וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת שחוותה התמוטטות עצבים בטיסה, נגררה החוצה אזוקה. צפו

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:25

שוטרים הגיעו לעצור נוסעת בחברת ספיריט איירליינס האמריקנית, שכנראה חוותה התמוטטות עצבים מופרזת לפני ההמראה, ועיוותה את כל גופה אל מול השוטרים שאזקו אותה

נוסעת נעצרה לאחר התמוטטות עצבים בטיסת ספיריט איירליינס/צילום: טיקטוק

סרטון ויראלי שעלה לרשתות החברתיות, מראה את הרגע שבו נעצרה אישה לא מזוהה במטוס של חברת ספיריט איירליינס (Spirit Airlines) האמריקנית, לאחר שכנראה חוותה התמוטטות עצבים מופרזת שמתחרה בהופעה המעוותת של ג'ים קארי ב"המסכה".

קטע שפורסם ב-TikTok ב-23 במרץ, מראה את שוטרי משטרת לאס וגאס מתעמתים עם הנוסעת, כשהמטוס על המסלול לפני ההמראה. לא ידוע מדוע הוזעקו השוטרים לעצור אותה, אך ברגע שהסרטון החל, התברר כי האישה האלמונית התנהגה בצורה לא יציבה.

החשודה שלבשה סוודר ללא שרוולים, ולגופה שרשרת זהב ותספורת אפרו, נראית מתנגדת לניסיונות השוטרים לאזוק אותה. "עזבו אותי. אני יכולה לעשות את זה בחופשיות? כל מה שמעניין אותי זה שלא תגעו בי", היא מבקשת מהשוטרים שנראים אוזקים אותה ואילו נוסעים אחרים מצלמים את המחזה.

כששוטרת אחת אומרת לה שהיא עצורה, היא עונה: "זה בסדר. הייתי שם (במעצר) בעבר". לאחר מכן היא מסתובבת מאחוריה כדי להסתכל ישירות לתוך מצלמת הטלפון הסלולרי של נוסע ששידר את האירוע בשידור חי.

"רוח רעה נכנסה אליה"

בשלב זה של הסרטון, הדרמה נכנסת להילוך גבוה כשהאישה מנסה לקום ומעוותת את פניה בפראות. "הייתי שם בעבר. זה כואב לי במרפק, זה כואב לי בפרק כף היד", היא צורחת תוך כדי עיוות גופה. "אתה מכאיב לי, שריף! אתה מכאיב לי, שריף", היא שואגת, לפני שהיא משחררת חמש צרחות רצופות. "אני לא יכולה לנשום. למה אתה נוגע לי ברגל", היא שואלת שוב ושוב, מה שמביא את השוטרים לחייך כשצחקוקים מתפרצים בקבינה לנוכח ההופעה ההזויה שלה, ואולי גם מסכנה.

כשהיא צורחת שוב ושוב "אני לא יכולה לנשום", הדיילת נשמעת דרך מערכת הכריזה אומרת לכולם שהם יצטרכו "לרדת מהמטוס", מה שמעורר אכזבה כללית קשה.

מגיבים פנו לניו יורק פוסט שפרסם את הסיפור, כדי לשער מה יכול היה לגרום להתפרצות. "זו רוח רעה שנכנסה אליה ממש מול כולם", כתב אדם אחד."איך היא עברה את האבטחה בשדה התעופה??" שאל אחר. "זה ממש עצוב. אני מקווה שהיא מצאה עזרה ונחמה", כתב אחר.

שוטרי לאס וגאס לא הגיבו מיד לבקשת הפוסט בדבר קבלת תגובה על מה שהאישה נעצרה, ולא ניתן היה להשיג את תגובת חברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully