וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחינם ועד מפנק מאוד: 9 הצעות לקמפינג וגלמפינג בסוכות

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 9:17

לכבוד חג הקמפינג, קבלו המלצות ל-3 חניוני לילה חינמיים, 3 אתרי קמפינג בתשלום ו-3 אתרי גלמפינג מפנקים במיוחד

גלמפינג, תצפיות כוכבים וג'יפים במכתש רמון/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: זיו שטיינר

אמרתם "סוכות", אמרתם קמפינג. לא רק בגלל העניין הזה של להעביר את הזמן במקום שהוא לא הבית שלכם, אלא בעיקר בזכות העובדה שזו העונה שבה מזג האוויר כמעט מושלם.

אז במיוחד לחג, אתם מוזמנים לבחור איפה להיות אושפיזין: בחניוני לילה חינמיים עם תנאים בסיסיים, באתרי קמפינג מוסדרים בתשלום וגם באתרי גלמפינג יוקרתיים ומפנקים.

חניון לילה ברכת צפירה ג׳אמיל אלאטרש רשות הטבע והגנים, 13 פברואר 2021. רשות הטבע והגנים
חניון לילה ברכת צפירה/רשות הטבע והגנים

3 חניוני לילה לגמרי בחינם

חניון גוונים במכתש רמון
מכתש רמון בהחלט יהיה גדוש במטיילים בסוכות, אבל חניון הלילה החינמי הזה מספיק גדול כדי לקלוט כמה מאות לנים. כן, קראתם נכון. חניון גוונים הוא בסיסי מאוד, ואפילו את המים שלכם הביאו איתכם מראש. מה שכן, יש פה שירותים אקולוגיים וכן נקודות שבהן מותר להבעיר מדורות. ועוד יתרון: אל החניון הזה אפשר להגיע ברכב פרטי (אך בנסיעה איטית וזהירה).
בווייז: "חניון לילה נחל גוונים".
טיול קרוב: המסלול בהר ארדון (מעט אתגרי) או מסלול נסיעה יפה עם עצירות בציר צבעי רמון.

חניון הרועה
בואו נתחיל מכך ששם החניון הוא בלשון נקבה. הוא קרוי על שם אחת ממייסדות קיבוץ שדה בוקר הסמוך, ברברה פרופר. היתרון הגדול של החניון הוא קרבתו לכביש 40 כך שאין צורך לנסוע שעה ארוכה בשטח כדי להגיע אליו. חלקים גדולים מהאתר מוצלים בזכות עצי האשל, ויש במקום שולחנות פיקניק, הצללה, ברזים, שירותים ומתקני משחקים. זוהי גם נקודת יציאה מעולה לטיולים באזור הר הנגב.
בווייז: "חניון הרועה".
טיול קרוב: נחל חווארים (מסלול הלוך ושוב קצר או המסלול המלא, שדורש הקפצת רכב).

חניון לילה נחל כיסלון, יער הקדושים
אם אתם בעניין של לטייל בהרי ירושלים ולהישאר ללון הכי קרוב לטבע, נסו את חניון הלילה נחל כיסלון שביער הקדושים. התפאורה שלכם תכלול בעיקר עצי אורן, והאתר עצמו מצוי באזור שבו חולפים מסלולים טיול רבים ברגל ובאופניים. לפני שנים ספורות זכה חניון הלילה לשדרוג, וכיום הוא מציע קירות טרסה, משטח בטון שמיועד להתארגנות, מספר מעגלי מדורה שבנויים מאבנים, ברז מים, שולחנות פיקניק, מתקן לאיסוף גחלים ואשפתונים.
בווייז: חניון לילה נחל כיסלון
טיול קרוב: דלגו לדרך בורמה או בקרו במערת בני ברית הסמוכה. אפשר גם לעשות טיול תצפיות ב"שביל המטוס".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חניון הרועה בנגב. יעקב שקולניק, קק"ל, מערכת וואלה! NEWS
חניון הרועה בנגב/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שקולניק, קק"ל

3 אתרי קמפינג בתשלום

חוות משכית
חוות משכית ליד מצפה רמון היא חוות בודדים עם אווירה מדברית נעימה ותחושה נינוחה להפליא. היא הוקמה על שרידי חווה נבטית קדומה, ובעליה עוסקים בחקלאות מדברית, מה שאומר שתוכלו לרכוש כאן מתוצרתה שמן זית, יין ועוד.
בחווה מתחם אוהלי דום (כיפות גיאודזיות) ואתר קמפינג. אתר הקמפינג כולל סוכות שבהן ממקמים את האוהלים, ובמקום יש שירותים, מקלחות עם מים חמים ומטבח קטן. וכמובן, פינות ישיבה ונקודות להבערת אש. בעונה הזו עדיין מספיק חם כדי לטבול בשכשוכיות שמחכות לכם.
מחיר: 80 שקלים לאדם (מגיל שנתיים). ניתן לשכור במקום מזרן וסיר פויקה, וכן לרכוש עצים למדורה. בנוסף, יש אפשרות להזמין אוהלים בגדלים שונים במחירים של 200-150 שקלים.
לדעת עוד: https://www.maskitf.co.il
טיול קרוב: המסלול המעגלי בבורות לוץ או כל אחד משפע מסלולי הטיול במכתש רמון.

חוות משמר הכרמל
להתעורר הישר אל נוף ירוק. זהו היתרון הבולט (אך לא היחיד) של חוות משמר הכרמל, השוכנת ליד מחצבות קדומים בכרמל. אתר קמפינג נעים זה מציע לינת שטח באוהלים פרטיים או השכרת אוהל קמפינג משפחתי (כולל מזרנים). יתרון חשוב נוסף כאן הוא האיסור על הפעלת אמצעי הגברה והשמעת מוזיקה. במקום יש תאורת שטח, נקודות הבערת אש, שירותים ומקלחות עם מים חמים, מטבח חוץ, ברזיות, שולחנות פיקניק, נקודות הטענת טלפונים ואפילו אינטרנט אלחוטי (אם אתם ממש חייבים להישאר מחוברים).
מחיר: לאוהלים פרטיים - 55 שקלים למבוגר, 40 שקלים לילד. המחירים להשכרת אוהל קמפינג משפחתי - 87 שקלים למבוגר, 72 שקלים לילד.
לדעת עוד: https://www.parks.org.il/camping
טיול קרוב: נחל אלון ונחל אורן.

החוף הירוק בחוקוק
מתחם קמפינג פופולרי מאוד השוכן בחלק המערבי של הכנרת. הוא ממוקם על חוף רחצה ציבורי, וגם כאן אסור להשמיע מוזיקה בווליום גבוה. במתחם יש שירותים ומקלחות, אזור משחקים לילדים ועוד. ניתן ללון באוהלים פרטיים במרחבים ציבוריים או במתחמים סגורים, שמעניקים יותר פרטיות.
מחיר: מתחיל ב-200 שקלים ליום לחבילה הכוללת הקמת אוהל פרטי אחד (עד חמישה אורחים), שימוש בנקודת החשמל, מקלחות, הצללה ותאורה. ניתן לשכור מקרר בתוספת תשלום. אם תרצו סככה קטנה משלכם, שמעניקה תחושת פרטיות - המחיר מתחיל ב-600 שקלים ליום. הוא כולל אפשרות להקים עד שני אוהלים פרטיים (עד עשרה אורחים), נקודת חשמל, מקרר, שולחן פיקניק, מקלחות מים חמים, תאורה, הצללה ועוד.
לדעת עוד: https://www.greenbeach.co.il
טיול קרוב: מתחם כפר נחום ומפל איוב.

חוף חוקוק צפון. אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת,
החוף בחוקוק/אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת

3 אתרי גלמפינג מפנקים

גלמפינג מיא, חוף האון
גלמפינג מיא הוא מרחב השייך לכפר הנופש דריה ליד האון, בדרום-מזרח הכנרת. זה קודם כל אומר שיש לכם חוף צמוד. המתחם מאכלס 30 אוהלי גלמפינג רחבי ידיים, שמתאימים לזוגות ולמשפחות של עד שישה אורחים. הם כמובן ממוזגים ומחוץ לכל אחד מהם יש חצר. המתחם עצמו מוצל, יש בו שירותים ומקלחות, מטבח גדול ומאובזר ונקודות הבערת אש. המתחם נמצא במרחק של צעדים ספורים מקו החוף.
מחיר: טווח המחירים דינמי מאוד, ומתחיל ב-450 שקלים ללילה ללינה בלבד במועדים נבחרים. בסוכות מצאנו כאן אופציות בטווח של 1,159-1064 שקלים ללילה.
לדעת עוד: https://myacamp.co.il
טיול קרוב: דלגו אל הירדן הדרומי ליד קיבוץ דגניה, וגלו את פינות הסתלבט האולטימטיביות מול המים.

חוות נועם במדבר
עם כל הכבוד לטיולי משפחות, לפעמים כל מה שאתם רוצים זה להתרחק מסאונד של ילדים צווחניים. זה הזמן להכיר את חוות נועם במדבר, הממוקמת בהר הנגב, בגובה של כ-800 מטרים מעל פני הים. החווה, שנמצאת קילומטרים ספורים מצפון למצפה רמון, מציעה מרחב הקרוי "גלמפינג דום במדבר" (כמו גם מספר צימרים). יש בו ארבע יחידות אירוח שמיועדות לזוגות (ולאורחים מגיל 16 ומעלה), והן צופות לנוף המדברי. בכל יחידה יש מיטה זוגית, פינת ישיבה, מקרר, תאורה, פינת קפה ומזגן כמובן. השירותים והמקלחות מחכים לכם תחת כיפת השמים, ויש גם שכשוכית ונקודות להבערת אש.
מחיר: 1,500 שקלים ללילה בחגים. במועדים רגילים, טווח המחירים הוא 1,200-1,000 שקלים ללילה.
לדעת עוד: https://www.noamfarm.com
טיול קרוב: נסו את טיילת מכתש רמון והר גמל הסמוך - מסלול קטן, רגוע וקליל מול נופי המכתש

גלמפינג 420-
בצפון ים המלח שוכן מרחב גלמפינג נעים שבו יתרון משמעותי: יש הפרדה בין מתחם המשפחות ומתחם הזוגות. בכל אחד מהמתחמים הללו ימתינו לכם אוהלי לוטוס מעוצבים שמהם נשקפים נופי ים המלח והרי מואב במזרח. האוהלים כוללים מיזוג אוויר, מיטה זוגית, מקרר, פינת ישיבה, נקודות חשמל ותאורה ואפילו שטיח. גם מחוץ לכל אוהל יש המון מה לעשות, עם שכשוכיות בכמה גדלים, מטבח חיצוני מאובזר, אזור מדורות ופינות סתלבט, מקלחות ושירותים, אינטרנט אלחוטי וגם אפשרות להזמין למקום טיפולי ספא. אם כבר - אז כבר.
מחיר: בסוכות עומד על כ-1,470 שקלים ללילה. במועדים אחרים, טווח המחירים הוא כ-750-900 שקלים ללילה.
לדעת עוד: https://kaliadeadsea.com/glamping
טיול קרוב: שביל המגילות ליד קומראן. אופציה אתגרית יותר: נחל אוג.

מתחם מיא גלמפינג בכנרת. רון שלף,
מתחם מיא בכנרת/רון שלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully