וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטוס החלומות" מגיע לאל על: תשקיע 800 מיליון דולר

5.8.2015 / 21:12

חברת התעופה הישראלית הודיעה היום כי תרכוש ותחכור 15 מטוסי בואינג 787-8 ו-9, הנחשבים למטוסים המתקדמים ביותר בעולם כיום

אל על.
שלום לג'מבו המסורתי? מטוס אל על 747

האם אל על תצטרף לחברות התעופה המתקדמות בעולם? חברת התעופה הישראלית הודיעה הערב (ד'), כי תצטייד ב-15 מטוסים חדישים מסוג בואינג 787-8 ו-787-9, ה"דרימליינר", הנחשבים למתקדמים מסוגם כיום בעולם.

מטוסים אלו יחליפו במהלך חמש השנים הקרובות את צי מטוסי ה-747-400 וצי 767 והם מיועדים לטוס ליעדים בטווח הבינוני והארוך (ניו יורק, בוסטון, טורונטו, בנגקוק, בייג'ין, מומבאי, דרום אפריקה ועוד) המטוסים הינם מהחדישים והמתקדמים בעולם, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים ליעילים וחסכוניים בצריכת דלק, בניצולת ובעלויות האחזקה.

מנכ"ל אל על, דוד מימון: "אני גאה להכריז היום על תכנית ההצטיידות הגדולה ביותר בתולדות אל על. דירקטוריון אל על אישר היום לחברה לנהל מו"מ עם חברת בואינג לקראת הצטיידות במטוסי דרימליינר רחבי גוף, אשר צפויה לכלול רכישה וחכירה של 15 מטוסים בחמש השנים הקרובות. מהלך זה צפוי להוות קפיצת מדרגה משמעותית באופטימיזצית רשת הנתיבים, בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה.

"אנו נמשיך ונשמור על מעמדנו כבחירה ראשונה מישראל ואליה, כחברה מובילה, המציעה ללקוחותיה נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי. אני משוכנע כי מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על".

מטוס דרימליינר בואינג 787 קטאר איירוויס. ShutterStock
האם בעתיד הקרוב תטוסו ככה עם אל על? הדרימליינר של קטאר איירליינס/ShutterStock
מטוס בואינג 787 דרימליינר בריטיש איירווייס. בריטיש איירווייס, אתר יצרן
וזה מטוס החלומות של בריטיש איירווייס/אתר יצרן, בריטיש איירווייס
  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully