וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי הבגידות: המקום שאליו טסים לנופש כדי לקבל אקשן מהצד

אתר היכרויות לבוגדים רכש אי סודי באנגליה, שאליו יוכלו להגיע נואפים ונואפות שמחפשים לנהל רומן. ההגעה תתבצע על-ידי מסוק כשעיני הנופשים מכוסות והם יחתמו על הסכם סודיות. עכשיו כל מה שצריך זה רק לצאת ל"נסיעת עסקים" קטנה

מערכת וואלה!
ט"ו באב חופשה רומנטית רחצה בריכה. ShutterStock
הבוגדים יוכלו להרגיש בטוחים באי הניאוף באנגליה/ShutterStock

אתם נשואים או בזוגיות ורוצים קצת אקשן מהצד? בקרוב תוכלו לנסוע לאי מיוחד שבו מובטחת להם פרטיות בזמן שאתם בוגדים או בוגדות.


עוד על בגידות בחופשה בוואלה! תיירות:
האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים


אתר "איליסיט אנקאונטרס" (IllicitEncounters) הוא אתר היכרויות בריטי לאנשים נשואים, שרכש לאחרונה אי נופש למטרה ספציפית במיוחד עבור אלו שרוצים לנהל רומן מחוץ לזוגיות. ככל הידוע כרגע, שם האי הוא איליסיט ריטריט (Illicit Retreat), והוא נמצא כ-160 ק"מ מהעיר פורת'סמות שבדרום אנגליה.

האי מכיל דירות רבות ומפוארות, כשבכל אחת חדר שינה, חדר אוכל וג'קוזי. הנופשים הבוגדניים יגיעו לאי בעזרת מסוק כדי להבטיח את החשאיות שלהם ושל המאהב/ת שלהם. לדברי החברה המפעילה את האתר, הגעה בעזרת מסוק לאי תנטרל את האפשרות לתפוס את הבוגדים בדרכי הגעה מסורתיות לנופש, כמו באוטובוס או רכבת ואפילו תמנע העלאת חששות איך להסביר שינוי גדול במד הקילומטרים ברכב של התייר הסורר.

בנוסף, הנופשים שיגיעו לאי ייאלצו לכסות את עיניהם כדי שמיקום האי יישאר חשאי והם יחתמו על הסכם לשמירת סודיות בטרם התחלת "החופשה".

דובר איליסיט אנקאונטרס, כריסטיאן גרנט, הסביר: "כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט לחמוק ל'נסיעת עסקים' והשאר כבר יטופל ויוכן עבורכם. מה שקורה באי - נשאר באי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully