וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה התעכבה, הטייס הציע את הדיילת כ"פיצוי" לנוסעים

כשיש עיכוב בהמראה, הטייס בדרך כלל מתנצל ואולי גם מזמין פיצה לנוסעים. אבל טייס בחברת "ליון אייר" באינדונזיה פשוט הציע להם דיילת גרושה להתנחם בה כתוצאה מהאיחור בהמראה, וגם גנח במערכת הכריזה. נוסע המום התלונן והטייס קורקע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

"הטייס השובב" שהזמין לקוקפיט דוגמנית פלייבוי פוטר מעבודתו/LIVELEAK

בווידאו: טייס הכניס כוכבות פלייבוי לקוקפיט ועישן סיגריות

קורה לא פעם שטיסות מתעכבות. יש טייסים שמתנצלים, אחרים מגדילים ומזמינים פיצה לנוסעים שנתקעו במטוס, אבל הסיפור הבא באמת עובר את הגבול. טייס בחברת "ליון אייר" (Lion Air) האינדונזית, שמטוסו היה אמור להמריא מהאי ג'אבה במדינה לאי באלי והתעכב, הציע לנוסעים דיילת גרושה כפיצוי.


עוד טיסות הזויות בוואלה! תיירות:
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס
הזייה בקוקפיט: שמפניה, סיגריות וכוכבת פלייבוי על הברכיים
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום


המקרה המזעזע התרחש ביום שבת שעבר ונחשף אחרי שנוסע בשם למברטוס מהנגקום (Lambertus Maengkom) היה המום ממה שהוא שמע במערכת הכריזה, והתלונן למשרד התחבורה על התנהגות בלתי הולמת של הטייס. לדבריו, הטיסה איחרה להמריא וטייס המשנה הציע בהלצה דיילת גרושה לנוסעים כפיצוי על העיכוב. "רצינו לשאול האם זהו נוהל שגרתי של הרשויות בעת עיכובים בהמראות", אמר ל"דיילי מייל" הבריטי.

בנוסף, טייס המשנה איחל לאחד מחברי הצוות "מזל טוב" במערכת הכריזה, כך לפי הנוסע מהנגקום, אולם חמור מכך לפי עדויותיו נשמעו גם גניחות ואנחות ממערכת הכריזה לאורך כל הטיסה. הקולות שנשמעו הטרידו את הנוסעים, שחששו שהטייס שיכור ולא כשיר להטיס את המטוס.

המקרה עורר תהודה רבה בתקשורת באינזונזיה, וליון אייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה במדינה, פתחה בחקירת האירוע. לדברי מנהל החברה, הטייס קורקע ונאסר עליו לטוס. המנהל לא הגיב לגבי תקרית הדיילת, אולם הסביר שהאנחות ששמעו הנוסעים מקורן בדרך הדיבור של הטייס, שפיו היה קרוב מדי למיקרופון ועל כן נשימותיו נשמעו כאנחות.

חברת תעופה ליון אייר אינדונזיה. ShutterStock
הנוסע רצה לדעת אם להציע דיילת כפיצוי זה נוהל שגרתי בעיכובים. ליון אייר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully