וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה

תמונות פרובוקטיביות של דיילות רוסיות בתא הטייס, שהועלו ברשתות חברתיות ופורסמו במספר אתרים בעולם, מעלות שאלות בדבר הבטיחות בקוקפיט לאור התרסקותה של טיסת ג'רמן ווינגס בשבוע שעבר. כנראה שחם שם, במטוס

דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הבטיחות מעל לכל. הדיילות כפי שצולמו בטיסה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

האם מה שמעניין את הדיילות בטיסה הוא בטחון הנוסעים? כנראה שלא תמיד. אתר הניו יורק פוסט פרסם תמונות שנלקחו מהעיתון פולני פאקט (FAKT) ובו דיילות רוסיות, כך לפי האתר, כשהן בפוזות נועזות בקוקפיט ומאחוריהן יושבים הטייסים ומסתכלים לעבר המצלמה.

עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
לעוף עליה: איך להתחיל עם דיילת במטוס?
הדיילות בספרד פשטו את הרגל ואת הבגדים
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין


בתמונות נראות הדיילות (לא ידוע מאיזו חברת תעופה) יושבות בפתח תא הטייס, כשאחת מהן חושפת חזה שופע כשהיא לבושה בביריות אדומות, ואילו חברתה מניפה את הרגל מעל לראשה וחושפת אף היא את החזייה שמתחת למדים. ברקע נראים שני הטייסים יושבים, כשפניהם טושטשו.

תמונה אחרת שפירסם האתר, מראה דיילת שחושפת את עכוזה ותחתוני חוטיני לבנים מתחת למדי השמלה האדומה, בעוד קולגה שלה מחייך בהנאה לצדה.

התמונות שצולמו על-ידי צוות המטוס פורסמו ברשתות החברתיות בפולין, ומעלות שאלות בדבר אופי ההתייחסות של צוות המטוס לבטיחות הטיסה, במיוחד לאור אירועי התרסקות מטוס ג'רמן ווינגס לאחרונה.

דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, צילום מסך
עוד מתצוגת הדיילות בטיסה: דיילת חושפת את ישבנה, הקולגה שלה נדהם/צילום מסך, צילום מסך

דיילות בביקיני לאורך המטוס

זוהי לא הפעם הראשונה שבה דיילות מתערטלות בפומבי או בטיסות. כזכור, כפי שפורסם בוואלה!, דיילות של חברת התעופה וייטג'ט הוויטנאמית צולמו במטוס בביקיני חושפני בצבעי אדום-צהוב, כצבעי מטוסי החברה, וזאת לטובת קמפיין חדש שעתיד להתפרסם.


עוד בוואלה! תיירות:
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין


התמונות הודלפו לרשת, ייתכן שבכוונה, על-ידי דוגמנית הלבשה תחתונה בשם Ngoc Trinh, שהשתתפה בצילומים הפרובוקטיביים. מאז שהן דלפו לציבור, אולצה הדוגמנית להצהיר שאין בתמונות כל ניסיון לחפצון של נשים ושאין בהן כל טעם רע.

מקרה נוסף אירע לפני מספר חודשים בחברת "טורקיש איירליינס", ובו דוגמנית לוהטת שהיא גם דיילת אוויר, הסעירה את הרוחות של הממונים עליה שגילו תמונות נועזות שלה במגזין איטלקי. סדרה של תמונותיה, כמו גם סרטון פרסומת שבו היא מופיעה בבגד ים דקיק, גרם למנהליה לפטר אותה ולהקים זעקה בטורקיה השמרנית.

  • עוד באותו נושא:
  • דיילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully