וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מלכודות תיירים: טיפים לנוסע הקמצן בחו"ל

17.4.2016 / 0:25

להיכנס לאופרה ב-3 אירו, לקבל סיור מודרך ללא תשלום, לבקר במוזיאונים הכי נחשבים בחינם, לאכול מזון מקומי טעים וזול ושאר טיפים שמגלה לנו מומחה טיולים, שישמרו על הדולרים שלכם לדבר שבאמת כדי להוציא עליו כסף בחופשה - שופינג

צילום: פלג כהן

בווידאו: צפו בישראלי שהיה ב-118 מדינות ממליץ איך לטייל כמעט בלי להוציא כסף

ירידת מחירי הטיסות מאפשרות לנו לטוס יותר מאשר בעבר, בייחוד לאור כניסה של עוד חברות תעופה, המאפשרות לנו גיחות קצרות לאירופה מבלי להוציא סכומי כסף גדולים. זה הזמן ללמוד כמה טריקים שישאירו לכם את הכסף לדברים הבאמת חשובים - שופינג כמובן.


עוד טיפים שיוזילו לכם את החופשה:
לחסוך זמן וכסף: אפליקציות חינם שכל מטייל בעולם צריך
כך תאריכו את החופשה שלכם בחו"ל מבלי לשלם יותר
הישראלי שחרש את העולם מגלה: כך תלונו בחו"ל בחינם



אז איך נהנים מכל האטרקציות בחינם? איפה יש כרטיס עמידה מוזל להופעה? היכן יש סיורים בחינם ועוד - קבלו טיפים ששווים זהב ממומחה בחברת נסיעות, שיחסכו לכם מאות שקלים.

כניסה חינם למוזיאונים

נצלו גם את האפשרות לכניסה חינמית למוזיאונים מובילים. בדקו מראש מתי ניתן ותכננו בהתאם את השיטוט בעיר. פריז, לדוגמה, מציעה בכל יום הראשון של כל חודש כניסה חינם למרבית המוזיאונים בעיר, כגון הלובר. הגוגנהיים שבניו יורק מציע מדי שבת בטווח שעות ספציפי לשלם לפי מה שנכון לך, בסגנון "אכול כפי יכולתך" רק Pay What You Wish. זהו זמן מצוין גם להתמנגל עם המקומיים בסוף השבוע שלהם וגם ליהנות מאומנות עכשווית במחיר מוזל.

עוד באותו נושא

כך תטוסו בזול: הסודות שסוכני הנסיעות היו מעדיפים שלא תדעו

לכתבה המלאה
שלט אזהרה נגד כייסים מוזיאון הלובר. ShutterStock
בימי ראשון בתחילת כל חודש לא תשלמו. מוזיאון הלובר/ShutterStock

סעו בזול

בכל עיר יש כרטיס מיוחד לתיירים שמאפשר נסיעה חופשית בכל התחבורה הציבורית, במחיר מוזל. רוב מדינות אירופה, וגם בארה"ב, מציעות כרטיס משולב הן לעלייה על האוטובוסים והן לנסיעה במטרו העירוני למספר ימים במחיר מופחת.

בברצלונה, למשל, כרטיסייה כזו עולה 13 אירו לחמישה ימים, כשנסיעה בודדת עולה אירו אחד ומכאן החיסכון, ואם תזמינו מראש באתר של העיר תקבלו עוד הנחה.

קולטורה במחיר מופחת

כשחושבים על לונדון וניו יורק קשה שלא לפנטז על צפייה בהצגה או מחזמר, אך המחירים למופיעים אלו לא זולים בכלל והם עולים מאות שקלים לכרטיס אחד. אך אל חשש בלא מעט אתרים כגון:
www.cheaptheatretickets.com או באפליקציה: https://yplanapp.com/ תוכלו לקבל כרטיסים במחירים מופחתים. כל מה שזה דורש מכם הוא לשמור על גמישות בנוגע לתאריכי ההצגות עצמן.

ומה עוד? בבית האופרה הגדול בווינה, שנחשב לאחד האתרים שאסור לפספס בביקור שם, תוכלו ליהנות מכרטיס עמידה ב-3 אירו, לאלו שרק רוצים לטעום ולא להיות במופע מלא. מאחורי המבנה המרשים נמצאת קופה סודית, שניתן להגיע אליה ביום המופע ולרכוש כרטיס מופחת תקציב. בלונדון יש כרטיס משולב לכמה אטרקציות במקביל, שכוללות את גלגל הענק London eye, האקווריום ו-"מאדאטם טוסו".

חופשה עירונית טאבלט. ShutterStock
גלשו לאתרי כרטיסים מוזלים ותוכלו לספוג תרבות בזול/ShutterStock

סיורים בחינם להיכרות עם העיר

אירופה נפתחה כבר מזה זמן לטרנד חדש ומזמין של סיורי רחוב רגליים עם מקומיים צעירים במקומות שרק הם מכירים. הסיורים הם חינמים (מסובסדים על ידי לשכות התיירות שלהם), שבסופם מומלץ לתת טיפ למדריך. כך תוכלו ביום הראשון לשהותכם לקפוץ על אוטובוס, ולהכיר ולהבין איפה אתם נמצאים במעיין סיור פתיחה, ומשם להתחיל בטיול. פשוט הקישו free tour ואת שם העיר ומיד תקבלו מידע על סיורים בשלל ערים, כמו מדריד או ברלין. מדובר בפרויקט שרץ בהצלחה רבה ב-18 ערים אירופיות.

סועדים בזול

לא תמיד קל למצוא את מקומות האוכל הזולים. אך בכל עיר מרכזית ישנם דוכני אוכל רחוב ושווקים עם מקומות ישיבה ספורים לאכול בעמידה. שוקי האיכרים הם הזולים ביותר ובדרך כלל פתוחים במהלך סופי השבוע.

בנוסף, בברלין, למשל, סטודנטים (רעבים ללחם) עורכים סיורים במחירים מצחיקים והם ייגלו לכם פינות קולינריות של מקומיים שבחיים לא הייתם מגיעים לשם לבדכם. בברצלונה תוכלו להשיג אורחה טובה בפחות משש אירו וברומא החליטו להציב דוכני אוכל מוזלים ליד כל אטרקציה תיירותית. כניסה לתוך חנויות המזון עצמן, בערים השונות, גם תוכל לסדר לכם ארוחה זולה ומשביעה וגם היכרות עם הטעם המקומי. מרביתן, שמוכרות אוכל טרי מדי יום בקופסאות סוגרות, נאלצות למכור את המזון במחיר מופחת באזור שמונה בערב (אחרת זה נזרק לפח) - זה הזמן שלכם להיכנס לחנות ולהעמיס.

שוק סן מיגל מדריד. ShutterStock
בשווקים המקומיים תמיד תמצאו אוכל טעים וזול. שוק סן מיגל במדריד/ShutterStock
seperator

המודעות לאפשרויות הרבות הקיימות כיום בכל עיר מודרנית, תעזור לכם לטייל בעיר בהוצאה נמוכה יותר ממה שחשבתם, מבלי להרגיש שנפלתם למלכודת תיירים ועם תחושה הרבה יותר טובה ונעימה שהצלחתם להגיע למקומות יותר אותנטיים. כל מה שדרוש הוא ללמוד את העיר מראש, לתכנן מעט, לעשות מידענות ולהתייעץ על לשכות תיירות המקומיות. טיסה נעימה.

הכותב הוא רונן זאבי, מנהל תחום הטיסות בחברת התיירות "גוליבר".


יש לכם טיפים נוספים איך לחסוך בחופשה בחו"ל? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully