וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"אוסקר" של התיירות: הוכרז היעד הטוב בעולם

9.12.2014 / 8:28

ארגון World Travel Awards, שפרסיו נחשבים ל"אוסקר" של תעשיית התיירות העולמית, הכריז על דובאי כמקום הטוב בעולם לנופש. וגם: איזה חוף הכי שווה? מיהי חברת הלואו-קוסט הכי טובה? ובאיזה מלון כולם רוצים לישון? and the oscar goes to...

דובאי. ShutterStock
10 מיליון תיירים מדי שנה, והיד עוד נטויה. דובאי/ShutterStock

יש לה איים מלאכותיים, מתחמי קניות עצומים, נמל התעופה המתקדם והמרהיב בעולם ובעוד כמה שנים יהיה לה פארק שעשועים ענקי שיכפיל בשטחו את דיסנילנד קליפורניה. 10 מיליון תיירים כבר נוהרים אליה מדי שנה למרות החום הכבד, אבל רובנו רק יכולים לחלום על ביקור שם.


עוד בוואלה! תיירות:
תכירו: זו חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
פאן לי: נבחרה העיר הכיפית ביותר בעולם


האמירות השניה בגודלה במזה"ת, דובאי, הצליחה לשמור על מקומה השנה כיעד התיירות המוביל בעולם של ארגון World Travel Awards, שנחשב לפרס המצוינות החשוב ביותר של תעשיית התיירות העולמית, ולהשאיר מאחור את קנקון, ריו דה ז'נרו, לונדון, איסטנבול, קייפטאון, ניו יורק וג'מייקה.

דובאי זכתה בתואר גם השנה בזכות העלייה המתמדת במספר התיירים ובעיקר בזכות השקעות הענק שלה בתשתיות תיירותיות, שיבטיחו לה 20 מיליון תיירים מדי שנה כבר מ-2020. נמל התעופה הבינלאומי שלה, שהטרמינל החדש שנבנה שם עבור חברת התעופה הלאומית אמירייטס ונחשב לשני הגודלו בעולם, יישנע לפי התחזיות לא פחות מ-127 מיליון נוסעים בעוד חמש שנים מהיום.

מלון סירגן-פאלאס קמפינסקי איסטנבול. פייסבוק המלון, אתר רשמי
הכי טוב בעולם. מיצרי הבוספורוס ממלון סירגן-פאלאס קמפינסקי באיסטנבול/אתר רשמי, פייסבוק המלון

ואיזה חוף נבחר לטוב בעולם?

אולי כדי להחריף את תחושת המרירות שלנו, הישראלים, בחרו כחצי מיליון משתתפי הסקר של World Travel Awards בחברת התעופה המפנקת, אתיחד, כחברת התעופה הטובה בעולם ב-2014, את המחלקה הראשונה שלה כמפנקת ביותר ואת מחלקת התיירים של עומן אייר כמובילה בעולם, הרבה לפני אלה של קטאר איירווייס, בריטיש איירווייס, אמירייטס, סינגפור איירליינס, וירג'ין אטלנטיק, לופטהנזה והיינאן איירליינס הסינית.

גם במלון שנבחר למלון הטוב בעולם, רק חלקנו יזכה ללון. סירגן-פאלאס של רשת קמפינסקי היוקרתית באיסטנבול, מציע מחירון של החל מ-400 אירו ללילה בחדר סטנדרטי, לא כולל תחושת הנרדפות של הישראלים שיוצאים לטייל בבזארים של עיר הנמל הטורקית, אם עדיין נותרו כאלה.

אז אילו מותגי על תיירותיים שזכו בפרס המצוינות של World Travel Awards בקטגוריות השונות, כן ישמחו לארח אותנו? מחלקת העסקים של היינאן איירליינס הסינית שאולי תגיע בשנה הבאה לישראל, גן הפרפרים הירוק שפועל במתחם נמל התעופה הסינגפורי צ'אנגי, מושבי הנוחות של חברת השכרת הרכב אוויס, כריות הראש הצבעוניות של חברת הלואו-קוסט המלאזית אייר אסיה, מיטות העיסוי של תאילנד, החופים התכולים בצמד האיים הקאריביים טרקס אנד קייקוס, אוניות הנופש הענקיות של רויאל קאריביין, מלונות הכנסים של לאס וגאס והאפליקציה של טריפאדווייזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully