וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם שותים, כן טסים? נוסע מבועת הבחין בפחית בירה בתא הטייס

נוסע שטס מספרד לאנגליה בחברת הלואו-קוסט הבריטית Jet2, הבחין לפני שירד מהטיסה כי בקוקפיט מונחת פחית בירה לצד הטייס. חברת התעופה: "מדובר בפחית סגורה שנמסרה לדיילת מאחד הנוסעים והונחה בתא הטייס". האומנם?

טייס בקוקפיט עם פחית בירה. צילום מסך independent, מערכת וואלה! NEWS
תשתה משהו לפני ההמראה? הטייס ופחת הבירה לצידו/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך independent

נוסע של חברת הלואו-קוסט הבריטית "Jet2" לא האמין למראה עיניו: ממקום מושבו במטוס ובעודו ממתין לירידה עם יתר הנוסעים בטיסה, יכול היה להבחין בפחית בירה מונחת ליד הטייס. הוא הוציא את הסלולרי ומיד צילם את הפחית, מסוג "סטלה", שהייתה ממוקמת במרחק הושטת יד מכסא טייס המטוס שעשה את דרכו מאליקנטה לבירמינגהם.

סטיב לואיס מברקלי נורת'האמפטונשייר הוא שצילם את התמונה של פחית הבירה, שלטענתו "הונחה ליד הטיס במשך 20 דקות", כך אמר לעיתונות הבריטית, מהרגע שבו נפתחה דלת תא הטייס לאחר שהמטוס נחת בשדה התעופה בירמינגהם בשבוע שעבר.

"הייתי בהלם מוחלט, לא הצלחתי להבין מאיזו סיבה יש אלכוהול בתא הטייס", הוסיף לואיס בן ה-59. הוא ובן זוגו סטיבן חזרו משהות בבנידורם. "פניתי לסטיבן, שלא האמין לי בהתחלה שמדובר בפחית בירה, אבל אז הוא שם לב שאפשר לזהות בבירור את הלוגו של חברת סטלה על הבירה. הפחית הייתה מונחת שם במשך כל הזמן שחיכינו לירידה מהמטוס, כך שלא מדובר בכך שדייל או דיילת הניחו את שם לרגע בזמם שהיו עסוקים. אפילו הייתה מפית מתחת, שזה האופן שבו הם מגישים משקאות לנוסעים, אז אני קצת סקפטי לגבי האפשרות שמישהו הניח את זה שם בטעות. אני מודאג מכך שמותר לאלכוהול בכלל להימצא בתא הטייס, אפילו במיכל סגור".

דייליים דיילת טייס טייסים. ShutterStock
בחברה טענו שהפחית הסגורה הונחה בתא הטייס על ידי הדיילת/ShutterStock

חברת התעופה: "הפחית היתה סגורה"

לואיס פנה לחברת Jet2 והתלונן על המקרה, אבל לדבריו החברה טענה בתחילה כי כלל לא מדובר בטיסה מטעמה וזאת למרות שהלוגו שלה מופיע באחת מפינות התמונה המקורית שצולמה. "הרגשתי כאילו הם מאשימים אותי בכך שאני משקר, זה מה שהכי הטריד אותי", הוא אומר. "כשהסברתי שאני יכול להוכיח שזה צולם בטיסה שלהם מאליקנטה לברמינגהאם, הם שינו את הגרסה וטענו שהפחית ניתנה לטייס כדי שישמור עליה, ושאחד מחברי הצוות הוא שהניח אותה בתא הטייס".


עוד על טייסים בוואלה! תיירות:
הזהירים לטיס: אלו תכונות האופי שנדרשות כדי להיות טייס ישראלי
הטיסה התעכבה, הטייס הציע את הדיילת כ"פיצוי" לנוסעים
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
טייסים נתנו לכוכבת פלייבוי להטיס מטוס, ופוטרו


כך גם מסר הדובר מטעם Jet2: "לאחר בחינה נוספת של התצלום, אנו יכולים שמדובר בפחית סגורה שנמסרה לאחת מהדיילות שלנו על ידי נוסע בעת שעזב את המטוס. הפחית הסגורה הונחה בתא הטייס על ידי הדיילת, וזאת על מנת שתוכל להמשיך לעזור ללקוחות לעזוב את המטוס".

למרות תגובת החברה, לואיס אומר שגם אם הפחית לא נפתחה היא לא צריכה להיות בתא הטייס מלכתחילה. "אני פשוט לא חושב שראוי שאלכוהול יימצא לצד מערכת הטסת מטוס", הוא אומר. "אני רוצה שחברת Jet2 תבחן את המקרה הזה לעומק ותצהיר שזה היה לא ראוי. הם אמרו לי שהם עורכים בדיקה אבל לא שמעתי מהם שום דבר מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully