וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה עם סוודר: היעדים החמים של החורף הקרוב

4.11.2014 / 10:16

יש מקומות שלא מפסיקים "לעבוד" גם כשיורד גשם בחוץ ומחשיך מוקדם. אם לא טיילתם בקיץ או בחגים, ונותרו לכם ימי חופשה וקצת כסף בכיס - זה הזמן לחופשה קרה, אבל זולה יחסית. סקרנו עבורכם את היעדים החמים של החורף וגם כמה יעלה לכם להגיע לשם. רמז: ממש לא הרבה

הרי הפירנאים פירנאים.
פארקי טבע מדהימים גם לחורף. הפירנאים

אצל מרבית סוכנויות הנסיעות וחברות התעופה חודשי החורף מהווים את תקופת הכנה לעונה החמה שתגיע. מספר המושבים מצטמצם, מצבת היעדים עוברת "דיאטה" וגם הרווחיות יורדת.


עוד על חו"ל בתקופה הקרובה:
המקומות היפים בעולם לצפות בזוהר הצפוני
ללכת עם השלכת: טיולי הסתיו היפים בעולם
עם בוא השלכת: 10 יעדים מומלצים לחופשה בסתיו
ללא ישראלים: חופשה במקומות שלא הכרתם בעולם


אבל יש יעדים שלא מפסיקים "לעבוד" גם כשיורד גשם בחוץ ומחשיך מוקדם. אם לא טיילתם בקיץ או בחגים ונותרו לכם ימי חופשה וקצת כסף בכיס, אתר Monitour מצא עבור וואלה! את היעדים החמים של החורף הקרוב.

ורשה, פולין

לפי כל הסימנים, בירת פולין תמשיך להיות המניה הבטוחה גם בעונת החורף הקרובה. הטמפרטורה אמנם צונחת והקור מקפיא, אבל מחירי הטיסות מנתב"ג ובמיוחד מחירי הלינות בעיר, מחממים במיוחד. חברת הלואוקוסט וויזאייר, שהציעה בחורף שעבר טיסות ב-40 אירו לכיוון אחד תשוב אמנם רק בקיץ הבא אך נראה שהחותם שהותירה, מוביל את אל על ולוט הפולנית להמשיך להציע טיסות במחירים מצחיקים. גם אלה שמעוניינים בחבילת נופש יישארו עם החיוך כשיבלו חופשת סוף שבוע במלון חמישה כוכבים בעיר אירופית אטרקטיבית במיוחד.

ההצעה המשתלמת ביותר: חבילת שלושה לילות בין 8-5 בדצמבר במלון ווסטין וורשה ב-564 דולרים לאדם כולל טיסות והעברות (אשת טורס).

העיר העתיקה ורשה פולין. ShutterStock
טיסות במחירים מצחיקים לבירת פולין. העיר העתיקה בוורשה/ShutterStock

וילאר, שווייץ

העיירה השוויצרית הפסטורלית וילאר (Villars) פותחת את עונת החורף רק לקראת סוף דצמבר, כשהשלג במדרונות האלפים מאפשר גלישה בטוחה, אבל ההמתנה משתלמת במיוחד. בניגוד לאווירת הג'מפינג שמאפיינת את שלל יעדי הסקי באירופה, נדמה שבוילאר הסקי הוא אופציה משנית. חובבי הטבע וההליכה ימצאו בה מגוון מסלולים וערוצי נחל מסביב לעיירה, ואפילו מגרש גולף מקצועי, בית מינאטורות ומרחצאות ספא. כדי להגיע לוילאר תצטרכו לבלות שלוש שעות ברכבת מציריך או שעה וחצי מז'נבה. אולם בשווייץ, תחבורה ציבורית זו חווייה מפעימה בפני עצמה.

ההצעה המשתלמת ביותר: חבילת ארבעה לילות בין 28-23בדצמבר במלון יורוטל ויקטוריה בוילאר, ב-1,100 אירו לאדם כולל טיסות, העברות, סקי-פס וציוד גלישה (סוויס 1).

וילאר שווייץ. אתר וילאר, אתר רשמי
טבע לצד סקי. וילאר, שווייץ/אתר רשמי, אתר וילאר

ונציה, איטליה

"עיר התעלות שבצפון איטליה - נמצאת כבר שנים ברשימת יעדי הנופש המועדפים על הישראלים"

עיר התעלות שבצפון איטליה נמצאת כבר שנים ברשימת יעדי הנופש המועדפים על הישראלים, אלא שכעת הרבה יותר נוח וזול להגיע אליה. ללא ספק, חובבי האוטוסטרדות ימשיכו להתעקש על נחיתה במילאנו, אבל מי שמחפש לנחות היישר למושב הגונדולה הקרובה, יוכל לקפוץ לטיסת אל על, שאשתקד צירפה את ונציה לרשימת היעדים באירופה תמורת 99 דולרים. בתחילת פברואר, הופכת ונציה למופע תחפושות ענקי, עם תחילתו של הקרנבל השנתי, אולם עד אז ניתן בהחלט ליהנות משמש חמימה ומחירים ידידותיים.

ההצעה המשתלמת ביותר: טיסה של אל על לשהות של שבוע בין 18-11 בדצמבר ב-367 דולרים (אתר אל על).

הארמון העתיק, פלאציו וקיו, ונציה, איטליה. ShutterStock
עיר שתמיד רלוונטית. הארמון בפלאציו וקיו בוונציה, איטליה/ShutterStock

ליון, צרפת

העיר השלישית בגודלה בצרפת תזכה השנה לראשונה לביקור של לא מעט ישראלים. זה יקרה עם השקת הטיסות הישירות של חברת טראנסאווייה הצרפתית. מלבד הכרתה כעיר מורשת של אונסק"ו, ביקור בליון הוא חווייה תרבותית-היסטורית המגלמת בתוכה את הולדת הקולנוע המודרני וחג אורים תוסס במיוחד שחל ה-8 בדצמבר ומהווה מעין מודל משודרג של חג החנוכה במהלכו מאירים התושבים בנרות כל פיסה ברחובות העיר.

ההצעה המשתלמת ביותר: טיסה של טראנסאווייה לשהות של שבוע בין 7-14 בדצמבר ב-214 אירו לאדם (אתר טראנסאוויה).

עוד באותו נושא

ללכת עם השלכת: טיולי הסתיו היפים בעולם

לכתבה המלאה
ליון בצרפת. ShutterStock
חווייה תרבותית-היסטורית. מבט אוויר על ליון, צרפת/ShutterStock

קופנהגן, דנמרק

"לא בכדי הוכרזה לא פעם כעיר שתושביה הם המאושרים ביותר בעולם"

בירת דנמרק נחשבת לפנינה היסטורית בכל מה שקשור למקדשים עתיקים, כפרי דייגים משוחזרים ואדריכלות ימי ביניימית, אבל לא רק. העיר הויקינגית היא מוקד משיכה לצעירים בליינים ובעיקר נהנתנים. לא בכדי הוכרזה לא פעם כעיר שתושביה הם המאושרים ביותר בעולם. עם תחילת החורף ועד סופו של חג המולד, מתקשטת קופנהגן לכבוד תיירי החורף, ואלה מגיעים בהמוניהם. טיול אופניים, שיט בתעלה, סיור במדרחוב הארוך בעולם או בילוי משפחתי בגני טיבולי. קופנהגן ראויה לביקור בעיקר בגלל המחיר המשתלם.

ההצעה המשתלמת ביותר: טיסה של סקנדינביאן איירליינס בין 7-13 בדצמבר ב-300 דולרים בלבד (אתר SAS).

תעלת ניהבן קופנהגן דנמרק. ShutterStock
מוקד משיכה לצעירים בליינים ובעיקר נהנתנים. תעלת ניהבן קופנהגן דנמרק/ShutterStock

סופיה, בולגריה

כולנו מכירים את עיירות הקיץ הבולגריות ורנה ובורגס, אבל בירת בולגריה מציעה נופש אחר לגמרי. קתדרלות ביזנטיות מפוארות, בתי כנסת עתיקים ושווקים צבעוניים, הם רק חלק מחוויות הביקור בה, כאשר מעל כולן מרחפת סופיה כבירת השופינג וההימורים של בולגריה. כאן אפשר לטייל בנעימים ברחובות הרובע היהודי או מרכז העיר, להיכנס לחנויות היוקרה ולגלות שניתן להתמקח על המחיר. אף שמדובר באחת הערים העתיקות באירופה ואחד ממוקדי הקומוניזם, ענף המלונאות בסופיה למד את רזי האירוח והפך לביתם של כמה מתאגידי המלונאות הגדולים בעולם.

ההצעה המשתלמת ביותר: חבילת ארבעה לילות בין 7-11 בדצמבר במלון קמפינסקי זורגה במחיר 436 דולרים לאדם (ישראייר).

קתדרלת אלכסנדר נייבסקי סופיה בולגריה. ShutterStock
קתדרלות ביזנטיות מפוארות. קתדרלת אלכנסנדר נייבסקי בסופיה, בולגריה/ShutterStock

אדיס אבבה, אתיופיה

כן, אינכם טועים. אפריקה מוכרת לכולנו בעיקר כיעד לחופשות ספארי בקניה או בטן-גב בזנזיבר, אבל אם תשימו לרגע את הדעות הקדומות בצד, תגלו שבמרחק ארבע שעות טיסה נמצאת עיר שוקקת של ממש שלא עוצרת לרגע, גם כאשר מכבים את האורות. לפני כן, תצטרכו להתמודד מול אוויר דליל בחמצן וערבוב השפות, אבל מיד שתעמדו במשימה, מחכה לכם מסע שלם בעולם תענוגות שטרם הכרתם, במחיר שטרם חלמתם.

ההצעה המשתלמת ביותר: טיסות במהלך דצמבר של אתיופיאן איירליינס ואל על במחיר של החל מ-400 דולרים.

אדיס אבבה אתיופיה. ShutterStock
עיר שוקקת שלא ממש עוצרת לרגע. אדיס אבבה, אתיופיה/ShutterStock

חבל קטלוניה, ספרד

את ברצלונה אין באמת צורך להציג, אך בחורף הקרוב תתרגלו לראות את עיר הנמל של גאודי רק כיעד נחיתה בדרך לחופשה חורפית באזור הפירנאים. הביקור בחבל קטלוניה הוא מגוון וכולל פארקי טבע מדהימים, הרים נישאים, ערים עתיקות והרבה אתרי ביקור. החלק הצפוני של הפירנאים נכנס בחורף לתרדמה והמלונות מגיפים את התריסים עד עונת הסקי, אבל לעומת זאת, החלק הדרומי של קטלוניה מאיר פנים לתיירים כל השנה וגם בחורף.

העיר ג'ירונה, למשל, היא אחת הערים המעניינות בקטלוניה עם רובע עתיק וסמטאות המזכירות את ברצלונה, רובע יהודי שבו התגורר הרמב"ן וגם מוזיאון יהודי מרתק. באותו אזור תמצאו גם את המוזיאון המפורסם של סלוואדור דאלי בפיגראס וכמובן, את חוף הים של הקוסטה בראווה.

ההצעה המשתלמת ביותר: טיסה שבועית של ארקיע ללרידה החל מ-10 בינואר ב-599 אירו לאדם.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully