וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה קטנה לחו"ל: זו הטיסה הבינלאומית הקצרה בעולם

חברת הלואו-קוסט האוסטרית, פליי ניקי, תפעיל בקרוב את הטיסה הבינלאומית הקצרה ביותר שיש בין הבירות וינה וברטיסלבה, שתימשך רק 10 דקות. דיוטי פרי יהיה שם?

חברת תעופה פליי ניקי. FlyNiki,
רק תמריא, כבר תנחת. מטוס של חברת פליי ניקי/FlyNiki

המרחק בין וינה, בירת אוסטריה, לברטיסלבה, בירת סלובקיה, הוא פחות משעה נסיעה ברכב - רק כ-45 דקות - אולם עתה הכריזה חברת לואו-קוסט אוסטרית שהיא תתחיל להפעיל כבר באפריל הקרוב טיסות ליעד הסמוך, שיענה להגדרה "הטיסה הבינלאומית הקצרה בעולם".


עוד על טיסות בוואלה! תיירות:
הקונקורד החדש? לטוס מאירופה לארה"ב ב-3 שעות
ניחוח טיסה: למה אנשים נופחים יותר במטוס?
נמצא הפיתרון לשמירת מרווח הרגליים שלכם בטיסה


משך הטיסה של חברת פליי ניקי (FlyNiki) מווינה לברטיסלבה יהיה בסך הכל כ-10 דקות ובה, מן הסתם, יהיה גם השירות הקצר ביותר באוויר, מה שעלול לסתור את הנחיות הבטיחות התעופתיות באירופה.

חברת פליי ניקי נוסדה בשנת 2003 ומשרתת כיום יותר מ-50 יעדים ברחבי אירופה וצפון אפריקה.

בתוך כך, חברת התעופה של קמרון האפריקנית, קמאייר-קו, מפעילה טיסות בין קינשאסה, בירת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, לבין ברזוויל, בירת קונגו (שתי מדינות שונות), שביניהן מרחק של כ-30 ק"מ.
.

דיילות חברת תעופה פליי ניקי. FlyNiki,
קפה או תה? טוב, בעצם כבר נוחתים... דיילות פליי ניקי/FlyNiki

ומהי הטיסה הארוכה ביותר בעולם?

ועם במרחק עסקינן, הטיסה המקומית הקצרה בעולם מתקיימת בין ווסטרי לפאפא וסטריי (Papa Westray), שתי ערים סקוטיות, שמפעילה חברת לוגאן אייר (Loganair). המרחק בין שתי הערים הללו עומד על פחות משני קילומטרים - שאותו ניתן להעביר בטיסה של 47 שניות בלבד.

מצד שני, קו הטיסה הבינלאומית הארוכה ביותר בעולם נפתח על-ידי סינגפור איירליינס, שהטיסה נוסעים מהעיר סינגפור אל ניוארק שבניו ג'רזי בארה"ב, ובו טסה החברה מרחק של 16,576 ק"מ. הקו הפסיק לפעול בנובמבר 2013.

את שיא "הטיסה הבינלאומית הארוכה בעולם" מחזיקה כעת חברת קוואנטס האוסטרלית, שכפי שפורסם אתמול (ג') בוואלה! מחזיקה גם בתואר "חברת התעופה הבטוחה ביותר ל-2015. החברה מפעילה טיסות בקו שפועל בין סידני לדאלאס בארה"ב ובו היא טסה במשך 17 שעות רצוף - מרחק של 13,679 ק"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully