וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ השמש העולה לאוויר: הכירו את מטוס הנוסעים של יפן

אחרי השקת מטוס הנוסעים הסיני שיתחרה בבואינג ואיירבאס, גם היפנים ממצבים את עצמם כשחקן רציני בשוק התעופה וערכו אתמול טיסת ניסוי ל-MRJ - המטוס החדש מבית מיצובישי שיכיל עד 92 נוסעים ועולה כ-47 מיליון דולרים ליחידה. צפו בטיסת הבכורה

צלמים זמניים מורשים

אחרי שהסינים השיקו בשבוע שעבר את מטוס הנוסעים "קומק C919", עכשיו תורה של עוד מעצמה מהמזרח לציג את הכנפיים הלאומיות שלה. הכירו את מטוס MRJ של יפן, הנושא את ראשי התיבות "מיצובישי רז'יונל ג'ט" (Mitsubishi Regional Jet), שהוא תוצרת מיצובישי, כמובן.


עוד על מטוסים חדישים בוואלה! תיירות:
איירבאס מציגה: הקונקורד החדש שייקח אתכם מאירופה לארה"ב בשעה
בלתי נתפס: צפו במטוס החלומות ממריא בצורה אנכית
"מטוס החלומות" מגיע לאל על: תשקיע 800 מיליון דולר


המטוס היפני ערך אתמול (ד') את טיסת הבכורה שלנו, כשהמריא משדה התעופה של העיר נגויה וטס למשך 90 דקות בצורה חלקה. היפנים מציעים שתי תצורות ישיבה במטוס שלהם - 92 ו-78 נוסעים, כשהעיצוב האווירודינמי שלו יפחית כ-20 אחוזים מצריכת הדלק במטוסים אחרים. אורכו של המטוס 75.8 מטרים, טווח הטיסה שלו עד 3,380 ק"מ ומחיר יחידה מוערך ב-47 מיליון דולרים.

"המטוס המריא היום הודות לשיתוף פעולה מתמשך ותמיכה של כל הגורמים המעורבים", אמר הירומיצ'י מורימוטו (Hiromichi Morimoto), נשיא תאגיד התעופה של מיצובישי. "נעשה את כל המאמים ונעמיד את כל המשאבים שלנו כדי לספק את המטוס הראשון שייכנס לשירות ב-2017", הוסיף. לדבריו של טייס הניסוי, יאשימורה, הטיסה עברה בצורה טובה ותפקודי המטוס היו טובים מעבר למצופה.

עם המראת המטוס החדש, הראשון שיוצר במדינה מאז 1962, ממצבת עצמה יפן כשחקן מרכזי בתעשיית המטוסים בעולם ומצטרפת לבואינג ואיירבאס האגדתיות. המטוס הראשון אמור להיכנס לשירות ברבעון השני של 2017, כשחברת התעופה הראשונה שתזכה לקבל אותו, וכבר הזמינה 15 מטוסים מסוג זה, היא חברת התעופה היפנית הגדולה בארץ השמש העולה - אול ניפון איירווייס (ANA).

MRJ מטוס יפני של מיצובישי. MitsubishiAircraft, מערכת וואלה! NEWS
עד 92 נוסעים במטוס היפני. מיצובישי רז'יונל ג'ט/מערכת וואלה! NEWS, MitsubishiAircraft
MRJ מטוס יפני של מיצובישי. MitsubishiAircraft, מערכת וואלה! NEWS
ייכנס לשירות ברבעון השני של 2017. ה-MRJ/מערכת וואלה! NEWS, MitsubishiAircraft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully