וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אנשים עושים סקס בשדה התעופה? כנראה שכן

מה אתם עושים כשאתם ממתינים לטיסה שלכם בטרמינל? קופצים לדיוטי-פרי? הולכים לאכול משהו? ובכן, סקר חדש מצא שלאחד מתוך עשרה נוסעים יש דרך מיוחדת (וקצת יותר מענגת) להעביר את הזמן...

אילוסטרציה. ShutterStock
מסתבר שיש דרך נעימה יותר להעביר את הזמן עד הטיסה/ShutterStock

רובנו מגיעים לשדה התעופה כמה שעות לפני הטיסה, עוברים את הבדיקה הבטחונית, קופצים לדיוטי פרי, אוכלים משהו או קוראים ספר עד לטיסה. אבל מסתבר שיש מי שמעביר את החלל הריק הזה בדרך קצת יותר מענגת.

לפי "ממצאי" סקר של אתר השוואת מחירי טיסה בשם "Jetcost", שפורסמו השבוע בטלגרף הבריטי, אחד מתוך עשרה נוסעים מתוך 2,521 איש שהשיבו לשאלות, הודה שהיה לו מפגש מיני בשדה התעופה. כמובן שהמקום הפופולרי ביותר, שבו אנשים נכנסו ל"מועדון הנוסע המתמיד הקרקעי", היה בשירותים בשדה התעופה (76 אחוזים), כשבמקום השני נמצא חדר אחסון (21 אחוזים).


עוד על מין ותיירות בוואלה!
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים


בין שאר הפעילויות המועדפות על נוסעים שמחכים בשדה התעופה, נמצא שלאכול ולשתות הכי פופולרי (79 אחוזים), לקרוא (52 אחוזים) וכמובן לקנות בדיוטי-פרי (30 אחוזים). אולם המפגשים הרומנטיים בטרמינל היוו את ליבת הסקר, ואלו שהשיבו שהיה להם מפגש מיני מסוים על הקרקע, נשאלו גם האם היה להם מפגש כזה גם באוויר. אולם כאן רק ארבעה אחוזים השיבו תשובה חיובית ואילו 31 אחוזים השיבו שנתפסו בשעת מעשה.

לשאלה "מדוע קיימתם יחסים בשדה התעופה?" השיבו 32 אחוזים מהנוסעים שעשו זאת, כי "הם היו במצב רוח של חופשה" ואילו 27 אחוזים מהם ענו, שהם רצו "לחוש בריגוש של לא לדעת אם יתפסו אותם".

אז האם אנשים באמת מקיימים יחסים בדרך לחופשה שלהם? לא ממש ברור. כך או כך, ייתכן שחלק מהמשיבים בסקר לא ענו ביושר מלא, וגם מומלץ להתייחס לתוצאותיו בזהירות יתרה.

ומה אתם חושבים: אנשים מקיימים מגע מיני בהמתנה לטיסה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully