וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל מאוד לעשות סקס במטוס

29.12.2015 / 8:56

דיילת אוויר חושפת סודות בראיון מיוחד - היא לא מתביישת להודות שחילקה אוכל שנפל על הרצפה לנוסעים שהרגיזו אותה, שדיילות שוכבות באופן קבוע עם טייסים ומגלה איך הן מתחילות עם נוסעים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Riyadh

אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על דיילות וטייסים: הם מקיימים יחסי מין ביחידה סודית שקיימת במטוס, הם מגישים אוכל שנפל על הרצפה לנוסעים מעצבנים ולעולם לא יעבירו אתכם למחלקה ראשונה אם תפנו אליהם בתלונות. כן, כפי שבוודאי כבר ידעתם, חיי הדיילים אינם קלים ומקרה "טיסת השוקולד" היא רק דוגמא לכך.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
נא להדק בגדי-ים: צפו בסרטון הנועז של הדיילות
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין


בראיון מיוחד שהעניקה דיילת בעילום שם לאושיית היוטיוב ריאד ח'לף, חשפה הדיילת דברים מטרידים שקורים בזמן טיסה. "בשירותים של המטוס יש אפשרות לאחד בין שני תאי שירותים וליצור בית שימוש אחד גדול", היא מספרת בראיון, "דיילות מקיימות יחסי מין עם טייסים. הם נשואים, יש להם ילדים, זה מאוד אמיץ או טיפשי מצידם. הם פשוט שרמוטות".

הדיילת, שנקראת בסרטון מרי, מספרת שהדבר המגעיל ביותר שאחד הנוסעים השאיר במושב שלו אחרי הטיסה היה קונדום משומש, שהיא נאלצה להרים בידייה. גועל נפש.

סודות של דיילות. צילום מסך
סודות של דיילות/צילום מסך

להגיש אוכל מהרצפה לנוסעים מעצבנים במיוחד

מרי מספרת שגם אם תתלוננו עד מחר - אתם לא תעברו למחלקה ראשונה. גם אם תגידו שאתם מאורסים, נשואים טריים או תביימו הצעת נישואין במטוס - זה עדיין לא יעניק לכם טיסה בפירסט קלאס.

לאורך כל הסרטון, היא מתייחסת לנוסעים כ"ממזרים מלוכלכים" ו"יצורים נתעבים", ומודה שלא פעם הגישה אוכל מהרצפה לנוסעים מעצבנים במיוחד, כאלה שלוחצים על כפתור החירום ללא סיבה מוצדקת או מורידים רגליים ומניחים אותם על המושב הקדמי.

עוד באותו נושא

דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה

לכתבה המלאה

אולם, היא מודה גם שלא פעם נתקלה בנוסעים שמצאו חן בעינייה והתחילה איתם במהלך הטיסה. "האמת שיש לנו מערכת מדהימה כזאת שדרכה אנחנו יכולים לשלוח הודעות אישיות לכל מושב. באחת הטיסות שלי, שלחתי לבחור חתיך הודעה: 'היי חתיך, אני הבלונדינית שהרגע הגישה לך את היין הלבן, נראה אותך אחר כך', ואז נפגשנו במסוע המזוודות והכרנו.

הראיון המלא שאורכו רק 6 וחצי דקות פורסם ב-14 בדצמבר עמוד היוטיוב הפופולארי של ריאד, לו יש כ-95 אלף חברים, וצבר יותר מ-250 אלף צפיות. תזכירו לנו איפה יציאות החירום שוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully