וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנק אותה: חברת התעופה שתטיס אתכם כמו מלכים

14.6.2015 / 7:54

לטוס במחלקה ראשונה זה תמיד מפנק. אבל עכשיו מציעה חברת אתיחד איירווייס, הנחשבת לאחת הטובות בעולם, לטוס בתוך דירה משלכם. אז מה מחכה לכם שם? מיטה זוגית, מקלחת ושירותים פרטיים, שף וגם באטלר אישי לכל משאלותיכם. טיסה נעימה (ועוד איך!)

אתר רשמי

מחלקות ראשונות של חברות תעופה מציעות לטוס בנוחות והפינוק המירביים. עכשיו חושפת חברת התעופה של איחוד האמירויות הערביות, אתיחד איירווייס, את הדרך המפנקת ביותר שניתן לטוס בה. תכירו את דירת היוקרה או "First Apartment", שהושקה לאחרונה במטוסי איירבאס A-380 - המכונה "סופר-ג'מבו" ונחשב למטוס הנוסעים הגדול בעולם.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
מיהי חברת תעופה הכי בטוחה בעולם?


מחלקת ה"פירסט אפרטמנט" (משחק מילים של דירה ומחלקה ראשונה) מציעה לנוסעים שממונם בכיסם לטוס כמו בסוויטה מפנקת של מלון יוקרה. זה מתחיל כבר באיסוף לשדה התעופה, שמתבצע עם נהג פרטי שימתין לכם ב-30 ערים שונות בעולם. לאחר שמגיעים הנוסעים לשדה התעופה באבו דאבי, ממתין להם סבל וקונסיירז' שדואגים לכבודה שלהם ולליווי לעמת הצ'ק-אין של מחלקות היוקרה.

לאחר מכן יכולים להירגע הנוסעים בטרקלין היוקרתי של המחלקה הראשונה, שבו מסעדות בדרגת חמישה כוכבים או לקבל טיפול בספא "ששת החושים" בלאונג'.

לאחר שתעלו למטוס, או תפגשו את הדירה שלכם למשך הטיסה, תמצאו את המשרת האישי שלכם שהוכשר במלון סאבוי היוקרתי בלונדון. לאחר מכן הוא יפנה אתכם למושב שלכם, שהוא בעצם כורסא מעור שעוצבה על-ידי המעצב האיטלקי פולטרונה פראו (Poltrona Frau), כשהדום הרגליים נפתח למיטה באורך של שני מטרים ומסביב ישנו מרחב הליכה לאלו שמבקשים לשחרר מעט את הרגליים.

אם תרצו לארח חבר לארוחה או פגישה, תוכלו לעשות זאת בדירה שלכם ואם אתם טסים אם בן או בת זוג, תוכלו להוריד את המחיצות המפרידות בין הדירות ופשוט ליצור לכם דירת ענק אחת גדולה.

טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
בלובי של הדירות תוכלו להיפגש עם "השכנים". ה-A-380 של אתיחד/אתר רשמי, Etihad Airways
טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
וכאן תשנו את שנת הלילה שלכם בדרך ליעד. המיטה הזוגית/אתר רשמי, Etihad Airways
טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
מושב הטיסה בדירה מעור ועיצוב איטלקי/אתר רשמי, Etihad Airways

תבחרו מה בא לכם לאכול - השף כבר יכין

משעמם לכם בטיסה? אל דאגה - בדירה המפנקת מחכה לכם טלוויזיה עם מסך שטוח בגודל 53 אינצ' שיוצאת ממקומה, וניתן לצפות בסרטים ושאר ערוצי בידור מהמושב, או כשאתם נרגעים לכם במיטה (מיד נגיע אליה). כמו כן, תקבלו אוזניות שמנטרלות את רעשי הסביבה (אם יש כאלו בכלל בדירה), שבאמצעותן תוכלו לצפות ב-750 שעות של הסרטים החדישים ביותר, תוכניות, להאזין למוזיקה וכמובן לשחק במשחקים אינטראקטיביים. מיותר לציין שיש ל"דיירים" חיבור אינטרנטי חינם לסלולר, לפ-טופ וכדומה, נכון?

לצד המיטה הזוגית שלכם, תמצאו ארון מהודר לחפציכם האישיים מואר בתאורה נעימה, כמו גם ארון למשקאות קרים ומלתחה לשים בה את הבגדים, פיג'מה וכל מה שתרצו. קמתם משנתכם ורוצים להתרענן? למה שלא תקפצו למקלחת הפרטית שלכם שנמצאת בחדר השירותים המסוגנן ששייך רק לכם?

ומה עם אוכל? או, אז נוסעי הדירה יזכו גם לחגיגה קולינרית, כשהשף המו?טס שלהם ייקח מכל נוסע הזמנה מתפריט קבוע, כולל ברביקיו שיכין להם במקום, או שיכין להם כל מה שירצו באמצעות מוצרי הגלם שיש במטבח, ויש לא מעט. לצד הארוחה המפנקת, תוכלו ליהנות ממיטה יינות העולם שיגיש לכם הסומלייה במטוס.

עכשיו רק צריך לחכות שיגיע השלום ושיהיו לכם 80 אלף שקלים - מחיר "השכרת הדירה" מארה"ב לאבו דאבי לכיוון אחד(!)

עוד באותו נושא

רק תבואו: חברת התעופה שהולכת לפנק את הישראלים

לכתבה המלאה
טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
אף אחד לא ישתמש בשירותים שלך בטיסה/אתר רשמי, Etihad Airways
טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
תמיד חלמת על זה בדירה שלך. אזור איפור משלך/אתר רשמי, Etihad Airways
טיסה מפנקת בדירה באתיחד איירוויז. Etihad Airways, אתר רשמי
משקאות מכל הסוגים מחכים לך בדירה המוטסת/אתר רשמי, Etihad Airways

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully