וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזונות נוטשות את בתי המלון לטובת דירות Airbnb

סרסורים וזונות בשבדיה יוצרים ב-Airbnb פרופילים מזויפים של זוגות, המחפשים לכאורה השכרת דירה לטווח קצר. המשטרה מאמינה שכ-200 דירות שמושכרות בשטוקהולם באמצעות האתר הפופולרי נמצאות בשימוש לטובת שירותי זנות

גבר משוחח עם זונה. ShutterStock
באה למלון? עזוב, מה דעתך על דירת נופש?/ShutterStock

משטרת שבדיה מודאגת ממגמה חדשה בתחום השכרת הדירות בשטוקהולם: תושבי העיר התמימים משכירים את הדירות והבתים שלהם לסרסורים, זונות ולקוחותיהם - מבלי שהם מודעים לכך - כך לפי מידע שפרסמה המשטרה המקומית. עובדי תעשיית הזנות, כך מסתבר, נטשו את המלונות המסורתיים לטובת אתר השכרת הדירות Airbnb.


עוד על Airbnb בוואלה! תיירות:
השכירו דירתם ב-Airbnb וגילו אורגיית סמים, שתן וקונדומים
מה באמת יותר משתלם: דירה ב-Airbnb או חדר במלון?
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה


הערכת המשטרה היא כי כ-200 דירות שמושכרות בבירה השבדית באמצעות האתר הפופולרי נמצאות בשימוש לטובת שירותי זנות. "דירות המושכרות כסאבלט הן כיום השוק הגדול ביותר לשירותי זנות בשטוקהולם", אמר לעיתון השבדי "Dagens Nyheter" חוקר משטרת שטוקהולם סיימון הגסטורם, שהוסיף כי יותר ויותר סרסורים יוצרים ב-Airbnb פרופילים מזויפים של זוגות המחפשים לכאורה השכרת דירה לטווח קצר. "אנשים הם תמימים, עליהם לחשוב קצת יותר עבור מי הם משכירים את הנכסים שלהם", אמר הגסטורם.

ובעוד המשטרה מפרסמת את המגמה לידיעת הציבור, יש מי שחושב שדווקא היא זו שגרמה לה בעצמה. "לדעתי ייתכן וזו תוצאה של המאמץ הגדול שעושה המשטרה בהכשרה של צוותי בתי מלון לזהות עובדים של תעשיית הזנות, אז זה מה שעלה עבורם בתור אופציה", אומרת אומרת פאי יקובסון, דוברת ארגון "Rose Alliance Sweden" הפועל למען זכויות עובדי תעשיית המין במדינה.

יקובסון אומרת, כי אתר Airbnb מהווה, למעשה, את האפשרות הטובה ביותר עבור נשים המציעות מין בתשלום - אולם כאלה שאינן רוצות להסתכן ולהגיע לביתו של אדם זר או להכניס זרים אליהן לבתים. "את לא רוצה לעבוד מהבית כי זה אומר להפר חוזה מגורים ולהסתכן באיבוד הדירה, ולהגיע לבית של לקוח זה מרגיש לפעמים אפילו יותר מסוכן מאשר לארח בדירתך", הוסיפה.

בחברת Airbnb אומרים, כי הם עושים כמיטב יכולתם כדי לעקור מהשורש את התופעה של שימוש בכירות המושכרות דרכם לטובת שירותי זנות. "יש לנו מדיניות של אפס סובלנות כלפי דברים כאלה", מסר דובר מטעם החברה. "למעלה מ-70 מיליון אורחים עשו שימוש בשירותי Airbnb, ובעיות שמתעוררות אצל המארחים והאורחים שלנו הן נדירות מאוד. כאשר מביאים סוגיות כאלה לידיעתנו, אנחנו פועלים בזריזות כדי לסייע הן למארחים והן לאורחים, ואנחנו מרחיקים לצמיתות גורמים שליליים הקהילה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully