וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בביזיון: אלפי ישראלים שחזרו מאומן השאירו ערמות זבל בשדה התעופה

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 11:44

עשרות אלפי ישראלים שטסו לאומן בשבוע שעבר, וחזרו דרך רומניה, השאירו ערמות זבל שמילאו את שדה התעופה הקטן בעיר באקו. צפו ב"ישראלי המכוער", שממשיך בשלו, גם בחו"ל

אשפה שהשאירו אחריהם עשרות אלפי חסידים בשדה התעופה בקאו שברומניה/צילום: X

ישראלים שמשאירים זבל אחריהם זה לא דבר חדש - אבל כשעושים את זה בשדה תעופה בחו"ל? זה כבר מוציא לישראל שם רע בכל העולם.

עשרות אלפי ישראלים, ביניהם חסידים רבים, ביקרו כמו בכל שנה באומן עבור עלייה לקברו של הרבי נחמן מאומן. השנה, עקב ביטולי טיסות של חברות תעופה זרות בעקבות המלחמה, הופנו רבים מהם לשדה תעופה חלופי - ג'ורג' אנסקו - שבעיר בקאו (Bacău) שבצפון-מזרח ברומניה. עם זאת, לאחר שהמריאו ארצה נותרה בשדה התעופה, בתוכו ומחוצה לו, אשפה בכמות עצומה שהפתיעה את גם הרומנים.

"היה כינוס יהודי באומן עם 35,000 יהודים"

באתר "דיילי רומניה", שבו הועלה סרטון של הטינופת שהשאירו אחריהם הנוסעים הישראלים, נכתב: "היה כינוס יהודי באומן, אוקראינה שבה השתתפו 35,000 יהודים. כדי להגיע לשם עצרו בשדה התעופה בבאקאו, רומניה. כך הם עזבו אותו".

בסרטון אחר שהולה לרשת על ידי "המוקד", נראים החסידים וה"מאמינים" יוצאים מחדרי השירותים בשדה התעופה, שם אולי עישנו או התנהגו בצורה לא נאותה, כשהם פוגשים במשטרה המקומית שמכה אותם ומוציאה אותם מחדר השירותים.

עוד בוואלה

נוסעי אומן: הנוסעים הישראלים הגרועים שיש

לכתבה המלאה

צפו בשוטרים הרומנים מכים את החסידים שכנראה התפרעו בשדה התעופה

שוטרים בשדה התעופה בקאו שברומניה מכים חסידי אומן שהתפרעו, אוקטובר 2024/צילום: המוקד

כרזות של היטלר עם הכיתוב "אמרתי לכם"

התגובות ברשת לסרטונים שרצו ב-X (טוויטר לשעבר) ושאר רשתות חברתיות לא איחרו לבוא. היו כמה שהעלו צילומים של היטלר מחזיק כרזה עם הכיתוב "אמרתי לכם", היו כאלו שנדהמו מההתנהגות של הישראלים, אחרים העלו צילומים של אומן ואיך היא נראית אחרי שנגמרת ההילולה שם - ערמות זבל ונרות ואשפ בכל עבר - ובעיקר תגובות קשות שעושות שם רע לישראלים.

ואם כזו התנהגות, כנראה בצדק. עד מתי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully