפה האנגלית לפני שעזבה את ארה"ב. הכנסה נוספת היא משיגה באמצעות כתיבה כפרילנסרית. כשטיילה בדרום-מזרח אסיה, הצליחה להרוויח בין 1,300 ל-2,600 דולרים בחודש, כשבזבזה רק קצת פחות מאלף דולרים בחודש - כלומר היא גם חוסכת.


עוד מטיילים שהולכים אחרי החלום שלהם:
לקנא בהם: הזוג היפה שעזב את העבודה כדי לטייל בעולם
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
4 שנים של אושר: הזוג שעזב הכל ויצא לטייל בעולם


כשנינה נמצאת במדינה מסוימת ומשתקעת בה זמן מה, היא מנצלת את הזמן לחקור אותה, להכיר את האנשים ואורח חייהם וגם לקפוץ למדינות השכנות שלה ולטייל בהן כמו בטיולי כוכב.

היא ביקרה כבר בארבע יבשות, ובין המדינות שסימנה עליהן "וי" ניתן למנות את תאילנד, מלזיה, אינדונזיה, הפיליפינים, לאוס, קמבודיה, סין, דרום קוריאה ועוד. כרגע היא עובדת ומטיילת בעיר דרווין באוסטרליה.

לאן היא ממשיכה משם? לא ידוע כרגע, אבל בבלוג שלה היא כתבה שמאז שהיתה נערה תמיד היתה לה את אותה תשובה כששאלו אותה על העתיד: "אני לא בטוחה, אבל אני יודעת שאני רוצה למות כאדם מאושר שטייל כמו שצריך".

עוד באותו נושא

המיליונר בן ה-25 שמכר את הכל כדי לטייל עם משפחתו בעולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully