וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת אל על האכילה נוסע עם פרקינסון, וריגשה את הרשת

27.10.2015 / 15:13

דיילת אל על, מורן גולדשטיין, הגישה לנוסע עם פרקינסון ארוחה וראתה שהוא מתקשה לאכול אותה. היא התיישבה לידו, חתכה לו את האוכל והאכילה אותו בידיה. המעשה האדיב לא נעלם מנוסע אחר, שכתב לה מכתב ופירסם אותו ברשת. "אני באופן אישי מאוד התרגשתי", כתב

דיילת אל על עזרה לנוסע פרקינסון בטיסה לפריז. פייסבוק, צילום מסך
בלי למצמץ, לקחה מזלג והאכילה את הנוסע. דיילת אל על מורן גולדשטיין/צילום מסך, פייסבוק

הישראלית היפה: דיילת אל על, מורן גולדשטיין, הוכיחה שדיילים אינם רק מגישים שתייה ואוכל במטוס ועשתה מחווה שריגשה אלפי גולשים, ובמיוחד נוסע אחד בטיסה 327 מתל אביב לפריז בשבוע שעבר.


עוד על דיילים בוואלה! תיירות:
צפו: כך הפתיעה דיילת אל על נוסע לפני הטיסה
מאמה מיה: מה שעשתה הדיילת לנוסע המופתע
יקי טסה: צפו בדייל הישראלי שהכי נמאס לו מכם
עשו סקס בשירותי המטוס; הדייל סיפר לנוסעים בכריזה


הנוסע די גרינברג (Dey Greenberg), שישב במושב 49A בזמן הגשת הארוחה במטוס, ראה שהדיילת מורן ניגשת לנוסע שישב שורה לפניו, כשמשני צידיו היו מושבים ריקים. לדבריו, היא רכנה אל הנוסע ושאלה מה הוא רוצה לאכול. די חזר לענייניו, אבל דקה לאחר מכן ראה את מורן יושבת ליד הנוסע וחותכת לו את הארוחה שהוגשה.

התברר שהנוסע כנראה חולה פרקינסון, והדיילת האדיבה עזבה את עיסוקיה ופשוט התיישבה לסייע לנוסע לאכול, שלא ביקש ממנה דבר. לאחר שסיימה, חזרה לעבודתה אבל חמש דקות לאחר מכן חזרה אל הנוסע וראתה שהוא נאבק עם האוכל. היא התיישבה לידו ושאלה אם תוכל לסייע לו. "הנוסע הגיש לה את המזלג ביד רועדת והיא, בלי למצמץ, לקחה אותו והתחילה לעזור לו ולהאכיל אותו", כתב די בפוסט שהעלה לרשת.

"כשסיימה, חייכה אליו וקמה להמשיך בעבודתה, כשכל כמה רגעים דאגה לעבור לידו, חמושה בחיוך ובעיניים מתעניינות, ולשאול אם יש משהו שהוא צריך. ככה זה המשיך עד הרגע בו הגלגלים נגעו בקרקע", כתב די.

דיילת אל על מורן גולדשטיין עזרה לנוסע. פייסבוק, צילום מסך
"יש דברים שהם חלק מהעבודה ויש דברים שהם חלק ממך". המכתב שהשאיר די לדיילת/צילום מסך, פייסבוק

"תהיו אנשים טובים - זה מדבק!"

הנוסע שלא הצליח להתעלם מהמחווה המרגשת של הדיילת, כתב לה כמה שורות על דף, שבהן הוא מגולל את הערצתו למעשה היפה שעשתה הדיילת.

"רציתי רק להגיד לך שראיתי מה שעשית לנוסע במושב 48B בזמן הארוחה והרגשתי שאני פשוט חייב להגיד לך כל הכבוד. זה היה מדהים לראות את זה ואני באופן אישי מאוד התרגשתי. כי יש דברים שהם חלק מהעבודה שלך ויש דברים שהם חלק ממך.

"בהצלחה בהמשך תישארי טובה ותודה!

"סתם נוסע מכיסא אחר"

בפוסט שלו כתב די: "הדבר שעשה את זה כל כך מיוחד בעיניי, זה לא רק מה שהיא עשתה, זו הדרך בה היא עשתה את זה. בחיוך ענק, נתינה מעבר למצופה ועם רצון מלא וטהור לעזור לאדם אחר.

"ואתם… אתם לא חייבים. בכלל! אבל אם בא לכם, ורק אם בא לכם, אתם מוזמנים לשתף… ומי יודע? אולי יום אחד היא תתעורר, תראה את זה מתרוצץ לה על הקיר, וזה יגרום לה קצת לחייך. כמעט כמו שהיא גרמה לנוסע מ-48B לחייך".

הדיילת אותרה, והמכתב מצא את דרכו אליה בעזרת אחד הקולגות שלה באל על, שפירסם אותו על ה"וול" שלה בפייסבוק. ולסיום כתב די:

"זהו חברים. עזבו אותכם משטויות. פשוט תהיו אנשים טובים - אחרים רואים אתכם מהצד וזה מדבק!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully