וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airpnp: האפליקציה שמראה היכן השירותים הקרובים אליכם

מטיילים בחו"ל, חייבים להתפנות ואין לידכם שירותים? אפליקציה חדשה, בהשראת Airbnb, תאתר עבורכם את בתי השימוש הקרובים ביותר, שיושכרו לכם על-ידי אנשים ובתי עסק

אילוסטרציה. ShutterStock
כבר לא צריך להתאפק בחופשה - יש מי שישמח שתתפנו אצלו/ShutterStock

אתם נמצאים בחופשה בחו"ל וצריכים להתפנות, אבל אין בסביבתכם שום שירותים ציבוריים או מקדונלד'ס שניתן להיכנס אליהם. מה עושים? או! הכירו את Airpnp (אייר פי אנד פי) - אפליקציה שממפה את השירותים הקרובים ביותר אליכם בכל עיר בעולם.


עוד בנושא בוואלה! תיירות:
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון


Airpnp, ששאבה את שמה ואת פועלה מאתר השכרת הדירות המוכר, Airbnb, היא אפליקציה שבאמצעותה יכולים אנשים ובתי-עסק להשכיר את בתי השימוש שלהם לכל מי שנמצא בסמוך וחייב להתפנות. לאחר שהתרוקנו, יכולים המשתמשים לדרג את חווייתם בשירותים, כך שמשתמשים פוטנציאלים אחרים יוכלו לדעת מה מצפה להם בנוחיות, והאם אכן נוח שם.

איך זה עובד? כל שעליכם הוא לפתוח את האפליקציה, שתזהה את מיקומכם ותציע את האפשרויות הקרובות והפנויות ביותר לבתי שימוש. לחצו על האופציה המועדפת לפי המחיר והאקססוריז שהיא מציעה. ברגע שבעל המקום מקבל קריאה, הוא מחליט אם להיענות לה או לסרב.

הרעיון נולד לראשונה בעיר ניו אורלינס שבארה"ב, במהלך פסטיבל המרדי גרא המסורתי, כששני מייסדי האפליקציה, טרוויס לורנדין (Travis Laurendine) ומקס גודין (Max Gaudin) היו חייבים להשתין, מבלי שהיה להם איפה. ואכן, האפליקציה פופולרית מאוד כרגע בניו אורלינס, ולמרבה הפלא - גם בעיר אנטוורפן שבבלגיה.

האפליקציה קיימת כרגע רק במכשירי אייפון או אייפד, ובחיפוש שעשינו עדיין לא נמצאו נותני שירותים בישראל. לעומת זאת, בניו יורק יש לא מעט משכירי שירותים מפוארים, כפי שרק בניו יורק יודעים לשווק. "בתוך לופט גדול ברחוב סמית', בברוקלין, תמצאו שירותים מפנקים", או מודעה אחרת משווקת את בית השימוש שלה, שמאובזר במגזיני האירוטיים "אסקווייר", סבון ידיים יוקרתי וספריי בושם נגד ריח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully