וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבוד: ירושלים בין 10 הערים הטובות בעולם השנה

מגזין התיירות הנודע Travel + Leisure's בחר את עשר הערים הכי מומלצות לטיול בעולם השנה, ובירת ישראל נמצאת במקום העשירי והמכובד. ומי עוד ברשימה?

עריכה : אביתר חלימי

בכל שנה בוחר מגזין התיירות הנודע, Travel + Leisure's, את עשר הערים הטובות בעולם לתיירים, כשהפעם התברגה גם ירושלים שלנו אל העשירייה הראשונה, ובעצם דורגה במקום העשירי שסוגר את רשימת הערים המומלצות.


עוד על ערים בוואלה! תיירות:
פאן לי: נבחרה העיר הכיפית ביותר בעולם
עוד באירופה: הערים המקסימות שלא הכרתם
הלונלי פלנט בחר: 10 הערים הכי טובות ל-2015


קביעת הערים מתייחסת לנתונים כמו אנרגטיות של העיר, שמירת המסורת המקומית והאותנטית בה, טיפוח שכונות שנזנחו, היותן מרכז תרבותי והבדלים שיש באופיין מערים אחרות בעולם.

על בחירת ירושלים, שגם מככבת בתמונה הראשית של הכתבה באתר, נכתב: "נוצרים, יהודים ומוסלמים מתכנסים להתפלל בעיר הקדושה בת 4,000 השנים, והם מכבדים את הכנסיות, בתי כנסת והמסגדים שסובבים את העיר העתיקה. כאן, אתם יכולים לכתוב תפילה זעירה בפתק בכותל, או לראות חרס של כתב יתדות מחפירות הר הבית. כיפת הסלע המוזהבת, שכבר הפכה לאייקון של ירושלים, מצטלמת הכי טוב מהאכסנייה האוסטרית, שמציעה נוף שאין מקביל לו על העיר העתיקה והר הזיתים.

"לירושלים, כמו לכל עיר אחרת ברשימה שלנו, יש חלק בין העתיק למודרני. בניינים חדשים של דירות יוקרה צצים כמו זקיפים מתוך מדבר יהודה, ומסעדות יוקרה, כמו קינגס קורט (King's Court - מסעדת גורמה איטלקית) במלון וולדורף אסטוריה המחודש, מביאות בשורה חדשה לנווה המדבר הצחיח הזה".

ירושלים. ShutterStock
"נוף שאין מקביל לו". ירושלים/ShutterStock

איטליה עם שתי ערים ברשימה

ומי עוד ברשימת הערים הטובות השנה:

1. קיוטו, יפן
2. צ'רלסטון, דרום קרוליינה (ארה"ב)
3. סיאם ריפ, קמבודיה
4. פירנה, איטליה
5. רומא, איטליה
6. בנגקוק, תאילנד
7. קרקוב, פולין
8. ברצלונה, ספרד
9. קייפטאון, דרום אפריקה
10. ירושלים, ישראל


לקיוטו זו הבחירה השנייה ברציפות כעיר הטובה בעולם, אליבא דמגזין התיירות, והקוראים כינו אותה "החופשה היפנית המושלמת". איטליה הכניסה שתי נציגות לחמישייה הראשונה, פירנצה ורומא, שכבר מככבות בעשר הגדולות כבר עשר שנים ברציפות. בנגקוק, שצנחה בשנה שעברה עקב המהומות הפוליטיות בתאילנד, חזרה לעצמה ומוקמה במקום השישי.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully