וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפילים דיילים? זה הזמן לנקום ב"פילוסים"!

22.2.2015 / 11:41

אתה צופה בסרטון של הטיסה בישראייר ופשוט לא מאמין לדרגת הבהמיות שיש בחלק מהישראלים, שחושבים שכולם צריכים להיות משרתים שלהם. אבל אני מאמין. גם אני אכלתי את החרא שאוכלים כל יום דיילי אוויר מקרנפים תוצרת כחול-לבן - זה הזמן לנקום. דעה

צילום מסך

זהו, הגיע הזמן לומר זאת פעם אחת ולתמיד - חלקם של הנופשים הישראלים הם זבל של אנשים. כן, זבל. המיץ של הזבל. ולא מדובר רק על התקרית האחרונה שבה קיללו, הפחידו, איימו ומה לא נוסעי טיסת ישראייר לוורנה את הדיילים המסכנים, אלא באיך שאנחנו מתנהגים לנותני השירות שלנו בחופשה - חושבים שקנינו כרטיס טיסה והדייל עובד אצלנו, כדברי הנוסעת שרצתה שוקולד.


עוד על התייר הישראלי המכוער:
כך הישראלי המכוער מנצל הטבות לתושבי הדרום
"גם בחג הזה הישראלים ייצאו זבלים"
הישראלי המכוער חזר: משפחה טינפה יחידת נופש באיטליה


אתה צופה בסרטון ופשוט לא מאמין לדרגת הוולגריות, הבהמיות, הקרנפות והזוהמה שיש בבני אדם. כמה רוע וגועל נפש יש בישראלים, שחושבים שהם משלמים למלון, טיסה, או אטרקציה ועכשיו כולם צריכים ללקק ולהיות משרתים שלהם?

אבל אני מאמין. אני יודע שהדיילים עוברים השפלות כאלו ביום-יום, זוהי שגרת השירות שלהם להיתקל בבהמות אדם שמקללים אותה "יא זבל!" או "כוסראבק" או שאומרים לך "אני שם עליך זין". לא, זה ממש לא חדש או מפתיע את נותני השירות בארץ, שנתקלים בקרנפים תוצרת כחול-לבן. געגועיי לפילוסים ה"מתורבתים".

בימי כסטודנט צעיר, אוהב בריות ותמים, שהושפע מתיאוריות של פילוסופים כמו הגל, לוק, קאנט וחבריהם, חשבתי שהאדם טוב מנעוריו, כולנו שווים והישראלים הם כאחד האדם. למחייתי עבדתי כדייל אוויר באחת מחברות התעופה הישראליות. כמה טוב היה לחשוב שאתה מגיע לעבודה זוהרת עם קורטוב של חו"ל, בשילוב נימוסים של חנה בבלי. אבל אז הוא הגיע - הנוסע שכבר מזמן קיבל את התואר הידוע לשמצה "הישראלי המכוער". זה שמעשן בשירותים ("חשבתי שכאן מותר"), גונב כריות ושמיכות מהמטוס ("מה, לא מחלקים את זה?"), זה שמנבל את הפה וחושב שמגיע לו הכל ("מה קרה, שילמתי כרטיס").

נוסעים ישראלים התפרעו בטיסת ישראייר. צילום מסך
"אתה עובד שלי". אז זהו, שממש לא. הנוסעת בטיסת ישראייר/צילום מסך

דיילים, תתחילו לנקום!

רבות הן הפעמים, שהדיילים אוכלים את החרא שמאכילים אותם הנוסעים. אלו שחושבים שמגיע להם הכל, שקנו כרטיס לטיסה והדייל עבד שלהם. אני זוכר שבטיסה אחת עבדתי במחלקת עסקים בטיסה מהודו לארץ. נוסע שישב במחלקה, שבה אתה בדרך כלל מצפה למצוא נוסעים יותר תרבותיים שראו עולם, התייחס אלי ואל חבריי כאילו אנחנו אחד ממשרתיו בהודו. "דייל בוא לפה! תביא עוד שקית קשיו ותכבה את האור - אני רוצה לישון". הסברתי לדגנרט שהאור ייכבה בתום הגשת הארוחה, כי יש נוסעים שסועדים, אבל אותו זה לא עניין. "תכבה את האור ועכשיו!", זעם עלי והמשיך, "איזה שירות חרא! אתה קונה כרטיס לביזנס וזה החרא שאתה מקבל", אמר והצביע עלי.

האם זה הפיתרון?
חברת נסיעות ישראלית: "ערסים, אל תטוסו איתנו"

אבל "החרא" הזה לא נשאר חייב. לפני שמגישים את האוכל, נותנים לנוסעים מטליות חמות לרענון הידיים והפנים, המכונות בעגה הדיילית "טורקיש". לא אוכל לחשוף פרטים רבים על הטורקיש שקיבל אותו נוסע, אבל רק אומר שאותו נוסע אכן קיבל מרס טורקי, הפעם מהצד של הדיילים.

נוסעים אחרים, כמו מאמיני ברסלב למיניהם, שפוקדים את קבר הרבי באומן כל שנה, הם מהנוסעים הגרועים שיצא לי לשרת. מדובר בנוסעים מהסוג הנאלח ביותר, עם יחס לדיילים כאילו היו סמרטוט רצפה. מעשנים במטוס, שותים לשוכרה, מרביצים, משתלטים על מושבים ולא פעם בתום הטיסה נאלצנו להזמין משטרה שתיקח את אנשי השם להירגע במעצר. אלו הם לא כל נוסעי אומן, אבל דווקא בטיסות הללו אתה פוגש את חסידי הרב, שכנראה דילגו על הפרק של "דרך ארץ קדמה לתורה".

הסיפורים רבים ולא נגמרים, אבל צריך לשים לזה סוף פעם אחת ולתמיד: אם אנשים לא מבינים שיש לנהוג בנותני שירות בכבוד, אז כדאי שהם יבינו בדרך אחרת - נקמה! צריך להתחיל לנקום בישראלי המכוער שמשפיל אתכם, מבזה אתכם ובקיצור משתין עליכם בקשת. שידע כל עבד כי ימלוך, שמי שמתעסק עם האוכל שלו במסעדה, עם הסדינים והכרית שלה בחדר במלון, עם הקפה שהוא מקבל בטיסה - הם בני אדם שלא מוכנים לסבול את ההתנשאות והזלזול שחלק מהישראלים נוקט כלפיהם. ודי לחכימא ברמיזא.

זה מתחיל בבית, ממשיך בכביש ובסופר ולא פעם עולה למעלה לאוויר. אבל כאן זה גם צריך להיפסק - או שההתרסקות של החברה הישראלית תהיה בלתי נמנעת.

עוד באותו נושא

שובו של הישראלי המכוער: משפחה טינפה יחידת נופש באיטליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully