וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלונלי פלאנט מציג: רשימת המדינות הטובות בעולם ל-2016

28.10.2015 / 8:52

אתר ומדריך המטיילים העולמי המפורסם בחר את עשר המדינות שכדאי להתחיל ולשנן את שמן לשנה הבאה, כי הן הולכות להיות היעדים החמים לחופשה שלכם ב-2016. אז איזו מדינה מפתיעה כבשה את המקום הראשון?

רום בן-אליהו

בווידאו: הישראלי שטייל באפריקה לבדו עם אופנוע. הפעם בבוטסואנה

אתר התיירות הנודע, לונלי פלאנט, פירסם את רשימת המדינות הכי חמות לשנה הקרובה, וזה הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם. אז לאן כדאי לטוס, על-פי "התנ"ך של המטיילים" ב-2016?


עוד על היעדים החמים בעולם:
חופשה עם סוודר: היעדים החמים של החורף
המקומות היפים בעולם לצפות בזוהר הצפוני
ללא ישראלים: חופשה במקומות שלא הכרתם בעולם


המדינה הנחשקת ביותר ב-2016 היא בוטסואנה שבאפריקה, שעברה שינוי גדול בכל הנוגע לקידמה, דמוקרטיה ונאורות, לצד הטבע הפראי שבה. סיפורה של המדינה, שעברה מעוני קשה למצב שהיא אחת המדינות היציבות והמשגשגות ביבשת השחורה, כמו גם העובדה שהשנה תחגוג יובל לעצמאותה, הוא סיבה מצוינת לבקר בה השנה.

כניסה מעניינת אחרת לעשר הגדולות, התבצעה על-ידי שתי מדינות מזרח-אירופיות: לטביה במקום החמישי, ופולין במקום השביעי. את עשר המדינות המומלצות סוגרת מדינת איים שבאוקיינוס השקט - פיג'י.

והנה עשר המדינות שכדאי להכניס לפנקס החופשות שלכם בשנה הקרובה:

1. בוטסואנה
2. יפן
3. ארה"ב
4. פלאו
5. לטביה
6. אוסטרליה
7. פולין
8. אורוגוואי
9. גרינלנד
10. פיג'י

איי פלאו. ShutterStock
במקום הרביעי ברשימת 2016. איי פלאו/ShutterStock

ואיזו אטרקציה חדשה הכי מומלצת ב-2016?

ובתוך כך, בחר האתר גם את האטרקציות החדשות המומלצות של 2016. במקום הראשון נבחר אתר דיסני שייפתח בשנגחאי, סין, באפריל 2016, ועומד להיות אתר בקנה מידה שטרם נראה בעולם.

אטרקציה חדשה נוספת תוקם בשנה הבאה באבו דאבי, והפעם מדובר במוזיאון הלובר של מדינת המפרץ הפרסי. המוזיאון נבנה מעל אגם מלאכותי ויציג יצירות מכל התקופות האמנותיות, והוא עתיד להתחרות במוזיאונים הגדולים בעולם, ולהיות סנונית ראשונה של מוזיאון ברמה הגבוההביותר במזרח התיכון.

אם אתם מחפשים חופשה יותר אקסטרימית, האתר בחר את עשר המקומות שבהן תוכלו להזרים את האדרנלין שלכם. במקום הראשון ממליצים באתר על מסע לאלסקה, שכולל שיט בקיאקים, רפטינג, טרקים ועוד, כל זאת כשהשלג נמס בחודש יוני.

ומהו היעד החם שלכם ל-2016? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully