וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו העיר שהכי טוב לחיות בה בעולם. ואיפה דורגה תל אביב?

מתוך 230 ערים שנסקרו על-ידי חברת מרסר, שמוציאה כל שנה את מדד איכות החיים בערי העולם, וינה שבאוסטריה היא העיר שהכי כדאי לחיות בה. פריז, לונדון וניו יורק אפילו לא ב-30 הראשונות; ואיפה דורגה תל אביב שלנו?

תיירים וינה. ShutterStock
העיר שאיכות החיים בה היא הטובה ביותר. וינה/ShutterStock

אם אתם מחפשים מקום אחר לחיות בו, למה שלא תעשו זאת בעיר שאיכות החיים בה היא הטובה ביותר? סקר איכות החיים הבינלאומי של חברת מרסר הבריטית מצא שווינה, בירת אוסטריה, היא העיר שהכי כדאי לחיות בה.


עוד על ערים בעולם בוואלה! תיירות:
לאיפה ב-2016? הערים הטובות בעולם של הלונלי פלאנט
10 ערים בעולם שכמעט בטוח שיכייסו אתכם בהן
יש כבוד: ירושלים בין 10 הערים הטובות בעולם ב-2015


גם ערים אחרות דוברות גרמנית מוקמו בעשירייה הראשונה של הערים הכי איכותיות, עם ציריך שבשווייץ במקום השני ומינכן, דיסלדורף ופרנקפורט במקום הרביעי, השישי והשביעי בהתאמה.

ואם חשבתם שפריז, לונדון וניו יורק הן מהערים שהכי כדאי לגור בהן, חשבו שוב. פריז מוקמה במקום ה-36 בלבד, לונדון ב-39 וניו יורק במקום ה-44. בגדד, אגב, היא העיר שהכי גרוע לחיות בה והיא מוקמה במקום האחרון מתוך 230 ערים שנסקרו.

הסקר בודק את התנאים החברתיים והכלכליים בערים שונות בעולם, כמו חינוך, בריאות, הכנסה, איכות סביבה וכדומה ובו נעזרות חברות גדולות כדי לדעת היכן למקם את עסקיהן וכמה לשלם לעובדים.

קפה שדרות רוטשילד תל אביב. ShutterStock
מקום טוב באמצע. תל אביב דורגה 104 מתוך 230/ShutterStock

ומה עם תל אביב?

מי שחיפש נקודת אור ישראלית בסקר יתקשה למצוא אותה, היות ותל אביב שלנו שדורגה אף היא מבין 230 הערים נמצאת במקום 104 בלבד. יש שיאמרו מקום טוב באמצע, היות וערים כמו דמשק (224), טהרן (203), טריפולי (216), קהיר (171) ואפילו איסטנבול (122) נמצאות מתחת לעיר העברית הראשונה.

בכל הנוגע לארה"ב, סן פרנסיסקו היא העיר הראשונה שמופיעה בדירוג במקום ה-28, כשבוסטון אחריה במקום ה-34. בסך הכל דורגו בסקר 18 ערים אמריקניות, כשלוס אנג'לס במקום ה-49.

ערים נוספות שאהובות על הישראלים, כמו בנגקוק, דורגה במקום ה-129, ברלין במקום ה-13, ברצלונה במקום ה-39, אמסטרדם במקום ה-11 ורומא במקום ה-53. טוקיו היא העיר האסייתית הראשונה שדורגה בסקר במקום ה-44 (ביחד עם ניו יורק).

דעת קהל: ומה אתם חושבים על תל אביב - ראויה למיקום שלה? טקבקו לנו!

  • עוד באותו נושא:
  • ערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully