וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט 19 שעות במטוס: זו באמת הטיסה הארוכה בעולם

את הטיסה הבאה כדאי שתטוסו במחלקת עסקים ומעלה, כי לשבת 18 שעות ו-34 דקות במחלקת תיירים יהיה לכם מאוד קשה. וזה בדיוק מה שיעשו נוסעי קטאר איירווייס, שיטוסו בין דוחה לאוקלנד שבניו זילנד, בטיסה הארוכה בעולם שתשבור את כל השיאים

אתר רשמי

בווידאו: מסי, ניימאר והדיילות: סרטון הבטיחות של קטאר איירווייס עם כוכבי ברצלונה

תארו לכם שאתם יושבים 18 שעות ו-34 דקות רצוף במחלקת תיירים עד שהמטוס שלכם נוחת. זה בדיוק מה שיקרה לנוסעים שיטוסו בין דוחה שבקטאר לאוקלנד שבניו זילנד, בטיסה שהולכת לשבור את שיא הטיסות הארוכות בעולם.


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
כך תטוסו בזול: הסודות שסוכני הנסיעות היו מעדיפים שלא תדעו
517 דולר לניו יורק: חורף זול בתפוח הגדול
10 חברות התעופה הטובות בעולם שלא שמעתם עליהן


חברת קטאר איירווייס, הנמנית עם חברות התעופה הטובות בעולם ואף נבחרה לטובה בעולם ב-2015, הודיעה שהיא תפעיל טיסות אולטרה-ארוכות בשני קווים חדשים - אוקלנד שבניו זילנד וסנטיאגו שבצ'ילה. לפי אתר WebFlyer, מרחק הטיסה בין דוחא לאוקלנד עומד על 14,529 ק"מ לערך. כיום הטיסה הארוכה ביותר שפעילה היא בין סידני באוסטרליה לדאלאס שבארה"ב ומרחקה 13,802 ק"מ.

מרחק הקו בין דוחה לסנטיאגו בצ'ילה יעמוד על 14,440 ק"מ, מה שיקנה לו את התואר "הטיסה השנייה הארוכה בעולם" שתימשך 18 שעות ו-25 דקות לערך. המטוסים שיפעלו בקווים החדשים של קטאר איירוויס הם מסוג בואינג 777-200.

מטוס דרימליינר בואינג 787 קטאר איירוויס. ShutterStock
פותחת שני קווים ארוכים וחדשים. קטאר איירווייס/ShutterStock

קטאר, סינגפור מאחורייך!

מעבר לשני הקווים החדשים הללו, קטאר מעוניינת להוסיף טיסות נוספות לאיראן, שמסתמן שהולכת להיות "תפוח אדמה לוהט" בתקופה הקרובה, בעקבות הסרת הסנקציות העולמיות מעליה ונכנותה לקלוט מיליוני תיירים זרים מרחבי העולם.

בשנה שעברה, כפי שפירסמנו כאן בוואלה!, הודיעה חברת אמירייטס של איחוד האמירויות הערביות, שתפעיל את הטיסה הארוכה והישירה ביותר בין דובאי לפנמה סיטי החל מפברואר הקרוב, אולם חניכת הקו נדחתה לחודש מרץ. טיסה זו אמורה להימשך 17 שעות ו-35 דקות.

גם סינגפור איירליינס מתכננת להפעיל מחדש את הטיסות הארוכות ביותר שהופעלו אי פעם, בין סינגפור לניו יורק שהמרחק ביניהן עומד על 15,341 ק"מ, ולצורך כך אף הזמינו בחברה מטוסי איירבאס A350, המסוגלים לטוס לאורך זמן רב, אולם הם יימסרו לחברה רק ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully