וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בסרט אימה": נוסעים מבוהלים גילו חולדה בתקרת המטוס

עודכן לאחרונה: 25.10.2024 / 14:45

נוסעים מבוהלים בטיסת ספיריט איירליינס מדאלאס ללוס אנג'לס השבוע, זיהו רגלי מכרסם בתקרה השקופה שהוארה במטוס, כמו סצנה מתוך סרט אימה. "זה סופר חולדה", צעק אחד הנוסעים. צפו

נוסעים שנבהלו ממה שראו במטוס, הבחינו ככל הנראה בחולדה רצה בתקרה בטיסת ספיריט איירליינס (Spirit Airlines) מדאלאס, טקסס ללוס אנג'לס, קליפורניה השבוע.

הסרטון למטה שמתאר את ה"מסתנן הפרוותי, צבר כשני מיליון צפיות באינסטגרם, והועלה גם ברשת X. בסרטון הקצר נראים זוג רגלי החולדה בתוך אור על תקרת הקבינה, שבו נמצא החיווט החשמלי החיוני שעובר לאורך המטוס, כך דיווח אתר התעופה Aviation A2Z.

לאחר מכן המצלמה מתקרבת ומאירה את צללית החולדה, כשהיא מתרוצצת בתוך האור כמו משהו מתוך סרט אימה. "זה סופר חולדה", צעק אחד הנוסעים ברקע.

עדיין לא ברור לאיזה מטוס פלשה החולדה. עם זאת, ספיריט איירליינס מפעילה שלוש טיסות יומיות בין דאלאס ללוס אנג'לס: טיסה NK420, טיסה NK363 וטיסה NK3709.

"רטטוי החליף קריירה, אני רואה"

חלק מהגולשים שנחשפו לסרטון טענו כי המטוס המדובר הוא מטוס איירבוס A320, מה שעלול לצמצם את הטיסות ל-NK363 או NK3709, שמפעילות מטוס מדגם זה בקו.

"מישהו היה צריך לספר מה יש שם למעלה, אנחנו לא מתכוונים פשוט להמשיך לטוס עם החברה בזמן שמשהו זוחל על הראש", אמר אחד המגיבים באינסטגרם. אחר כתב, "הוא כנראה היה בכל העולם". "רטטוי החליף קריירה, אני רואה", ציחקק גולש אחר.

רבים חששו כי המכרסם ילעס את החוטים במטוס ועלול לגרום לתקלה או שריפה - חשש שכיח באוויר.

בחודש שעבר השתולל עכבר בטיסה של סקנדינביאן איירליינס, ואילץ את המטוס לבצע נחיתת חירום בדנמרק בשל מדיניותם האוסרת על מכרסמים להיות בטיסות עקב החשש מכרסום חוטי חשמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully