וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלופות של טורקיה: "בטן-גב" ב-30% פחות

22.7.2014 / 9:02

המתיחות עם טורקיה אמנם גרמה לישראלים לבטל את הנופשונים אליה, אבל עדיין השאירה אותם עם רצון "לנקות את הראש". אז מהם היעדים החלופיים ובאותם מחירים? איפה עוד יש "הכל כלול"? ואילו יעדים זולים עתה בעשרות אחוזים? בדקנו

חופשה באי קרפאטוס יוון. רן ברגמן, מערכת וואלה! NEWS
לא רק טורקיה. יוון גם מציעה חופשת בטן-גב וטיסה קצרה יותר/מערכת וואלה! NEWS, רן ברגמן

כמה רגעים לפני שהחל מבצע "צוק איתן", סומנה טורקיה כיעד התיירותי המבוקש לקיץ 2014. אלא שההתבטאויות האחרונות של ראש ממשלת טורקיה, ארדואן, נגד ישראל, לצד רענון אזהרת המסע של המטה ללוחמה בטרור, הובילו לגל ביטולים של הנופשים בטורקיה וחיפוש אחר יעדים חלופיים.

"אנו רואים בימים האחרונים ביטולי הזמנות לחופשות בטורקיה בשיעור של 30 אחוז". אומרת מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי. "למרות הביטולים בענף, ישנה מגמה של ישראלים שמבקשים להתאוורר לאור המצב, ולכן בימים האחרונים אנחנו רואים יותר הזמנות של 'הרגע האחרון, ליעדים אחרים בעולם".


עוד כתבות בוואלה! תיירות:
מענישים את ארדואן: הישראלים מבטלים חופשות בטורקיה
כך הישראלי המכוער מנצל הטבות לתושבי הדרום
כחום הגוף: מיהם התיירים המתפשטים בעולם?


ללקוחות שמבקשים לבטל את טיסתם לטורקיה, עומדות הקלות שונות. כך למשל, חברת גוליבר מציעה לספוג את דמי הביטול של הספק בלבד, או להמיר את החופשה ביעד אחר במידה והתאריך מאפשר זאת. כמו כן, ישנה הורדת מחירים של כ-30 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה בחודש יולי.

קלאב קאיה פלאציו אנטליה. מתוך אתר המלון, צילום מסך
יש עוד אופציות חוץ מטורקיה. מלון קאיה פלאציו באנטליה/צילום מסך, מתוך אתר המלון

אז מה החלופות שיש הקיץ?

מחירי חופשות הכל כלול לאנטליה עומדים בימים אלו בין 450 ל-630 דולרים לאדם בסופ"ש ובין 750 ל-1,000 דולרים לשבוע לאדם. אז אם גם אתם החלטתם לבטל את הנופש בטורקיה, אך עדיין בוער בכם הצורך "להחליף אווירה" בחו"ל, ישנן כמה אלטרנטיבות לחופשה הטורקית ובמחיר תואם. תוכלו לבחור באחד מיעדי אגן התיכון שמציעים חופשת הכל כלול, האהובה כל כך על התיירים הישראלים.

כך למשל, חברת גוליבר מציעה חבילת נופש לכרתים למלון חמישה כוכבים Athina Palace על בסיס הכל כלול כשהיציאות בימים חמישי או שישי ל-3 לילות. מחיר לחדר משפחתי הכולל זוג +2 ילדים עומד על 353 אירו לאדם. המחיר יקר רק ב-44 אירו מחופשה בטורקיה במלון חמישה כוכבים, כדוגמת מלון "מקסים ריזורט".

באי רודוס תוכלו ליהנות מחופשת הכל כלול במלון Ocean Blue Hotel במחיר של 463 אירו לאדם לחמישה לילות, או להזמין מקום במלון "Miraluna Kiotari" במחיר 435 אירו לחמישה לילות. למי שמעדיף בטן-גב באי קוס, המחיר מעט יקר יותר. מלון "Kouros Palace" מציע חופשה ב-574 אירו לאדם לחמישה לילות, ומלון "atlantica porto bello roya" מציע חמישה לילות במחיר 567 אירו לאדם בחדר זוגי.

דרך חברת אופיר טורס תוכלו להזמין חופשה בקפריסין, על בסיס הכל כלול, לטיסה+3 לילות במלון החל מ-443 אירו, או לנפוש בכרתים במלון חמישה כוכבים הכל כלול, במחיר של 443 אירו לאדם לטיסה וארבעה לילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חוף בקפריסין. ShutterStock
עוד אופציה קרובה עם ים נהדר. חוף בקפריסין/ShutterStock

לא רק הכל כלול

במידה ואתם מוכנים לוותר על חבילת הכל כלול, ישנן חלופות אחרות במחירים נוחים: חברת אשת טורס מציעה חופשה בבורגס על בסיס חצי פנסיון במלון "Platinum Hotel" ארבעה כוכבים במחיר 365 אירו לאדם לשלושה לילות נופש במלטה במלון " Le Meridien" חמישה כוכבים, על בסיס ארוחת בוקר, עולה 333 אירו לאדם לשלושה לילות.


עוד הצעות לחופשות בעולם:
ספרדי כפול: חופשה שקטה וסוערת בפירנאים
השמפניה של קמפניה: חופשה בדרום איטליה
האב, הבן ורוח החופש: אטרקציות מגניבות למשפחה בחו"ל


באי היפהפה קורפו תמצאו נופש במלון "Ariti Grand Hotel" ארבעה כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, במחיר 332 אירו לאדם לשלושה לילות, ובסיציליה תוכלו להתפנק בחופשה בסגנון איטלקי במלון ארבעה כוכבים "Jolly Aretusa Palace" על בסיס ארוחת בוקר ב-259 אירו לאדם לשלושה לילות.

מתחשק לכם דווקא לטייל בעיר אירופאית במקום להשתזף בחוף הים? חברת אופיר טורס מציעה חבילות עיר של 5 כוכבים באירופה: וינה - טיסה ב- 24.7, 4 לילות במלון 5 כוכבים, החל מ- 499 יורו; סופיה - ב-25 ביולי, טיסה + 3 לילות במלון 5 כוכבים, החל מ- 295 אירו; ברטיסלבה - 24.7, טיסה + 6 לילות במלון 5 כוכבים, החל מ- 599 אירו; בוקרשט - 25.7, טיסה + 3 לילות במלון 5 כוכבים, החל מ- 399 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully