וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסים נתנו לכוכבת פלייבוי להטיס מטוס, ופוטרו

8.7.2015 / 1:51

שני טייסים מארגנטינה שהכניסו לקוקפיט דוגמנית פלייבוי, הצטלמו איתה סלפי, נתנו לה להטיס את המטוס ועוררו שערורייה במדינה לאחר שסרטון שצילמה "הטייסת" דלף לרשת. הטיסים פוטרו, הנוסעת הורחקה מלטוס בחברה בעתיד הקרוב

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

ברוב עולם חברות התעופה לא מאפשרות לנוסעים להיכנס לתא הטיס, מחשש לביטחון הטיסה או הפרעה לטייסים בעבודתם, אבל נראה שבארגנטינה המצב שונה. שני טייסים מחברת התעופה המקומית אוסטרל איירליינס (Austral Airlines) הכניסו לקוקפיט את ויקטוריה סיפוליטאקיס ( Victoria Xipolitakis), כוכבת פלייבוי מוכרת במדינה, הצטלמו איתה סלפי ואף נתנו לה להטיס את המטוס - ועוררו שערוריה במדינה.


עוד על צוותי אוויר:
זמן אוויר: המדינה שמכשירה טייסים אחרי 35 דקות טיסה
חברת התעופה שאף אחד לא רוצה לטוס איתה
טיסת הטירוף: עירום, וודקה, עישון ומלחמת כריות


הכוכבת, בת 29, שצילומיה הפרובוקטיביים נפוצים בכל ארגנטינה והעולם, טסה בחודש שעבר בין בואנוס איירס, בירת ארגנטינה, לרוסאריו (Rosario), עיר במרכז המדינה, ותיעדה את האירוע במספר צילומי סלפי עם הטייסים, העלתה אותם לחשבון הטוויטר שלה ואף צילמה כמה סרטונים שדלפו לרשת.

לפי הדיילי מייל, היא הורשתה להישאר בתא הטיס למשך כל הטיסה, כולל בזמן הנחיתה ואף ניתנה לה האפשרות להטיס את המטוס. תיעוד הווידאו של האירוע הועלה ליוטיוב ועורר סקנדל בארגנטינה, כשרשתות טלוויזיה פתחו את המהדורה שלהן בדיווח על השערורייה.

כוכבת פלייבוי בתא הטיס של חברת תעופה ארגנטינאית. דיילי מייל, צילום מסך
הסלפי שגרם לשערורייה אווירית. ויקטוריה סיפוליטאקיס ושני הטייסים בקוקפיט/צילום מסך, דיילי מייל
כוכבת פלייבוי בתא הטיס של חברת תעופה ארגנטינאית. דיילי מייל, צילום מסך
כשהיא לא "מטיסה" מטוסים, היא מתפרנסת ככוכבת פלייבוי. סיפוליטאקיס בצילום אופייני/צילום מסך, דיילי מייל

הטייסים פוטרו, הנוסעת הורחקה ל-5 שנים מהחברה

בתמונות הסלפי שלה, נראית ויקטוריה בין שני הטייסים Patricio Zocchi Molina ו-Federico Matias Soaje, כשהם מבסוטים ועוד לא יודעים מה מחכה להם כשהעניין יתפרסם. התמונות, שכאמור, עשו את דרכן לטוויטר, נצפו על-ידי יותר מ-400 אלף עוקבים, שגם מיד הגיבו לדבר. אחד העוקבים כתב: "למה לשחק בחיים של כל כך הרבה נוסעים"?

חברת התעופה, שמבצעת טיסות רק בתוך ארגנטינה, הודתה שהכנסת הכוכבת לקוקפיט היא בגדר הפרה גדולה בתקנות ביטחון התעופה, ומאוחר יותר פיטרה את הטייסים.

לפי הדיילי מייל, תגובתה של חברת התעופה הארגנטינאית על הנושא היתה: "בנוגע לתקרית בטיסה 2708, הטייסים פוטרו כמו גם כל הצוות שהיה מעורב בה. תהליך משפטי יינקט כנגד הצוות כמו גם כנגד הנוסעת, שסיכנה את את ביטחון הטיסה".

בינתיים, נאסר על הנוסעת לטוס בחברת התעופה בחמש השנים הקרובות.

עוד באותו נושא

מאמה מיה: מה שעשתה חברת התעופה לנוסע

לכתבה המלאה
כוכבת פלייבוי בתא הטיס של חברת תעופה ארגנטינאית. דיילי מייל, צילום מסך
על הסלפי הזה לא יעשו לה כלום. סיפוליטאקיס מתעדת/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully