וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטליה בחגים? המחיר הזול עוזר לבלוע את גלולת הגאווה

21.9.2016 / 8:33

הסכם הפיוס בין ישראל וטורקיה סלל את חזרת הישראלים לאנטליה. אז מה מציעים לנו הפעם הטורקים, ובעיקר - כמה זה יעלה לנו בחגים (די בזול). שבתאי בנדט בדק וחזר אחרי 4 ימים עם תשובות, וגם קצת בטן-גב

מלון Rixos Downtown Antalya אנטליה/צילום: באדיבות קשרי תעופה

בווידאו: מה מציע מלון Rixos Permium Belek באנטליה?

ישראלים רבים חושבים לאיזה יעד לטוס כדי לחגוג את תקופת החגים. עד לפני מספר שנים המוני ישראל העדיפו באופן ברור את טורקיה משאר היעדים - היא זולה, קרובה ויש את "הכל כלול", אז מה צריך יותר מזה?!

אבל לאחר שהמתח בין המדינות עלה בעקבות המשט ה"מרמרה" לעזה והתבטאויותיו של ארדואן נגד ישראל, רגלי הישראלים די נעלמה מהיעד הכל כך מועדף עליה. לזה הצטרפה המחאה נגד ארדואן, פיגועי התופת וניסיון ההפיכה האחרון, כך שרוב הישראלים מדירים את רגליהם מהמדינה.

בין היעדים המועדפים בטורקיה, היתה אנטליה בולטת מעל כולם. לאחרונה שבתי מביקור עבודה בה, ואחרי ארבעה ימים באזור ניתן לומר שלא רק שאפשר לנסוע לשם, והמקומיים מחכים לתיירים הישראלים, אלא שיש לה גם דברים חדשים להציע.

מלון Rixos Premium Belek אנטליה. צילום: באדיבות קשרי תעופה,
כל המלונות בעלי 5 כוכבים עם אפיונים שונים. מלון Rixos Premium Belek אנטליה/צילום: באדיבות קשרי תעופה

משדה התעופה הגענו למלון חדש שהחל לפעול רק לפני כארבעה חודשים. מלון זו לא ההגדרה הנכונה, אלא מדובר ב"ס?מ?י עיר" של כיופים למי שמעוניין ליהנות מחופשה עם לא מעט אטרקציות ושהכל נמצא בתוך המלון.


עוד על הישראלים ואנטליה בוואלה! תיירות:
לידיעת הישראלים: אל תדאגו, טורקיה עוד תחזור
"אין מה להשוות לארץ": ישראלים משכנעים לטוס לטורקיה
החלופות של טורקיה: "בטן-גב" ב-30% פחות


במבט ראשון המלון מבחוץ נראה כמו פרלמנט אירופי לכל דבר ועניין. שנכנסים אליו מקבלים את הרושם שהגעתם ל"עיר הילדים". הקירות צבעוניים, על השולחנות ממתקים, כך שכל ילד יוכל להרגיש שזה המקום בדיוק בשבילו. ספריה, ברים לילדים עם משחקי מחשב על מסכי ענק, צוות בידור שמעלה לך חיוך על הפנים ועוד הפתעות ילדותיות וכיפיות, שנותנות לך הרגשה טובה, שילדיך ייהנו בחופשה.

לאחר ההלם הראשוני, אתה מבין למה שמו של המלון הוא "ריקסוס וורלד Land Of Ledgend". חדרי המלון מדהימים עבור ילדים, וגם כמבוגר אתה יכול ליהנות מהם למרות העיצוב הילדותי. כל הציורים והדמויות בחדרים מקוריים, בכל חדר יש אופציה לפלייסטיישן וניתן לבחור בין חדרים לבנים, הצבועים בכחול, לבין חדרים לבנות שצבעם ורוד. החדרים עם דלת משותפת לחדר ההורים ובהן ממוקמות טלוויזיות שבהן ניתן לצפות בשני ערוצים במקביל באמצעות משקפיים ואוזניות - פטנט ייחודי שהוכן עבור המלון.

בחדרים ניתנה תשומת לב בעיצוב גם לבטיחות הילדים, וישנה הקפדה על פינות מעוגלות לשולחן, מדרגה בחדר האמבטיה שמאפשרת לילדים הקטנים להגיע למראה ודגש על פרטים נוספים. לאחר זמן הסתגלות לעיצוב הלא שגרתי, מגלים במתחם האחורי של המלון עולם מלא של מסעדות, חנויות מותגים, פארק מים השלישי בגודלו בעולם הכולל לונה פארק מושקע, בריכת דולפינים, בריכת דגים שניתן לצלול בה ואטרקציות נוספות. למתארחים במלון, הפארק כלול במחיר.

לסיכומו של עניין, מדובר במתחם של 639 אלף מ"ר הכולל מלבד המלון 77 טירות קסומות, בריכות גלים, רכבת הרים רטובה, קולנוע, שדרות שופינג יוקרתיות, דולפינריום ענק, מצפה תת ימי, ספא מפנק, מסעדות יוקרה ועוד.

עוד באותו נושא

בדקנו: כמה נשלם על חופשה ביוון לעומת חופשה בטורקיה?

לכתבה המלאה
מלון The Land Of Legends Theme Park באנטליה. צילום: באדיבות קשרי תעופה,
מתחם של 639 אלף מ"ר. מלון The Land Of Legends באנטליה/צילום: באדיבות קשרי תעופה
מלון Rixos  Premium Tekirova אנטליה. צילום: באדיבות קשרי תעופה,
לא רק לילדים. מלון Rixos Premium Tekirova באנטליה/צילום: באדיבות קשרי תעופה

ההפיכה לא הגיעה לאנטליה

אבל מה כל זה לעומת המצב המתוח במדינה והיחסים המתוחים בין שתי המדינות, שמתחילים להשתקם לאחר החתימה על הסכם פיוס לאחרונה? אז זהו, לפעמים מתח בין מדינות לא ממש מעניין את האזרחים אלא מתנהל רק בחלונות הגבוהים, וזאת בדיוק התחושה שאתה מקבל מהמקומיים.

בסיורים בעיר, בעיר העתיקה, בשווקים ובמקומות אחרים באנטליה, העוברים והשבים, וכן הרוכלים, מאוד שמחו לראות שקבוצת התיירים הקטנה היא מישראל. לא אחת אמרו לנו שהם אוהבים את התייר הישראלי ומחכים מאוד לשובו. נכון, התיירות הישראלית לאנטליה בפרט, ולטורקיה בכלל, לא הייתה מעולם בעלת אחוז גבוה מכלל התיירים במדינה, כמו הרוסים והגרמנים הרבים, אבל כאזור שמתפרנס בעיקר מתיירות - כל תייר חשוב ועקרוני.

גם כשאתה שואל מקומיים על האווירה במדינה לאחר ניסיון ההפיכה הכושל, הם מציינים כי מלבד שני מוקדים באיסטנבול ואנקרה איש לא הרגיש בדבר. מטבע הדברים, אנטליה המרוחקת יותר ממרכז המדינה לא חשה בכלום, וחיי המקומיים גם בזמן ניסיון ההפיכה לא הוטרדו כלל.

רשת ריקסוס מחזיקה באנטליה חמישה מלונות. גם בהם, למי שאין לו ילדים או לא מעוניין בחופשה מותאמת לילדים, יכול למצוא את מבוקשו. כל המלונות בעלי חמישה כוכבים עם אפיונים שונים, כך שלכל טעם יש מענה.

כמו בעבר, גם המחירים אטרקטיביים וזולים יותר מנופש במלונות בארץ. אז אם בכל זאת החלטתם שאתם סולחים לטורקים, הנה כמה הצעות לחבילות נופש לחגי תשרי באנטליה.

מלון Rixos World
5 כוכבים דה לקס, על בסיס חצי פנסיון ב-24-21.10.16, מחיר לאדם בהרכב זוג+2 החל מ-499 דולרים. לאדם בחדר זוגי החל מ-619 דולרים.

מלון Rixos Premium Tekirova
5 כוכבים דה לקס, הכול כלול ב-10-6.10.16, מחיר לאדם בהרכב זוג+2 החל מ-499 דולרים. לאדם בחדר זוגי החל מ-635 דולרים.

מלון Rixos Sungate
5 כוכבים דה לקס, הכול כלול ב-13-9.10.16, מחיר לאדם בהרכב זוג+2 החל מ-444 דולרים. לאדם בחדר זוגי החל מ-619 דולרים.

מלון Rixos Permium Belek
5 כוכבים דה לקס, הכול כלול ב-17-14.10.16, מחיר לאדם בהרכב זוג+2 החל מ-444 דולרים. לאדם בחדר זוגי החל מ-629 דולרים.

הכותב היה אורח של חברת קשרי תעופה המוציאה חבילות נופש לאנטליה.

מלון Rixos Downtown Antalya אנטליה. צילום: באדיבות קשרי תעופה,
יש לאנטליה גם דברים חדשים להציע. מלון Rixos Downtown Antalya/צילום: באדיבות קשרי תעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully