וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טס ללא ידיים: טייס עינג את עצמו בקוקפיט, צילם סלפי והושעה

הביא את עצמו לגבהים - והושעה: טייס בחברת בריטיש איירווייס סיפק את עצמו בקוקפיט בעודו צופה בפורנו ולובש גרביונים, ותיעד זאת. הוא הושעה מלטוס עד תום החקירה. צנח לו זלזל

טייס בריטיש איירווייס עינג עצמו בקוקפיט ותיעד. The Sun, צילום מסך
עם גרביונים ופורנו לצידו. הטייס שתיעד עצמו בקוקפיט/צילום מסך, The Sun

קברניט של חברת התעופה British Airways הושעה לאחרונה מתפקידו, לאחר שהואשם כי בעת שהטיס את מטוס הנוסעים, בגובה של כ-11,600 מטר, לבש גרביונים והחל לענג את עצמו באמצעות חוברות פורנו.

התמונות, שצולמו לכאורה במטוס בואינג 777, הגיעו לידי מערכת העיתון הבריטי The Sun, שחשף את הפרשה. יש לציין, כי החומר הוויזואלי כולל תצלומים עצמיים מפורטים שבהם מככב איבר מינו של הטייס. באחת התמונות מופיעה רגל המונחת בנונשלנטיות על לוח השעונים של המטוס, הנהוג על ידי מערכת הטייס האוטומטי. יש לציין כי בתצלומים, כיסאו של טייס המשנה ריק מאדם...

בתצלומים נוספים מככב איבר מינו של המצולם בתא השירותים של המטוס, כמו גם חוברות פורנו בוטות למדי המונחות על לוח השעונים. עוד נמסר, כי המספרים הסידוריים הנראים על לוח המחוונים בתא הטייס, מרמזים כי התצלומים הללו צולמו בשני מטוסי נוסעים שונים של חברת התעופה הבריטית.

בתחילת השבוע אישרה חברת British Airways כי התמונות נבדקות, כדי לקבוע האם הן אכן צולמו במהלך טיסות נוסעים. "אנו מתייחסים לטענות הללו במלוא הרצינות", נמסר מחברת התעופה.

העיתון הבריטי מדווח כי הטייס, קולין גלובר (51), תושב דאבלין הנשוי בשנית ואב לילדים, משמש קברניט בחברה מאז 1990. הוא מטיס את ה-777 בעיקר בטיסות ארוכות טווח, אל יעדים ביבשת אמריקה, הקריביים והמזרח הרחוק. גלובר מכחיש בתוקף את הטענות. לדבריו, התמונות אינן שלו. אך אם יוכח אחרת, הוא ככל הנראה יקורקע לצמיתות.

טייס בריטיש איירווייס עינג עצמו בקוקפיט ותיעד. The Sun, צילום מסך
חוברת הפורנו מונחת לצד ההגאים/צילום מסך, The Sun
טייס בריטיש איירווייס עינג עצמו בקוקפיט ותיעד. The Sun, צילום מסך
טייס בריטיש איירווייס עינג עצמו בקוקפיט ותיעד/צילום מסך, The Sun

המומחים קובעים: "זה לא סימולטור"

יש לציין, כי מקור בכיר בחברת התעופה הבריטית מסר לחוקרים כי בין השאר, יש לבדוק האם התצלומים הללו צולמו בכלל בסימולטור טיסה. זאת מאחר שאחד המספרים הסידוריים שייך הן למדמה הטיסה של החברה והן לאחד ממטוסי הבואינג הדו-מנועיים שברשותה. המספר השני שייך לאחד ממטוסי הבואינג 777 של החברה.


עוד על טייסים בוואלה! תיירות:
טייסים נתנו לכוכבת פלייבוי להטיס מטוס, ופוטרו
טייס החזיר את המטוס לגייט, כדי שנוסעים יוכל להיפרד מנכדם הגוסס
הזייה בקוקפיט: שמפניה, סיגריות וכוכבת פלייבוי על הברכיים


מומחה התעופה כריס ייטס אמר לעיתונאים "אם אכן התמונות צולמו במהלך טיסה - הרי שמדובר במעשה מסוכן ביותר. כטייס, עליך להישמר מפני מערבולות אוויר חמורות". לדבריו, לא סביר שהתמונות צולמו בסימולטור טיסה, אלא במטוס פעיל. "ניתן לקבוע זאת בשל אופי התאורה, המתאימה למטוס אמיתי. כמו כן, לוח המחוונים פעיל באופן שונה מזה של סימולטור".

טייס לשעבר בחברת British Airways מוסיף, כי בסימולטורים לא קיימים תאי שירותים כפי שנראו בתצלומים המפלילים. הפרשה המביכה מגיעה בעיתוי מעניין: רק לפני כשבוע דיווח ה-Sun הבריטי כי אחד מנוסעי המחלקה הראשונה של British Airways נעצר לאחר שנחשד כי צילם באמצעות הסמארטפון שלו מתחת לחצאיותיהן של דיילות.

עוד באותו נושא

הטיסה התעכבה, הטייס הציע את הדיילת כ"פיצוי" לנוסעים

לכתבה המלאה
טייס בריטיש איירווייס עינג עצמו בקוקפיט ותיעד. The Sun, צילום מסך
יוהו! אפשר להטיס את המטוס ללא ידיים!/צילום מסך, The Sun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully