וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 חברות התעופה הטובות בעולם שלא שמעתם עליהן

10.2.2015 / 0:01

חברת Skytrax, הסוקרת חברות ושדות תעופה, דירגה את 100 חברות התעופה הטובות ביותר בהתבסס על סקר שביעות רצון של 19 מיליון נוסעים בעולם. אספנו לכם מתוך הרשימה את 10 חברות התעופה הכי מוצלחות, שככל הנראה לא שמעתם עליהן, ושכדאי לכם להכיר

חברת תעופה דרגונאייר מהונג קונג. פייסבוק, אתר רשמי
מפעילה טיסות ל-44 יעדים ברחבי אסיה. דרגונאייר/אתר רשמי, פייסבוק

כשאנחנו עולים על המטוס, אנו מקווים ש"האוטובוס המעופף" הזה יביא אותנו בשלום לעבר יעד החופשה. מלבד הבטיחות, גם עניין התקציב, הנוחות והשירות חשובים לא פחות כשאנחנו בוחרים בחברת תעופה.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
מיהי חברת תעופה הכי בטוחה בעולם?


אז כדי שתוכלו לטוס בראש שקט, חברת Skytrax הסוקרת חברות ושדות תעופה, דירגה את 100 חברות התעופה הטובות ביותר בהתבסס על סקר שביעות רצון של 19 מיליון נוסעים בעולם. אספנו לכם מתוך הרשימה את 10 חברות התעופה המוצלחות, שככל הנראה לא שמעתם עליהן ושכדאי לכם להכיר.

Kulula, דרום-אפריקה

חברת התעופה הדרום-אפריקאית, הכוללת 11 מטוסי בואינג, מפעילה טיסות בעיקר בקייפטאון, דרבן, מזרח לונדון ויוהנסבורג. הטיסות שהיא מציעה זולות יחסית והיא נחשבת לאחת מ-10 חברות התעופה הזולות והבטוחות בעולם. החברה גם ידועה במטוסים הצבעוניים וההומוריסטים שלה, כשאחד מהם כוסה בציור המתאר את החלקים השונים של המטוס.

חברת תעופה קואלה מדרום-אפריקה. פייסבוק, אתר רשמי
נחשבת לאחת מ-10 חברות התעופה הזולות והבטוחות בעולם. קואלה/אתר רשמי, פייסבוק

S7 Airlines, רוסיה

ואם כבר דיברנו על מטוסים מעוצבים, חברת התעופה S7, שפעם כונתה בשם "סיביריה איירליינס", מתהדרת במטוסים בצבע ירוק ליים. S7 היא היא מפעילת טיסות הפנים הגדולה ברוסיה ומקיימת טיסות נוספות באירופה, כשברשותה צי של כ-50 מטוסים.

בשנת 2001 התרסקה טיסה 1812 שיצאה מתל אביב לנובוסיבירסק בים השחור, כשטיל אוקראיני שנורה במהלך תרגיל פגע במטוס. מאז החברה שינתה תדמית ורכשה מטוסים חדשים מערביים ומודרניים.

חברת תעופה S7 איירליינס מרוסיה. פייסבוק, אתר רשמי
מפעילת טיסות הפנים הגדולה ברוסיה. S7 איירליינס/אתר רשמי, פייסבוק

SpiceJet, הודו

ספייס ג'ט היא חברת תעופה לואו-קוסט הרביעית בגודלה בהודו ומפעילה מידי יום 230 טיסות ל-49 יעדים, כשמתוכם 41 ערים הודיות ו-8 ערים בינלאומיות. הסלוגן של החברה הוא: "לא משנה מה אנחנו עושים, אנחנו עושים את זה עם כל הלב שלנו", תודו שזה מקסים.

חברת תעופה הודית ספייס ג'ט. פייסבוק, אתר רשמי
עושים הכל עם הלב. ספייס ג'ט/אתר רשמי, פייסבוק

Air Nostrum, ספרד

אייר נוסטרום הידועה גם בשם איבריה רג'יונל (Iberia Regional), היא חברת תעופה אזורית ספרדית. החברה, שנוסדה בשנת 1994, מפעילה 40 מטוסים קטנים שמאכלסים פחות מ-100 נוסעים. אבל עם רמת בטיחות גבוהה, תהיו בטוחים שהגודל לא קובע.

חברת תעופה ספרדית אייר נוסטרם. פייסבוק, אתר רשמי
רמת בטיחות גבוהה. אייר נוסטרום/אתר רשמי, פייסבוק

Peach, יפן

חברת התעופה היפנית "פיץ'" (אפרסק) החלה את פעילותה רק בשנת 2012 וכיום כוללת צי של 14 מטוסים. Peach, בעלת לוק צעיר ועדכני, נחשבת לזולה במיוחד (יחסית לחברות תעופה אחרות ביפן) ומפעילה טיסות מבסיסה שבקנסאי ליעדים ביפן, טאיוואן, הונג קונג ודרום קוריאה.

חברת תעופה היפנית פיץ'. פייסבוק, אתר רשמי
נחשבת לזולה במיוחד יחסית ליפן. פיץ'/אתר רשמי, פייסבוק

Azul, ברזיל

חברת התעופה הברזילאית, הרביעית בגודלה בדרום אמריקה, הוקמה בשנת 2008. המודל העסקי שלה הוא טיסות תכופות ובמחיר סביר לאוכלוסיות חלשות ובבעלותה 144 מטוסים. השם של החברה Azul ("כחול" בפורטוגזית) נבחר לאחר שניצח בתחרות שמות, כשהשם שכמעט הביס אותו היה "סמבה".

חברת תעופה ברזילאית אזול. פייסבוק, אתר רשמי
טיסות במחיר סביר לאוכלוסיות חלשות. אזול הברזילאית/אתר רשמי, פייסבוק

Copa Airlines, פנמה

חברת התעופה הלאומית של פנמה עלתה לכותרות בשנת 1994, כשאחד ממטוסיה היה מעורב בניסיון החטיפה הכושל בכל הזמנים. אדם עלה למטוס ודרש שהוא יוטס למקסיקו - אחרת יפעיל פצצה. הוא לא שיער לעצמו שעל המטוס יהיו שלושה סוכנים צבאיים שהבינו מיד כי הפצצה מזוייפת ועצרו אותו.

אחרי המקרה הזה קופה איירליינס החלה להתפתח מאוד, ובנוסף לטיסות בדרום ומרכז אמריקה היא מפעילה טיסות גם ברחבי ארצות הברית.

חברת תעופה פנמית קופה איירליינס. פייסבוק, אתר רשמי
מפעילה טיסות לדרום ומרכז אמריקה. קופה איירליינס/אתר רשמי, פייסבוק

Porter Airlines, קנדה

בסיסה של חברת התעופה הקנדית פורטר איירליינס, שנוסדה בשנת 2006, הוא בנמל התעופה בילי בישופ בטורנטו. יש לה צי של 26 מטוסים עם קיבולת של 78 נוסעים. ואם חשבתם שהמטוסים של קטנים וחמודים, חכו שתראו את הקמע של החברה - דביבון בשם מר פורטר.

חברת תעופה קנדית פורטר איירליינס. פייסבוק, אתר רשמי
הקמע שלה הוא דביבון. פורטר איירליינס/אתר רשמי, פייסבוק

SilkAir, סינגפור

חברת התעופה של סינגפור, הנחשבת לטובה יותר מחברות תעופה מוכרות, הוקמה בשנת 1976, מה שהופך אותה לחברת התעופה השנייה הוותיקה ביותר בסינגפור. סילק אייר, המשרתת 45 יעדים עם 29 מטוסים, אמנם חוותה התרסקות בשנת 1999 כשהטייס הראשי החליט להתאבד, אך היא נחשבת לבטוחה מאוד.

חברת תעופה סילק אייר מסינגפור. פייסבוק, אתר רשמי
חברת התעופה השנייה הוותיקה ביותר בסינגפור. סילק אייר/אתר רשמי, פייסבוק

Dragonair, הונג קונג

דרגון אייר היא חברת בת של קת'אי פסיפיק, החברה הגדולה ביותר בהונג קונג. החברה שהוקמה בשנת 1985, מפעילה טיסות ל-44 יעדים ב-13 מדינות ברחבי אסיה ויש ברשותה 41 מטוסים. וכהוכחה לכך שהיא אכן חברת תעופה מוצלחת, היא זכתה 16 פעמים כחברת התעופה הטובה ביותר בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully