וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רכבת הנאות" ובריכת נודיסטים: הכירו את פארק הסקס של ברזיל

מכוניות מתנגשות בצורת אברי מין, קולנוע עם מושבים רוטטים, קיוסק המוכר מוצרים מעוררי תשוקה ועוד - פארק "ארוטיקה-לנד" שעתיד להיפתח ליד סאו פאולו ב-2018 עושה רעש וכבר הקים לו מתנגדים: "שלא ייהפך לבירת מין מקומית"

Интересности Мира, יוטיוב

בווידאו: צפו בפארק בסקס שנפתח לא מכבר בטייוואן

באופן כמעט אירוני, סקס יהיה החוויה היחידה שלה לא תזכו בעת הביקור העתידי שלכם בפארק השעשועים הארוטי, שעתיד לפתוח את שעריו בברזיל בשנת 2018.


עוד על תיירות ומין בוואלה! תיירות:
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה


בנייתו של הפארק, הנושא את השם "ארוטיקה-לנד", טרם הושלמה - אולם כבר עולות ביקורת כלפי הפרויקט ואזהרות שמא הוא עתיד להפוך את האזור שבו ייבנה ל"בירת מין מקומית". המשקיעים, מנגד, כבר פועלים להרגעת הרוחות.

פארק השעשועים למבוגרים בלבד יציע למבקרים, בין היתר, בית קולנוע בטכנולוגיית 7D המצויד במושבים רוטטים, "רכבת הנאות" עם חשפנים וחשפניות, בריכת נודיסטים, "מגרש משחקי סקס" עם מגלשות מים, מתחם מכוניות מתנגשות בצורת אברי מין וקיוסק המוכר מוצרים מעוררי תשוקה - והכל באווירה של תשוקה וחושניות. המבקרים ההוללים שיגיעו למקום, יזכו לצד שימוש במתקנים השונים גם בחוויה חינוכית, בדמות סיור במוזיאון להיסטוריה של מיניות האדם.

האתר שבו מתוכננת ההקמה בעלות של 80 מיליון דולרים, שוכן סמוך לעיר פיראקיקאבה (Piracicaba) שבמרחק שעתיים נסיעה מסאו פאולו, והוא נמצא באזור שבו ההכנסה העיקרית היא ייצור קני סוכר. המשקיעים של "ארוטיקה-לנד" טוענים, כי הפארק ייצר לפחות 250 מקומות עבודה ובכך יתרום לכלכלה המקומית, זאת נוסף על מחיר הכניסה המתוכנן של מאה דולרים לאדם צפוי להשאיר במקום לא מעט כסף מתיירות חוץ.

פארק ארוטיקה בברזיל הדמייה. Divulgação, מערכת וואלה! NEWS
חוויה חינוכית וגם מהנה. פארק הארוטיקה של ברזיל/מערכת וואלה! NEWS, Divulgação

לא תתאפשר שום פעילות מינית במקום

הפרויקט אמנם עוד לא קם, אך בברזיל כבר נשמעת ביקורת על כך שהוא יהפוך את פיראקיקאבה ל"בירת מין" מקומית והוא מעלה בימים אלה לדיון מחודש את סוגיית החצנת המיניות בתרבות הברזילאית, הידועה בחגיגות הקרנבלים החושניים המתקיימים בה וברקדנים והרקדניות הלבושים בלבוש מינימלי.

המשקיעים אמרו בתגובה, כי "ארוטיקה-לנד" ייבנה מחוץ לגבולות העיר, ייקדם גישה בריאה למין ויעודד יחסי מין מוגנים, והבהירו כי לא תתאפשר שום פעילות מינית מפורשת במקום.

"זה לא יהיה מקום עבור נזירות, אבל זה לא שאנחנו מנסים לשחזר את סדום ועמורה", אמר לתקשורת המקומית אחד המשקיעים, איש העסקים מאורו מורטה. "אם המבקרים ירצו לקחת את הדברים צעד אחד קדימה, הם יכולים לשכור לעצמם חדר במלון סמוך - שגם אותו אנחנו נהיה אלה שנתפעל".

כזכור, לפני כשנה וחצי הודיעו שלטונות טייוואן על הקמתן של "שדרות הרומנטיקה" - פארק סקס שתכליתו למשוך תיירים - ואף על הקמת מלון סמוך בצידו למימוש הרעיונות שייקבלו בפארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully