וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך זמן וכסף: אפליקציות חינם שכל מטייל בעולם צריך

פלג כהן

22.2.2016 / 7:03

לקבל מפות מבלי צורך באינטרנט, לדעת איפה תמיד תוכלו לישון בזול, למצוא את המנה הכי טעימה ומיוחדת באזור שלך ושאר ישומוני-טיול חינמיים שעליהם ממליץ הישראלי שטייל כמעט בכל מקום בפלנטה. העולם על-פי פלג, פרק 3

צלמים זמניים מורשים

ישבתי בהוסטל, דיברתי עם חברים ושתיתי בירה. ניגש אלי בחור צעיר ושאל אותי, "תגיד אתה הבחור מישראל שמטייל כבר 11 שנה?"

"כן", עניתי.

"תשמע", הוא אמר, "אני בטוח שכולם משגעים אותך עם מלא שאלות, אבל אני חייב לשאול אותך שאלה אחת". הוא לא ממש חיכה לתשובה והמשיך, "איזה אפליקציות אני חייב שהיו לי?"

לגמתי מהבירה, הרמתי את הפלאפון ואמרתי לו להתחיל לרשום.

האפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אפילו בטיול. לאחרונה יותר ויותר אנשים שואלים אותי באיזה אפליקציות אני משתמש? אז ישבתי על שפת הבריכה בהוסטל ברוסאריו והכנתי רשימה של אפליקציות טיול שיעזרו לכם להפוך את הטיול בעולם ליותר פשוט והרבה יותר זול.


הטיפים האחרונים למטיילים במדור "העולם על-פי פלג":
הישראלי שטייל ב-115 מדינות מגלה: כך תמצאו טיסות זולות
הישראלי שחרש את העולם מגלה: כך תלונו בחו"ל בחינם

פלג כהן ריו דה ז'ניירו. פלג כהן, ציפי פריידנרייך
לטייל עם הסמארטפון זה לא רק לסלפי. פלג כהן בריו זה ז'ניירו/ציפי פריידנרייך, פלג כהן

maps.me/en/home' target='_blank'>Maps.me
את האפליקציה הזאת אתם חייבים להוריד. יש הרבה אפליקציות מצוינות למפות וניווטים, אבל היתרון של "מפס-מי" הוא שאתה יכול להוריד מפות של מדינות ולנווט מנקודה לנקודה גם אם אין לך חיבור לאינטרנט או אינטרנט סלולרי.

Google.map
אני משתמש "בגוגל מפס" בעיקר בניווטים בתוך העיר, למצוא מסעדות או חנויות, תחבורה ציבורית וזמנים של רכבות ואוטובוסים. היום ניתן להוריד מפה של עיר או אזור "בגוגל מפס" ולהשתמש בה גם כאשר אין לכם חיבור לרשת.

Citymaps2go ,Tripadvisor
הגעתם לעיר חדשה ואתם רוצים לעשות את כל הדברים הכי מגניבים, לאכול במסעדות הכי טובות, לראות דברים שרק מקומיים מכירים ולצאת למסיבות הכי טובות? אז כדי שתורידו את שתי האפליקציות האלה שימליצו לכם על כל הדברים שהכי מומלץ לראות ולעשות בעיר שאתם נמצאים בה.

Duolingo
אפליקציה נוחה, קלה וידידותית ללמוד שפות! אני כרגע משתמש בה על בסיס יום יומי ללמוד ספרדית. מומלץ להוריד אפילו לפני הטיול.

Travisa
אפליקציה נוחה ופשוטה המאפשרת לך לבדוק האם אתה צריך ויזה למדינה מסוימת ואם כן מה אתה צריך על מנת להוציא את הויזה.

עוד באותו נושא

100 מדינות ב-9 שנים: יומנו של נווד ישראלי

לכתבה המלאה
פלג כהן אורוגוואי וידאו. פלג כהן, מערכת וואלה! NEWS
לא חייבים אינטרנט עבור חלק מהאפליקציות טיול שלכם. פלג באורוגוואיי/מערכת וואלה! NEWS, פלג כהן

Skyscanner
"סקיי סקנר" זאת האפליקציה האהובה עלי כדי למצוא טיסות זולות. לפעמים אני סתם מסתכל אם יש טיסה זולה משדה התעופה הקרוב אלי לאיזה יעד אקזוטי. אופציה מצוינת למצוא טיסות ממש זולות אם אתם לא לחוצים בזמן או יעד ספציפי.

Couchsurfing
בלי "קואצ'סרפינג" סביר להניח שהייתי משלם אלפי דולרים על לינה בכל הטיולים שלי. היתרון האמיתי של קואצ'סרפינג, חוץ מהעובדה שאתה ישן אצל אנשים בחינם, הוא שאתה זוכה להכיר אנשים מקומיים. הם ימליצו לך על כל המקומות הכי מגניבים בעיר, מה לראות, איפה לאכול וייקחו אותך למסיבות הכי טובות בעיר. בנוסף, יש לך מטבח מאובזר לבשל בו שלוש ארוחות ביום - חיסכון עצום בכסף!

Hostelworld
לפעמים אין ברירה, או שסתם בא לכם לפגוש חברים חדשים. "הוסטל וורלד" היא אפליקציה נוחה וקלה למצוא ולהזמין את ההוסטל שמתאים לכם לפי מחיר, מיקום, תמונות והמלצות כמובן.

Airbnb
כיום רובכם בטח כבר מכירים את Airbnb - אפליקציה המאפשרת לכם להשכיר (ובדרך כלל לשכור) כל דבר כמעט בכל מקום בעולם: בית, חדר, דירה, סירה, מחסן ומה לא. כל אדם פרטי יכול להשכיר איזה חלל שהוא רוצה באיזה מחיר שהוא רוצה. באפליקציה ניתן למצוא תמונות של המקום, ביקורות, מיקום, ערך ביחס למחיר ועוד הרבה מידע שיעזור לכם לבחור במקום המושלם בשבילכם.

פלג כהן יפן טוקיו. פלג כהן, ציפי פריידנרייך
מגיעים למקום חדש? עם "הוסטל וורלד" תוכלו לישון וגם להכיר מטיילים. טוקיו/ציפי פריידנרייך, פלג כהן

Free wifi finder
כשמו כן הוא, "פרי וואי-פאי פיינדר" מאפשר לכם למצוא רשתות אינטרנט פתוחות בסביבה שלכם.

Skype
אז נכון שהיום לכולנו יש מסנג'ר של פייסבוק או וואטסאפ, אבל עדיין האפליקציה הנוחה והזולה ביותר להתקשר למספר מקומי (מלון, מונית, סוכנות נסיעות, חברת תעופה, שגרירות) היא סקייפ.

Xe currency
"אקס אי מט"ח" - תמיד טוב לדעת מה השער של מטבע לפני שאתה נוסע למדינה, במיוחד במדינות עולם שלישי שבהן השער במעבר גבול (או ברחוב) הוא הרבה יותר טוב.

Foodspotting
דרך קלה ופשוטה למצוא אוכל טעים במקום לא מוכר. אני נכנסתי למסעדה, הזמנתי סלט ומאוד נהניתי. אני יכול לצלם את המנה, לכתוב כמה מילים על המקום וכמובן לציין את המחיר שלה. האפליקציה מאפשרת לי לראות את כל המנות שאנשים שיתפו בסביבה שלי וככה לבחור מה מתחשק לי לאכול. אני טבעוני, אז למען האמת אני משתמש באפליקציה הזאת יותר בארץ, בעולם זה טיפה יותר בעייתי.

רוצים לעקוב אחר המסע של פלג? היכנסו לפייסבוק של לונלי פלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully