וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינוק המושלם: קבלו את הג'קוזי-סירה הראשון בעולם

תכירו את ה-Hot Tug - אמבטיה של 1,800 ליטרים של מים חמים, ששטה איפה שרק תרצו. עכשיו תוסיפו לזה דרינק טוב וכמה חברים - ויש לכם את הטיול המושלם. רק 180 אלף שקלים וזה שלכם, אבל למתקשים לשלם ניתן גם לשכור לסיבוב

אתר רשמי

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה: אתם משתכשכים בג'קוזי, מתענגים על המים החמים ולוגמים משקה קר, ותוך כדי אתם שטים לכם בנהר ומביטים לעבר השקיעה, כשהנוף המהפנט מתחלף מול עיניכם. תכירו את ג'קוזי הסירה הראשון בעולם (The Hot Tug) - אמבטיה ששטה בעזרת מערכת הנעה חשמלית, ובעלת תנור בעירה, המחמם את המים לטמפרטורה של 38 מעלות צלסיוס.


עוד חופשות מפנקות בוואלה! תיירות:
מטריף: חופשה במלון צף פרטי משלכם על המים
פנק אותה: חברת התעופה שתטיס אתכם כמו מלכים
מאמה מיה: מה שעשתה חברת התעופה לנוסע


הג'קוזי, המכיל 1,800 ליטרים של מים, יכול להפליג להיכן שתרצו, רק קחו בחשבון שזה ייקח לכם זמן: המהירות המקסימאלית שאליו הוא מגיע היא 5 קמ"ש. ובכל זאת, מי לא היה חולם לשכב במים הנעימים ולשוט ברוגע?

"אני חי על דוברה בנמל רוטרדם ותמיד רציתי לרכוש ג'קוזי אבל לא היה מקום בשבילו, וכך עלה במוחי הרעיון ל-Hot Tug" אמר לאתר ה-Mirror, פרנק דה ברוין בן ה-45 שהמציא את ג'קוזי הסירה.

כדי לשוט בג'קוזי, כל שעליכם לעשות הוא למלא אותו במים (בממוצע שעתיים), לשים כמה עצים בתנור, לחמם אותו ובתוך שעתיים וחצי ניתן לשוט. הג'קוזי-סירה מותאם ל-8 נוסעים ומגיע במגוון רחב של צבעים. הוא עשוי מעץ, פוליאסטר מחוזק, סיבי זכוכית ותנור עץ מנירוסטה. יש בו יותר מ-10 תאי אוויר נפרדים, כך שגם אם ישנה דליפה הג'קוזי לא ישקע, וניתן לווסת בו את הטמפטורה של המים.

ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, מערכת וואלה! NEWS
לשוט בתוך ג'קוזי חם כשבחוץ קר. ה-Hot Tug/מערכת וואלה! NEWS, HotTug
ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, אתר רשמי
וכן, אפשר גם לחגוג על הדבר הזה/אתר רשמי, HotTug
ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, אתר רשמי
רוצים לקנות אחד? זה יעלה לכם 180 אלף שקלים/אתר רשמי, HotTug

הפלגה של עד 8 שעות

לגיגית הזו, שאורכה שלושה מטרים, ישנו מנוע חשמלי (MinnKota 2.4kw) ומלבד היותו שקט מאוד, הוא מאפשר להפליג על פני המים עד שמונה שעות וניתן לטעון אותו עד 600 פעמים. תנור הנירוסטה שבג'קוזי מקורר על ידי המים שמסביבו, כך שגם אם תגעו בו בטעות לא תחטפו כוויה. אין צורך ברשיון להפליג בג'קוזי, ולמעשה כל אחד יכול לעשות זאת, בתנאי שהוא נצמד להוראות הבטיחות.

ומה המחיר של כל התענוג הזה? 180 אלף שקלים והג'קוזי-סירה שלכם. לא זול בכלל, אבל אם אתם מעוניינים רק להתנסות בשיט באופן חד פעמי, ניתן לשכור את הג'קוזי בכמה מוקדים בעולם: ברוטרדם שבהולנד תוכלו לשוט בו למשך שעתיים בעלות של 139 אירו לזוג, בלונדון ניתן לשכור את הג'קוזי למשך שעה במחיר של 90 אירו ובשוויץ השכרת הג'קוזי תעלה לכם 1,429 אירו למשך שש שעות. אז יאללה, עלו על בגד ים וצאו להפלגה!

עוד באותו נושא

הכחול הגדול: 10 בריכות שחייה מדהימות ברחבי העולם

לכתבה המלאה
ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, אתר רשמי
להפליג להיכן שתרצו, אבל במהירות של 5 קמ"ש/אתר רשמי, HotTug
ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, אתר רשמי
הג'קוזי-סירה מכיל 1,800 ליטרים של מים/אתר רשמי, HotTug
ג'קוזי סירה HotTug. HotTug, אתר רשמי
ג'קוזי סירה HotTug/אתר רשמי, HotTug
  • עוד באותו נושא:
  • ג'קוזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully